  • 1. Data: 2003-04-30 20:58:40
    Temat: oszukac pkobp???
    Od: "emil" <e...@i...pl>

    w firmie gdzie pracuje posiadam przyznany kredyt w tzw. kolezenskiej kasie
    gdzie rata potracana jest bezposrednio z poborow (tak jak ubezpieczenie czy
    skladka na kase chorych). Staram sie jednoczesnie o kredyt w pkobp "wlasny
    kat". Mam dylemat czy we wniosku wykazac rate tego wlasnie kredytu;
    TAK-jasne ze oslabi to moja zdolnosc kredytowa, NIE-znam przypadki moich
    znajomych zatajania takich faktow gdzie byli automatycznie dyskwalifikowani.
    Moze jest ktos zorientowany, najlepiej gdyby z "ucha strzelil" ktos
    zatrudniony z pkobp
    dzięki.

    --
    pozdrawiam; emil z dynowa !!!

  • 2. Data: 2003-04-30 22:42:56
    Temat: Re: oszukac pkobp???
    Od: "M.P.Liszka" <m...@p...onet.pl>

    Kasa Zapomogowo-Pożyczkowa w zakładzie to wewnętrzna sprawa między
    pracownikiem a zakładem pracy a więc do kredytu nie ma konieczności
    zgłaszania tego faktu. Ujawnia się kredyty zaciągnięte w innych bankach.

    PLIS

  • 3. Data: 2003-05-01 09:59:38
    Od: "Krzysztof Kujawski" <k...@i...pl>

    Użytkownik "M.P.Liszka" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > pracownikiem a zakładem pracy a więc do kredytu nie ma konieczności
    > zgłaszania tego faktu. Ujawnia się kredyty zaciągnięte w innych bankach.

    Nie zgadzam sie, kazde zobowiazanie ktore w znaczny sposob ogranicza
    miesieczne zarobki powinno byc sygnalizowane..poza tym bank zawsze moze
    probowac potwierdzic w firmie zatrudnienie i jakas sympatyczna pani moze cos
    wspomniec o pozyczce.
    Pozdrawiam
    kk

  • 4. Data: 2003-05-01 14:05:14
    Od: "Piotr Grzegorz Skowronski" <s...@S...PRECZgazeta.pl>

    Krzysztof Kujawski wrote:
> [...]

    Tutaj powinno się wziąć pod uwagę dwie sprawy:
    1. Czy na zaświadczeniu o dochodach jest uwzględniona rata pożyczki
    pracowniczej? Bank potwierdzając prawdziwość zaświadczenia będzie pytał
    po kolei o wszystkie dane z niego.
    2. Co dokładnie widnieje na wniosku z PKO BP - tzn. jak sformułowane
    jest pytanie o obciążenia finansowe?
    --
    ukłony - skowi
    skowi (at) gazeta pl