  • 11. Data: 2011-11-14 09:32:01
    Temat: Re: oprogramowanie wspomagające przelewy
    Od: "UARS" <U...@n...kom>

    news:j9po2k$6cr$2@inews.gazeta.pl...

    > bzdurzysz.

    I tak i nie... Do popularnego programu ktory loguje sie do banku mozna
    napisac inny program w postaci trojana czy innego wirusa, ktory przejmie
    kontrolę w ten sposob ze uzytkownik nawet nie bedzie sobie zdawal z tego
    sprawy.
    Trzeba wtedy dbac o bezpieczenstwo systemu, sieci, itp.
    Prawda jest taka ze 100% bezpieczenstwa mamy wtedy, gdy mamy kod zrodlowy
    takiego programu albo go sobie sami napiszemy (co w dzisiejszych czasac nie
    jest znowu takie trudne ;)
    Wszak wiadomo ze kazde nietypowe i unikalne rozwiązanie jest najlepszym
    zabezpieczeniem.

    uars

  • 12. Data: 2011-11-14 10:35:04
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>