  • 11. Data: 2009-03-27 17:00:00
    Temat: Re: pakiet e-getin i karta debetowa
    Od: "Sinus" <s...@W...gazeta.pl>

    Marcin Wasilewski <j...@a...pewnie.je.st> napisał(a):
    > No to może powiesz jak ją się aktywuje - w bankomacie, czy na jakieś
    > ichnie infolinie trzeba dzwonić jak w przypadku kredytówek z GETIN-a.

    Aktywujesz na infolinii, nr tel jest podany w liście z którym przychodzi
    karta.

    --
    Sinus

  • 12. Data: 2009-03-27 19:06:25
    Od: "MK" <m...@i...pl>

    "Pete" <n...@n...com> wrote in message

    > Zupenie odwrotnie. Dostali tyle wnioskow, ze sie nie wyrabiali, dlatego
    > byla tylko mozliwosc otwarcia w oddziale.

    Hahaha... chyba sam nie wierzysz w to co piszesz, a jak wierzysz to jestes
    naiwny :).

    MK

  • 13. Data: 2009-03-27 22:28:21
    Od: "eg" <e...@w...pl>

    czy dla karty getinu mozna zmieniac limity dzienne gotowkowe i bezgotowkowe
    w jakis prosty sposob, np. przez internet?

  • 14. Data: 2009-03-30 18:47:53
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik Marcin Wasilewski napisal w wiadomosci
    > 1) Jak wiadomo karta w pakiecie e-getin wciskana jest obowiązkowo, a aby za
    > nią nie płacić trzeba ją zastrzec

    Wczoraj w lokalnym, "franszczyzowym" oddziale zalozylem konta w pakiecie
    e-Getin. Kazano mi zwrocic sie do oddzialu po pol roku, celem odstapienia
    od umowy o karte (przez ten okres funkcjonuje ona bezplatnie). W "zestawie
    startowym" otrzymanym w banku znalazlo sie haslo pierwszego logowania do
    serwisu www wraz z karta autoryzujaca operacje finansowe (TAN). Login (oraz
    oczywiscie karte debetowa) otrzymam listem poleconym (podobno w ciagu dwoch
    tygodni). Tuz po wyjsciu z banku konto jest wiec bezuzyteczne :(
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 15. Data: 2009-03-31 12:09:11
    Od: "MarekZ" <m...@i...pl>

    Użytkownik "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl> napisał w
    wiadomości news:gqsurv$u6c$1@news.interia.pl...

> [...]
    > dwoch
    > tygodni). Tuz po wyjsciu z banku konto jest wiec bezuzyteczne :(

    Dziwne, ja login dostałem od razu, od razu też rachunki w pełni
    funkcjonowały.

    Może dlatego inaczej to wygląda, że to placówka franczyzowa.

  • 16. Data: 2009-03-31 13:12:06
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "astro" news:gqsurv$u6c$1@news.interia.pl

    > Login (oraz oczywiscie karte debetowa) otrzymam listem poleconym (podobno
    w ciagu dwoch
    > tygodni). Tuz po wyjsciu z banku konto jest wiec bezuzyteczne :(

    A czy login przypadkiem nie znajduje się na papierach (pierwsza bądź druga
    strona), które podpisywałeś przy otwieraniu pakietu e-getin?
    Jeżeli odpowiedź jest przecząca to sytuacja, w której się znalazłeś
    zasługuje tylko na jedno określenie - Niezłe jaja.

  • 17. Data: 2009-03-31 20:42:20
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> napisal w
    wiadomosci <news:gqt43f$57a$2@news.interia.pl>
    > A czy login przypadkiem nie znajduje się na papierach (pierwsza bądź druga
    > strona), które podpisywałeś przy otwieraniu pakietu e-getin?

    Na drugiej stronie (dotyczacej rzeczywiscie uslugi GB24) umowy znajduje
    sie... indentyfikator koperty z haslem.
    Kartka (kredowy papier), do ktorej przyklejona byla tabelka kodow TAN:
    "Do korzystania z rachunku przez Internet procz otrzymanej karty TAN oraz
    hasla konieczne jest posiadanie identyfikatora do logowania, ktory
    otrzymacie Panstwo przesylka polecona na adres korespondencyjny."
    Mam tylko nadzieje, ze uda mi sie bezkarnie wywinac od posiadania karty
    debetowej.
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 18. Data: 2009-04-01 11:51:05
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "astro" news:gqtvjv$o8n$1@nemesis.news.neostrada.pl

> [...]
    > otrzymacie Panstwo przesylka polecona na adres korespondencyjny."
    > Mam tylko nadzieje, ze uda mi sie bezkarnie wywinac od posiadania karty

    No to rzeczywiście masz dziwną sytuację... Z ciekawości zerknąłem na swoje
    papiery, który podpisywałem przy otwieraniu pakietu e-getin. Identyfikator,
    który wykorzystuję do dnia dzisiejszego aby załogować się na swoje konto mam
    wydrukowany na pierwszej stronie.

  • 19. Data: 2009-04-01 13:19:24
    Od: "astro" <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Napisalem w wiadomosci news:gqtvjv$o8n$1@nemesis.news.neostrada.pl
    > Mam tylko nadzieje, ze uda mi sie bezkarnie wywinac od posiadania karty
    > debetowej.

    Otrzymalem niedawno odpowiedz z gbg(na serku)getinbank: z karty moge
    zrezygnowac w dowolnym momencie (dokonujac tego w oddziale banku), nie
    poniose za to zadnych konsekwencji finansowych. Czekam wiec na przesylke z
    loginem do konta internetowego oraz karta Visa Electron. Do konca maja
    cieszyl sie bede 1% cashback, pod koniec wakacji rozwiaze "umowe
    plastikowa". Tak wiec mam konto bezplatne w prowadzeniu, ktore oferuje
    darmowe przelewy przez internet ;-) www.e-getin.pl
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info