  • 1. Data: 2009-08-14 11:41:20
    Temat: orco -krulu złoty ..do góry
    Od: h...@p...onet.pl

    byczki i kroovki kupują

  • 2. Data: 2009-08-14 11:59:03
    Temat: Re: orco -krulu złoty ..do góry
    Od: "Ritchie " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    h...@p...onet.pl napisał(a):
    > byczki i kroovki kupują

    Tez sie przymierzalem, ale pomyslalem, ze juz pozno troche i lepiej poczekac
    jak sie zsunie pod 40 zlociszy. Wszedlem natomiast w Chemosa z nadzieja na
    kolejne koleczko ;) Zobaczymy w przyszlym tygodniu czy slusznie. Pzdr.
    Ritchie.

  • 3. Data: 2009-08-14 12:15:14
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "Ritchie " <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > jak sie zsunie pod 40 zlociszy. Wszedlem natomiast w Chemosa z nadzieja na
    > kolejne koleczko ;) Zobaczymy w przyszlym tygodniu czy slusznie. Pzdr.

    Jak wiesz że coś ma rosnąć, to po co czekac aż spadnie?

  • 4. Data: 2009-08-14 12:34:55
    Od: "Ritchie " <t...@g...SKASUJ-TO.pl>

    skippy <m...@o...the.moon> napisał(a):

    > Użytkownik "Ritchie " <t...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości

    > Jak wiesz że coś ma rosnąć, to po co czekac aż spadnie?

    Bo jak najpierw troche spadnie, to potem wiecej wzrosnie, czy jakos tak ;)

  • 5. Data: 2009-08-14 14:58:56
    Temat: Re: orco -koolu złoty ..do goory; tak lepiej
    Od: k...@p...onet.pl

    > byczki i kroovki kupują
    ...i nadak kupuja, choc zwykle piszemy gdy juz kupilismy :-)

    poczytaj o zmianach w zarzadzie i o konczonych inwestycjach i o tym ze banki-
    jeszcze nie leszczynskiego hehe, nareszcie daja kase na konczenie inwestycji-
    podobnie w Immoeast; ale on juz jest od dawna, od 4 kw 2008 w portfelu czasami
    podliczanym; moze znowu pora podliczyc nim to zrobi u-rzad skarbowy (raczej
    chciwy-rzad skarbowy).

    kroovka

    A spolka leszczynskiego ma tez juz ponadpolityczne podstawy do optymizmu.

  • 6. Data: 2009-08-14 16:53:42
    Od: t...@p...onet.pl

    > kroovka
    >
    > A spolka leszczynskiego ma tez juz ponadpolityczne podstawy do optymizmu.

    to się zgadza ale według mnie korekta poniżej 40 zł jak najbardziej możliwa na
    przyszły tydzień.