  • 1. Data: 2003-04-28 21:35:06
    Temat: [ot] Samoobrona i Kołodko zgodni że RP szkodzi Polsce !!!
    Od: "olo" <k...@t...usunto.pl>

    http://biznes.onet.pl/0,705494,wiadomosci.html

    ktoś inny byłby sie ze wstydu spalił, ale Kołodko tylko skromnie
    poinformował że pod koniec spotkania dostał gromkie oklaski od ekspertów z
    Samoobrony

    troche im się tylko nie podobało gdy tłumaczył że państwa nie stać na
    formułowany przez Samoobronę postulat minimum socjalnego dla wszystkich
    potrzebujących, mówiąc, że "nie może być realizowany, bo nie ma z czego
    płacić".

    czyli chętnie by dał gdyby tylko było z czego płacić - a przecież jest tak
    duże pole do manewru - podnieść podatki, akcyzy i co sie tylko da - od razu
    będzie z czego płacić

  • 2. Data: 2003-04-28 22:29:06
    Od: "pix" <p...@w...pl>

> [...]
    >
    > ktoś inny byłby sie ze wstydu spalił, ale Kołodko tylko skromnie
    > poinformował że pod koniec spotkania dostał gromkie oklaski od ekspertów z

    No cóż... to pewnie podobna mentalność i dlatego łatwo się dogadują ;-)

    Zresztą nie tylko ekspert Filipek z Samoobory ale i PSL jak pamiętam
    było zachwycone kandydaturą Kołodki na ministra.
    Front populistyczny w naszym Sejmie jest niestety bardzo mocny :-(

    Pix

  • 3. Data: 2003-04-29 12:16:50
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    pix wrote:

> [...]
    > było zachwycone kandydaturą Kołodki na ministra.
    > Front populistyczny w naszym Sejmie jest niestety bardzo mocny :-(

    A ja się tylko zastanawiam, jak ta aprobata Samooceny wpłynie na oferty
    pracy dla "prof." Kołodki, kiedy juz go wkońcu wywalą z ministerstwa
    za... eh... szkoda czasu na wymienianie.

  • 4. Data: 2003-04-29 15:09:36
    Od: "pix" <p...@w...pl>

    > A ja się tylko zastanawiam, jak ta aprobata Samooceny wpłynie na oferty
    > pracy dla "prof." Kołodki,

    Spoko :-)
    Gdyby było juz naprawdę bardzo źle to zawsze znajdzie się jakaś
    ciepła posadka u zaprzyjaźnionego biznesmena. Zdaje się, że taki
    np. Kaczmarek przez kilka lat siedział spokojnie na garnuszku u pana G.

    > kiedy juz go wkońcu wywalą z ministerstwa
    > za... eh... szkoda czasu na wymienianie.

    IMHO szybko go niestety nie wywalą :-(
    Miller potrzebuje na gwałt sukcesu za każdą cenę i wszelkiego rodzaju
    bajeranctwa by się utrzymać na stołku, a Kołodko właśnie proponuje
    dodruk pieniądza, więc to właściwy człowiek na właściwym miejscu.
    Wątpię aby kogokolwiek innego udało się namówić do zgłaszania
    podobnych pomysłów - no chyba że np. jakiegoś eksperta Samoobory :-))

    Pix