  • 11. Data: 2008-04-24 08:30:50
    Temat: Re: ostrzezenie przed eurobankiemm - eurokatastrofa
    Od: "Parl Dro" <p...@p...onet.pl>

    > jasne jasne wczesniejw wyrabialem konta w 4 bankach i jakos wszystko było
    > w porzadku co mnie to obchodzi ze to jakis "mac " bank niech bedzie i
    > "pac" bank
    > czy na stronie eurobanku pisze " uwaga ludzie wezcie poprawke na to ze to "
    > mac" bank?"???
    > pisze tylko po to zeby ktos tam w tym banku sie obudzil i wzial za zycie

    Niestety, ale to płonne nadzieje. To jest po prostu mac bank i tyle. Tak jak
    idąc do McDonalda wiesz, czego oczekiwać (czyli pompowanego jedzenia w ogóle
    nieadekwatnego do zdjęć promocyjnych, w zawyżonej cenie i jak najszybszej
    obsługi kosztem wszystkiego innego) tak idąc do takiego mac banku nie licz, że
    Ci czerwony dywan rozwiną i będą skakać koło Ciebie jak w private banking.

    > nie da sie zrobic haseł na smsy jak maja inne cywilizowane banki ?
    > i normalnej infolinii na której wszystko mozna załatwic ?
    > tylko takie traktowanie klienta jak lajkonika ktory moze skakac tam i z
    > powrotem
    > od okienka do okienka

    Eurobank opiera się głównie na kredytach i to w większości dla emerytów. Konto
    on-line im się udało, ale zobaczymy jak to będzie dalej jak zacznie więcej ludzi
    korzystać. Ktoś tu już pisał, że obsługa głównie wie tylko jak wcisnąć kredyt i
    to prawda. Jakikolwiek problem techniczny czy coś odstającego od ich procedury
    powoduje lawinę dezorientacji i dezinformacji. Ja się już w sumie przyzwyczaiłem
    i czekam, może kiedyś zainwestują w dobrą obsługę, system telefoniczny etc. etc. ;)

    Pozdrawiam
    Parl Dro