  • 1. Data: 2004-05-14 15:41:31
    Temat: paczka za pobraniem na konto
    Od: "Jacek23" <j...@p...pl>

    Witam poslalem pczke 30.04.2004 za pobraniem na konto bez priorytetu,
    jeszcze niema kasy na koncie czy to normalne?
    paczke gosc odebral wiem to napewno.
    ile idzie z poczyty przelew do banku?
    Mam konto w LUKASIE.
    pozdrawiam

    --

    j...@p...pl
    gg: 207344

  • 2. Data: 2004-05-14 15:53:54
    Temat: Re: paczka za pobraniem na konto
    Od: "Bold" <z...@x...pl>

    > ile idzie z poczyty przelew do banku?
    > Mam konto w LUKASIE.
    > pozdrawiam

    jesli na czerwonym blankiecie dolaczonym do paczki nie napisales "wplata
    standard" to poczekasz do 14 dni (w 99% 5-6 dni)

  • 3. Data: 2004-05-14 15:54:22
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Jacek23 napisał:

    > Witam poslalem pczke 30.04.2004 za pobraniem na konto bez priorytetu,
    > jeszcze niema kasy na koncie czy to normalne?
    > paczke gosc odebral wiem to napewno.
    > ile idzie z poczyty przelew do banku?

    2 tygodnie, jesli nie wybrales opcji standard.

    Bartol

  • 4. Data: 2004-05-14 17:02:18
    Od: Piotr Grzegorz Skowroński <s...@S...PRECZpoczta.fm>

    Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.> wrote:

    > 2 tygodnie, jesli nie wybrales opcji standard.

    Swoją drogą, niezły paradoks - standard trzeba specjalnie wybierać ;)

    --
    ukłony - skowi
    skowi at poczta fm

    .-) Oczko mu się odlepiło! Temu misiu!

  • 5. Data: 2004-05-14 17:57:20
    Od: "neon" <xtek[no-SpAm]@op.pl>

    Użytkownik "Piotr Grzegorz Skowroński" <s...@S...PRECZpoczta.fm>
    napisał w wiadomości news:40a4faf8@news.home.net.pl...

    > Swoją drogą, niezły paradoks - standard trzeba specjalnie wybierać ;)

    A czy za ten standard sie doplaca ?

    Pozdro
    bartek

  • 6. Data: 2004-05-14 17:58:31
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>

    Użytkownik Piotr Grzegorz Skowroński napisał:

    > Swoją drogą, niezły paradoks - standard trzeba specjalnie wybierać ;)

    Tam wszystko jest na glowie.

    Bartol

  • 7. Data: 2004-05-14 18:11:40
    Od: Bartol Partol <bartolpartol@gazeta.>