  • 1. Data: 2012-06-26 09:47:25
    Temat: otwieranie konta w Idea Bank
    Od: "mohonk" <m...@g...pl>

    W systemie IB (mam login od czasu lokaty z kuponem) wyklikałem sobie
    otwarcie konta idealnego i konta oszczędnościowego. Oba konta od razu
    założyły się automatycznie tj. widzę numery rachunków i mogę wejść w
    szczegóły, ale chyba są nieaktywne (nie działają przyciski pola przelewu i
    historii).

    I stąd moje pytanie - jak długo czeka się na telefon od pracownika Idea
    Banku w sprawie założenia konta (przesłania umowy)?

    Czekam już 6 dni - w innych bankach z reguły dzwonili tego samego dnia...

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 2. Data: 2012-06-26 10:59:32
    Temat: Re: otwieranie konta w Idea Bank
    Od: eisenberg <e...@n...pl>

    On 26 Cze, 09:47, "mohonk" <m...@g...pl> wrote:
    > W systemie IB (mam login od czasu lokaty z kuponem) wyklika em sobie
    > otwarcie konta idealnego i konta oszcz dno ciowego. Oba konta od razu
    > za o y y si automatycznie tj. widz numery rachunk w i mog wej w
    > szczeg y, ale chyba s nieaktywne (nie dzia aj przyciski pola przelewu i
    > historii).
    >
    > I st d moje pytanie - jak d ugo czeka si na telefon od pracownika Idea
    > Banku w sprawie za o enia konta (przes ania umowy)?
    >
    > Czekam ju 6 dni - w innych bankach z regu y dzwonili tego samego dnia...

    Pewnie że nieaktywne. Musisz podpisać Umowę ramową dostarczaną przez
    kuriera. Najlepiej wziąć sprawy w swoje ręce i samemu ich cisnąć. Moja
    znajoma czekała prawie miesiąc (plus karta do konta)

  • 3. Data: 2012-06-26 11:15:04
    Od: "mohonk" <m...@g...pl>

    eisenberg <e...@n...pl> napisał(a):

    > Pewnie =BFe nieaktywne. Musisz podpisa=E6 Umow=EA ramow=B1 dostarczan=B1
    pr=
    > zez
    > kuriera. Najlepiej wzi=B1=E6 sprawy w swoje r=EAce i samemu ich
    cisn=B1=E6.=
    > Moja
    > znajoma czeka=B3a prawie miesi=B1c (plus karta do konta)

    Rzeczywiście, właśnie wrócił mi do Synca testowy przelew, który zleciłem
    wczoraj na to konto.

    Chyba nie zależy im na klientach indywidualnych :)
    Ale warunki konta i karty korzystne więc ich pocisnę :)

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 4. Data: 2012-06-26 12:42:47
    Od: "mohonk" <m...@g...pl>

    eisenberg <e...@n...pl> napisał(a):

> [...]
    cisn=B1=E6.=
    > Moja
    > znajoma czeka=B3a prawie miesi=B1c (plus karta do konta)

    Po monicie z mojej stronie zadzwonili - kurier ma przyjechać w ciągu 7 dni.
    Razem z umową ma przywieźć kartę debetową.

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 5. Data: 2012-06-27 18:45:23
    Od: " " <m...@g...pl>

    mohonk <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    >
    > Po monicie z mojej stronie zadzwonili - kurier ma przyjechać w ciągu 7 dni.
    > Razem z umową ma przywieźć kartę debetową.

    Jak ci się uda założyć podziel się wrażeniami z korzystania

  • 6. Data: 2012-06-27 18:52:56
    Od: " " <a...@g...pl>

    Biorąc pod uwagę nieprzyjazność systemów OO-GO-IB, zastanawiam się, po co
    zakładać konto w IB, skoro można mieć np. taki Alior Sync z podobnymi
    zaletami, co IB. Na czym polega przewaga IB na Alior Synkiem?

  • 7. Data: 2012-06-28 08:01:04
    Od: "mohonk" <m...@g...pl>

    <a...@g...pl> napisał(a):

    > Biorąc pod uwagę nieprzyjazność systemów OO-GO-IB, zastanawiam się, po co
    > zakładać konto w IB, skoro można mieć np. taki Alior Sync z podobnymi
    > zaletami, co IB. Na czym polega przewaga IB na Alior Synkiem?

    Myślę, że ta przewaga uwidoczni się za jakieś pół roku (tj. gdy Synek
    pójdzie w ślady Tatusia).

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 8. Data: 2012-07-04 15:26:15
    Od: "mohonk" <m...@g...pl>

    <m...@g...pl> napisał(a):

    > Jak ci się uda założyć podziel się wrażeniami z korzystania

    Dzisiaj przyjechał kurier z umową i kartą debetową. Trwało to 8 dni od
    złożenia wniosku. Kurier InPostu elegancko umówił się ze mną pod moją firmą
    i przyjechał w umówionej godzinie.

    Papierów strasznie dużo do podpisania, musiałem złożyć chyba z 6 parafek, 2
    wzory podpisów i 2 podpisy czytelne.

    Debetówka MC Paypass bardzo ładna, błękitna ze srebrnym logo banku pośrodku
    (piszę o tym bo nie można jej nigdzie w necie obejrzeć, a może ktoś ciekawy)
    ale co zadziwiające z tyłu jest napisane, że karta jest własnością Getin
    Noble Banku (a przecież Idea jest osobnym bankiem od GNB)! Czyżby Getin
    Holding sam już się zaczął gubić w swej strukturze :)) ?

    Na razie najbardziej denerwujący jest czynnik ludzki tj. konsultanci
    dzwoniący i przekonujący że mają dla mnie najlepszą ofertę oraz opiekun
    wysyłający "świetne" oferty mailem.

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 9. Data: 2012-07-04 15:49:54
    Od: " " <m...@g...pl>

    Gdyby można zrzuty systemu bankowości elektronicznej, wady zalety użytkowania.
    Jak działa w weekendy. Sam się przymierzam a trochę parametrów mi brakuje:) A
    opinie w necie sprowadzają się do jednego słowa klucza - klony.

  • 10. Data: 2012-07-04 16:02:47
    Od: "mohonk" <m...@g...pl>

    <m...@g...pl> napisał(a):

> [...]
    brakuje:) A
    > opinie w necie sprowadzają się do jednego słowa klucza - klony.

    Dopiero podpisałem papiery, na razie mam nieaktywne konto i aktywną kartę
    Getin Noble Bank :)