  • 1. Data: 2008-04-23 06:40:24
    Temat: ostrzezenie przed eurobankiemm - eurokatastrofa
    Od: "tomek" <k...@p...onet.pl>

    Chcialem sobie wyrobic konto w eurobanku

    1 Poszedłem w piątek ale Pani powiedziała ze jakiś tam kart
    im nie dowieźli i dowiozą we wtorek
    2 Poszedłem we wtorek chcialem wyrobic konto netowe i
    karte ok wyrobili ale przy sciaganiu tokena zaczeły sie jaja,
    najpierw telefon mój nie chciał go sciągnąc,
    potem ściagnął, ale Pani obsługująca mnie powiedziała że ona ma przerwe
    i na razie mnie nie obsłuży.
    Poszedłem do domu próbując sie zalogować ale się nie udało błedny token
    albo błedne hasło.
    No więc dzwonie na infolinie eurobanku jedną drugą trzecią ale wszystkie
    zajęte i zajęte
    Udało się chyba za 20 lub 25 razem.
    Dodzwoniłem się Pani mnie zidentyfikowała i powiedziała ze ktos sie pomylil
    we wpisywaniu
    do systemu numeru seryjnego tokena, więc dzis tam pojde ale to nie bedzie
    juz przyjemna rozmowa

  • 2. Data: 2008-04-23 06:49:13
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Kwi, 08:40, "tomek" <k...@p...onet.pl> wrote:
    > Chcialem sobie wyrobic konto w eurobanku

    <ciach>

    > więc dzis tam pojde ale to nie bedzie
    > juz przyjemna rozmowa

    Nie strasz ludzi.
    Trudnosci z uruchomieniem dostepu do konta to nie powod do takiej
    rozpaczy.
    Wyrabiasz konto w mac banku, to wez na to poprawke.

  • 3. Data: 2008-04-23 07:25:21
    Od: "tomek" <k...@p...onet.pl>

    Użytkownik "krzysztofsf" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    b.googlegroups.com...
> [...]

    rozpaczy.
    Wyrabiasz konto w mac banku, to wez na to poprawke.

    jasne jasne wczesniejw wyrabialem konta w 4 bankach i jakos wszystko było
    w porzadku co mnie to obchodzi ze to jakis "mac " bank niech bedzie i
    "pac" bank
    czy na stronie eurobanku pisze " uwaga ludzie wezcie poprawke na to ze to "
    mac" bank?"???
    pisze tylko po to zeby ktos tam w tym banku sie obudzil i wzial za zycie

    nie da sie zrobic haseł na smsy jak maja inne cywilizowane banki ?
    i normalnej infolinii na której wszystko mozna załatwic ?
    tylko takie traktowanie klienta jak lajkonika ktory moze skakac tam i z
    powrotem
    od okienka do okienka

  • 4. Data: 2008-04-23 07:38:40
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Kwi, 09:25, "tomek" <k...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > "pac" bank
    > czy na stronie eurobanku pisze " uwaga ludzie wezcie poprawke na to ze to "

    mBank - sie czeka jeszcze dluzej, po popodpisywaniu i odeslaniu
    wszystkiego.
    Polbank - tez musialem wracac, zeby robic kolejne podejscia do
    aktywacji dostepu.
    Eurobank - akurat mi przeszlo bezbolesnie, chociaz bylem przygotowany
    na najgorsze.

    > pisze tylko po to zeby ktos tam w tym banku sie obudzil i wzial za zycie

    W BPH z aktywacja dostepu nie ma tak blyskawicznie, latwo i
    przyjemnie.
    O problemach z pekalo sam wiesz...
    E nie wypada tak zle na tym tle.

    > nie da sie zrobic haseł na smsy jak maja inne cywilizowane banki ?

    Myslisz moze o rozwiazaniu ING, z algorytmami dopuszczajacymi nawet
    zakladanie nowych kontrachentow i posylaniu na nich gotowki - a system
    caly czas nie chce potwierdzenia sms, bo "z algorytmu" wychodzi, ze
    jest OK ?

    > i normalnej infolinii na której wszystko mozna załatwic ?

    Roznie bywa...
    Ale nie tylko u nich.

    > tylko takie traktowanie klienta jak lajkonika ktory moze skakac tam i z
    > powrotem
    > od okienka do okienka

    Moze private banking gdzies? ;)

    Nie sa super.
    Maja slabo przeszkolony personel, przyzwyczajony do obslugi rencistow
    i emerytow pod katem kredytowania. Z tego co czytam, maja paskudna i
    chamska windykacje. Jak sa jakies problemy systemowe (pisalem kiedys o
    dodatkowej KK dla nieletniego) to nie sa w stanie z tego wybrnac.
    Ale samo konto online oceniam narazie jako calkiem-calkiem. I tyle.

  • 5. Data: 2008-04-23 08:07:20
    Od: "Zephyr" <z...@T...com>

    ja otwierałem miesiąc temu w Eurobanku i było ok, w miarę sprawnie, gdyby
    nie emerytki płacące za prąd...

