  • 11. Data: 2012-07-29 20:54:20
    Temat: Re: pakiety w mBanku/Multibanku?
    Od: " Konfabulator" <w...@g...pl>

    RobertS <b...@x...pl> napisał(a):

    > a co masz już i oceniłeś organoleptycznie?

    Dokładnie tak.

  • 12. Data: 2012-07-30 00:00:08
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Dokładnie tak.

    no to lipa, mbank oferuje klientom niby "prestiżowe" pakiety i daje
    badziewną kartę ;-/

    czy ten wzór nie wygrał przypadkiem jakiegoś konkursu? na wygląd
    oczywiście...jakości wykonania się przecież nie ocenia

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2012-07-30 09:35:03
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 29 Jul 2012 17:50:21 +0200, Krystek napisał(a):

    > 100 tysięcy aktywów? 5 tysięcy miesięcznie? 19,50 miesięcznie to trochę
    > drogo jak na taki bank...

    Do tej pory wszyscy co mają w Multi AI to te 12k robią przy pomocy ekonta
    w minutę stosując starą dobrą zasadę ping-pong ;)
    Teraz mając np Synka i mBąka albo jakieś darmowe konto w Muliti można tak
    samo - chyba najłatwiejsze warunki do spełnienia.

    Xenocide

  • 14. Data: 2012-07-30 14:55:34
    Od: Krystek <s...@k...art.pl>

    W dniu 2012-07-30 09:35, xbartx pisze:

> [...]
    > Teraz mając np Synka i mBąka albo jakieś darmowe konto w Muliti można tak
    > samo - chyba najłatwiejsze warunki do spełnienia.

    No tak. Nie wziąłem pod uwagę przelewanie z jednego na drugie (a potem
    na kolejne). Wędrujący pieniądz ;) Tylko zastanawiam się, czy za
    niektóre usługi w niektórych bankach rzeczywiście warto (za)płacić...

    K.

    --
    http://www.krystek.art.pl/

  • 15. Data: 2012-07-30 14:58:43
    Od: Olgierd <n...@n...problem>

    On Mon, 30 Jul 2012 14:55:34 +0200, Krystek wrote:

    > Tylko zastanawiam się, czy za niektóre usługi w niektórych bankach
    > rzeczywiście warto (za)płacić...

    Płacić nie warto. Nie płacić -- można.

    --
    pozdrawiam, Olgierd
    http://olgierd.rudak.org

  • 16. Data: 2012-07-31 00:22:46
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "Krystek" jv6086$rog$...@n...news.atman.pl

    > No tak. Nie wziąłem pod uwagę przelewanie z jednego na drugie (a potem na kolejne).
    Wędrujący pieniądz ;) Tylko zastanawiam się,
    > czy za niektóre usługi w niektórych bankach rzeczywiście warto (za)płacić...

    Warto płacić -- i koniecznie trzeba płacić. Nic za darmo!
    Ale bankowi można płacić obrotem pieniądza. Można płacić
    reklamą, testowaniem jego usług, powierzaniem pieniędzy
    na długi czas...

    Takoż i bank może płacić komuś (za reklamę, sprzątnie,
    usługi telekomunikacyjne itp.) swoimi usługami. Ważne,
    aby umowa była zawarta dobrowolnie i świadomie.

    -=-

    Obracasz pieniędzmi? Zatem uznajesz bank za wiarygodny i poważny,
    skoro powierzasz mu (choćby na chwilę) pieniądze. Nie boisz się
    zniknięcia 7500 złotych, które lejesz co miesiąc do BPH, zatem
    pokazujesz innym, że BPH to wiarygodny i uczciwy bank. Dzięki
    Twej opinii (niemal zawodowego wyżeracza wiśni i orzechów,
    czującego ,,nosem'' różnorakie zagrożenia z dużym wyprzedzeniem)
    inni mogą mieć jakieś pojęcie o danym banku.

    I tak na przykład można wywnioskować, że:

    -- BGŻ nie zastawia pułapek (nie piszę o kredytach, bo ja nie jestem kredytowany)
    -- z Citi można dojść do porozumienia bez trudu, przy czym zazwyczaj w tym banku
    rację ma jedna ze stron, i tą stroną jest klient, nie bank
    -- Mille to bank pełen humoru (bank sympatycznego zwierzaka karmiącego
    się kukurydzą prażoną w brzuchu, któremu bankowa tablica przesłania
    znienacka słoneczko)

    -- Getin to bank dla zbieraczy problemów
    -- PeKaO to raczej bank rodem z kryminału

    -- PKO/Inteligo dba nadmiarowo o swych klientów
    (dobry dla emeryta, zwykle oszukiwanego wszędzie na czym się da)

    -- BZ WBK otrząsa się z komunistycznych zaszłości

    -- BPH usiłuje wejść na rynek jako bank uczciwy, choć jest
    postrzegany (być może niesłusznie) znacznie gorzej niż BZ WBK

    -- AliorSynC startuje jak okulawiony, ale szybko naprawia znaczącą część :) błędów

    -- Rajfi to bank spóźniony, który uznał, iż zaszokuje świat swą aplikacją,
    gdy tymczasem inne banki oferują podobne rozwiązania od długiego czasu;

    IMO Mille daje tu najlepszą ofertę

    Wstukuję PIN i jestem w banku.
    Nie muzę wstukiwać mozolnie zakręconych loginów,
    skomplikowanych haseł, wyświetlanych jako gwiazdki...

    -=-

    My płacimy bankom za ich usługi w znacznej mierze testowaniem tychże
    usług i wydawaniem naszych opinii. A że czasami nasze :) usługi są
    wysoko cenione, bywa i tak, że zarabiamy na tym testowaniu.

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'