  • 31. Data: 2011-01-19 21:25:50
    Temat: Re: ot: Re: Polbank: Jak zamknac mistrzowskie bezbolesnie
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-01-19 11:13, MarekZ pisze:
    > Użytkownik "animka"<a...@t...nie.ja.wp.pl> napisał w wiadomości grup

    > Nie wolno. Absolutnie nie wolno robić takich rzeczy jak zrobiłaś. Jeśli już
    > to co najwyżej tylko imię i oddział. Albo ewentualnie informacja na priv.
    > Szanujmy najlepszych pracowników banków, a nie róbmy im niedźwiedzich
    > przysług.

    Co ty wypisujesz. Ta osoba ma wizytówki na biurku i tobie też by dała.
    Adres i numer telefonu to przecież Polbankowe.

    --
    animka

  • 32. Data: 2011-01-19 21:28:44
    Od: animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

> [...]

    > to co najwyżej tylko imię i oddział. Albo ewentualnie informacja na priv.
    > Szanujmy najlepszych pracowników banków, a nie róbmy im niedźwiedzich

    A po drugie to każdy ostatnio aż się prosi o klienta, bo klientów malo.
    Jak bierzesz np. kredyt to konsultant ma od tego prowizję. Czyli im
    więcej klientów (ale i tak tylko w czasie pracy!) tym większe zarobki.

    --
    animka

  • 33. Data: 2011-01-19 21:46:09
    Od: AP <###@###.pl>

    W dniu 2011-01-16 01:31, witek pisze:

    > z wrażenia od ilości spamu przychodzącego mu od dzisiaj na maila,
    > chłopak nie bedzie mógł przez ciebie zasnąć.

    Zaśnie, zaśnie ;-)
    W podanym adresie e-mail jest - na szczęście zainteresowanego -
    literówka w imieniu :)

    AP

  • 34. Data: 2011-01-20 15:54:25
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Sat, 15 Jan 2011 23:08:52 +0100, w <igt5rd$70f$1@news.task.gda.pl>, "Q"
    <n...@s...pl> napisał(-a):

    > Masz na polbankowym mistrzowskim jakies srodki i chcesz je zamknac?
    > Jesli tak, zrobisz to jedynie w placowce, w ktorej je otwierales
    > (lub czeka cie kilka wizyt w "pozostalych" placowkach).

    Zamkną wszędzie -- pod warunkiem, że masz 0zł.
    I najlepiej brak ruchu w ciągu ostatniego miesiąca.

    Jeżeli nie, to lepiej od razu iść do oddziału gdzie zakładali.

  • 35. Data: 2011-01-21 19:11:08
    Od: "Q" <n...@s...pl>

  • 36. Data: 2011-01-22 02:49:31
    Od: " tadzik" <d...@N...gazeta.pl>

    AW <a...@w...pl> napisał(a):

    > Witam.
    > Jestem po "operacji" zmiany mistrzowskiego na pomagające.
    > Wszystko trwało 8 minut z zegarkiem w ręku. :)
    > O kartę nawet nie zapytali, ale nie była ona aktywna więc może dlatego.
    > Na rachunku 0 PLN więc też nie było problemów.
    > Pani w banku nawet nie zapytała dlaczego tylko natychmiast zabrała sie
    > do pracy.
    > Obok niej na biurku leżało około 20 kart Visa, ale nie wiem czy były to
    > karty zwracane przez klientów czy może jakieś inne.

    To o czym warto jeszcze pamiętać to zmiana konta do automatycznej spłaty KK. Z
    tego co widzę, u mnie nadal widnieje spłata z konta mistrzowskiego, które
    zostało już zamknięte.