eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.banki › pad investB
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 2

  • 1. Data: 2003-07-06 10:46:43
    Temat: pad investB
    Od: "marcintoja0" <m...@o...pl>

    poczta wewnętrzna:
    Szanowni Państwo, W dniach od 1 do 4 lipca 2003r. nastąpiła awaria Systemu
    Bankowości Elektonicznej. W związku z tym, zwracamy się z uprzejmą prośbą o
    sprawdzenie czy dane wskazane na stronach (tj. saldo, dyspozycje dotyczące
    poleceń przelewów, lokat, itp.) są poprawne. Wszystkie dane dotyczące
    Państwa operacji na rachunku dostepne są w menu rachunki->wykaz operacji.
    Ewentualne pytania prosimy kierować do Centrum Obsługi Klienta tel. 801 66
    77 88. Dziękujemy także za Państwa sugestie przekazane w trakcie awarii. Za
    powstałe utrudnienia serdecznie przepraszamy i zapraszamy do dalszego
    korzystania z naszych usług. Centrum Obsługi Klienta

    z małym ale: ale awaria nastąpiła już 26.06 a 1 lipca to był już totalny pad
    systemu, za to teraz działa jak burza, nigdy nie działał tak szybko;)

    Pozdrawiam,
    MK


  • 2. Data: 2003-07-06 18:18:26
    Temat: Re: pad investB
    Od: "Piotr W" <t...@p...onet.pl>


    Użytkownik "marcintoja0" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:be8upf$t6d$1@nemesis.news.tpi.pl...
    > poczta wewnętrzna:
    > Szanowni Państwo, W dniach od 1 do 4 lipca 2003r. nastąpiła awaria Systemu
    > [ ... ]
    > z małym ale: ale awaria nastąpiła już 26.06 a 1 lipca to był już totalny
    pad


    miśki z Antarktydy spały - przecie tam jest zima
    trudno się przcież przyznać do tygodniowego padu :-(((((

    --
    Piotr W.
    t...@p...onet.pl


strony : [ 1 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1