  • 1. Data: 2002-01-17 10:26:23
    Temat: pEkAo daje czasu (nieustajaco)
    Od: "Stefan W." <s...@p...com>

    Przelew z Millenium (elixir) do pekao. Wyslany 14 przed poludniem. W pEkAo
    jeszcze nie jest zaksiegowany (a moze wogole nie ma?).
    Wiem, ze raczej niewiele osob z tej grupy kozysta z 'naszego preznego
    tygrysa', ale moze ktos wie ile to jeszcze moze trwac? I jak
    ewentualnie reklamowac?
    Pozdrawiam,
    Stefan

  • 2. Data: 2002-01-17 10:40:54
    Temat: Re: pEkAo daje czasu (nieustajaco)
    Od: ". : : Krzysztof : : ." <k...@w...pl>

    Użytkownik "Stefan W." <s...@p...com> napisał w wiadomości
    > Przelew z Millenium (elixir) do pekao. Wyslany 14 przed poludniem. W pEkAo
    > jeszcze nie jest zaksiegowany (a moze wogole nie ma?).
    > Wiem, ze raczej niewiele osob z tej grupy kozysta z 'naszego

    poslane w niedziele z mbanku, czyli w pon 1 sesja e. poszledl co nie ? we
    wtorek po poludniu jest :(

  • 3. Data: 2002-01-17 12:14:53
    Od: "mimod" <m...@p...pl>

    Masz problem. Ja korzystam z telepekao24 juz jakis czas ale takiego numeru
    to mi jeszcze nie wywineli. Jedyne co mnie u nich denerwuje to
    zaksiegowywanie kwot w dniu nastepnym po ich wplynieciu do Pekao S.A.
    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2002-01-17 19:01:12
    Od: Adam Płaszczyca <_...@i...pl>

    Stefan W. <s...@p...com> wrote:
> [...]
    > Wiem, ze raczej niewiele osob z tej grupy kozysta z 'naszego preznego
    > tygrysa', ale moze ktos wie ile to jeszcze moze trwac? I jak

    Obawiam sie, że za takie opóźnienia w realizacji przelewu Millenium nie
    będzie odpowiadało.

    --
    ___________/ mail: _...@i...pl UIN: 4098313