  • 6. Data: 2008-04-23 08:48:43
    Od: Sebastian <n...@n...com>

    tomek pisze:
> [...]
    > mac" bank?"???
    > pisze tylko po to zeby ktos tam w tym banku sie obudzil i wzial za zycie

    W tym roku zakładałem konta w 2 bankach:

    Polbank
    To samo co u Ciebie z Eurobankiem potrzeba było kilku wizyt bo ciągle
    coś im nie działało, trudno się dodzwonić na infolinie szczególnie kiedy
    dostęp online leży czyli często.
    Pracownicy, z którymi załatwiałem sprawy byli kompetentni i grzeczni,
    ale czekając widziałem jak inny konsultant nie dość, że gadał głupoty to
    był opryskliwy.

    ING
    Konto Direct zakładane w oddziale, konieczne były 2 wizyty pani
    spieprzyła wszystko co można było spieprzyć czyli:
    Gadała głupoty niezgodne ze stanem faktycznym i regulaminem dla tego konta.
    Nie aktywowała dostępu przez internet - próba użycia kodu do pierwszego
    logowania spowodowała jego zablokowanie i konieczność kolejnej wizyty.
    Mimo mojej wyraźnej prośby (2 razy powtarzałem) nie aktywowała pakietu
    SMS (darmowego dla Direct) tylko powiadomienia SMS (płatne wtedy do tego
    konta), 2,5zł w plecy - reklamacje olałem :).
    Karta szła ponad 3 tygodnie.
    Przestały ostatnio dochodzić powiadomienia po pobraniu pieniędzy w
    bankomacie.

    Sebastian

  • 7. Data: 2008-04-23 08:58:45
    Od: Maverick <k...@g...pl>

    tomek wrote:
    > Chcialem sobie wyrobic konto w eurobanku
    >
    > 1 Poszed^(3)em w pi?tek ale Pani powiedzia^(3)a ze jaki? tam kart
    > im nie dowie1/4li i dowioz? we wtorek

    Ale jaka karte? bo karte nie-imienna dostajesz od razu (i moze one sie
    skonczyly) a karte imienna - przesylaja po ok tygodniu z centrali (tzn
    wyrabiaja i przesylaja) - wiec one nie moga sie skonczyc - wystarczylo
    poprosic o karte imienna i nie problem

    > 2 Poszed^(3)em we wtorek chcialem wyrobic konto netowe i
    > karte ok wyrobili ale przy sciaganiu tokena zacze^(3)y sie jaja,
    > najpierw telefon mój nie chcia^(3) go sci?gn?c,

    a to przepraszam - zapewne wina telefonu/sieci

    > potem ?ciagn?^(3), ale Pani obs^(3)uguj?ca mnie powiedzia^(3)a ?e ona ma przerwe
    > i na razie mnie nie obs^(3)u?y.

    Nalezalo poczekac (jak kultura zaleca - bo moze rzeczywiscie prawo pracy
    nakazuje jej przerwe - podobnie jak w Anglii) albo poprosic o kontakt z
    przelozonym

    > Poszed^(3)em do domu próbuj?c sie zalogowa? ale sie^ nie uda^(3)o b^(3)edny token
    > albo b^(3)edne has^(3)o.

    A nie mogles wrocic do miejsca gdzie zakladales konto?

    > No wie^c dzwonie na infolinie eurobanku jedn? drug? trzeci? ale wszystkie
    > zaje^te i zaje^te

    Normalka w bankach nie-marmurkowych = pomysl sam - ile osob dzwoni a ile
    ludzi odbiera telefony

    > Uda^(3)o sie^ chyba za 20 lub 25 razem.
    > Dodzwoni^(3)em sie^ Pani mnie zidentyfikowa^(3)a i powiedzia^(3)a ze ktos sie
    pomylil
    > we wpisywaniu
    > do systemu numeru seryjnego tokena,

    Widac umieja przyznac sie do bledu - to nie jest czeste podejscie

    wie^c dzis tam pojde ale to nie bedzie
    > juz przyjemna rozmowa

    Moja zona ma tam konto i jest bardzo zadowolona (jedynie czerona strona
    troche meczy oczy, ale da sie przezyc)

    Pozdrawiam
    Maverick

  • 8. Data: 2008-04-23 09:10:20
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Np. twierdzą, że nie mozna zrobić zapisu na wypadek smierci na rzecz nieletniego.
    JaC

    -----

  • 9. Data: 2008-04-23 09:37:31
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 23 Kwi, 11:10, " 666" <u...@w...eu> wrote:
    > Np. twierdzą, że nie mozna zrobić zapisu na wypadek smierci na rzecz nieletniego.
    > JaC

    W mBanku (przykladowo) zapewne mozna, tylko, ze na kazde konto (emaxy
    i co tam jeszcze) osobno, za odrebna oplata.
    Wszystkie banki to jedna...... ale coz...

  • 10. Data: 2008-04-23 09:58:30
    Od: "Grażyna.Ł" <l...@p...onet.pl>

    Użytkownik "tomek" <k...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pomylil we wpisywaniu
    > do systemu numeru seryjnego tokena, więc dzis tam pojde ale to nie bedzie

    Ja zakładałam konto i aktywowalam tokena GSM bez żadnych problemów,a tokenik
    działa jak marzenie.Widocznie miałeś pecha,tak czasem bywa.

    Pozdrawiam
    Grażyna