  • 11. Data: 2012-07-06 21:15:37
    Temat: Re: otwieranie konta w Idea Bank
    Od: "mohonk" <m...@g...pl>

    mohonk <m...@g...pl> napisał(a):

    > W systemie IB (mam login od czasu lokaty z kuponem) wyklikałem sobie
    > otwarcie konta idealnego i konta oszczędnościowego. Oba konta od razu
    > założyły się automatycznie tj. widzę numery rachunków i mogę wejść w
    > szczegóły, ale chyba są nieaktywne (nie działają przyciski pola przelewu i
    > historii).
    >
    > I stąd moje pytanie - jak długo czeka się na telefon od pracownika Idea
    > Banku w sprawie założenia konta (przesłania umowy)?
    >
    > Czekam już 6 dni - w innych bankach z reguły dzwonili tego samego dnia...

    Dzisiaj aktywowali mi oba konta, wniosek złożyłem 20.06 a zatem zajęło im to
    całe 16 dni pomimo, iż siedziba banku znajduje się kilka przecznic od miejsca
    doręczenia umowy. Podejrzewam, że gdybym nie napisał ponaglenia zajęłoby to
    dwa razy więcej czasu...
    W przyszłym tygodniu przetestuję ich debetówkę.

    Pozdrawiam
    mohonk

  • 12. Data: 2012-07-08 17:26:35
    Od: f...@o...pl

    W dniu piątek, 6 lipca 2012 21:15:37 UTC+2 użytkownik mohonk napisał:
> [...]
    > dwa razy więcej czasu...
    > W przyszłym tygodniu przetestuję ich debetówkę.

    A ja myślałem, że tylko Bank Pocztowy potrafi otwierać konto 21 dni. Są jednak tacy,
    którzy usiłują mu dorównać.

  • 13. Data: 2012-07-09 12:39:41
    Od: "mohonk" <m...@g...pl>

    f...@o...pl napisał(a):

    > A ja my=B6la=B3em, =BFe tylko Bank Pocztowy potrafi otwiera=E6 konto 21
    dni=
    > .. S=B1 jednak tacy, kt=F3rzy usi=B3uj=B1 mu dor=F3wna=E6.

    W Neobanku zdalne otwieranie konta również zajęło mi prawie miesiąc. Na ich
    obronę można dodać, że przesyłki z umową szły w obie strony tradycyjną
    pocztą.

    Pozdrawiam
    mohonk