  • 71. Data: 2010-02-27 07:08:08
    Temat: Re: mbank i radio Maryja
    Od: BK <b...@g...com>

    On 26 Lut, 09:12, RadoslawF <r...@w...pl> wrote:

    > Nie mogą.
    > Z takiego banku klienci uciekną szybciej niż dyrektor dostanie
    > podziękowania od policji i prokuratury za komunistyczną czujność.
    >
    > Pozdrawiam

    Moga i nikt nie ucieknie.

    Skad wiesz na jaka skale blokuje sie takie rachunki w bankach, z
    ktorych uslug korzystasz? :) Przeciez nie masz pojecia o skali
    zjawiska. A banki zasadniczo dokonuja dosc precyzyjnych blokad. Gorzej
    bywa z blokadami zakladanymi przez roznego rodzaju instytucje
    panstwowe.

  • 72. Data: 2010-02-27 07:09:17
    Od: BK <b...@g...com>

    On 26 Lut, 10:23, RadoslawF <r...@w...pl> wrote:

    > Dla typowego klienta ważne jest że bank zablokował konto czy środki
    > na koncie na podstawie pomówień. Bo przecież nie z nakazu sądu
    > czy na wniosek prokuratury.
    > Zamiast czekać aż zablokują moje bo np. kiedyś robiłem wpłatę
    > na takie konto zmieniam bank.
    >
    > Pozdrawiam

    Ale rozumiesz, ze jesli Twoja deklaracja jest serio to musisz
    zrezygnowac z uslug wszystkich bankow? :)

  • 73. Data: 2010-02-27 07:10:14
    Temat: Re: paranoja na sile przybiera...
    Od: BK <b...@g...com>

    On 26 Lut, 23:12, "Eneuel Leszek Ciszewski"
    > "Valdi" hm9dde$p...@n...interia.pl

    > Na pewno nie po odmawianym r a cu -- protestanci nie odmawiaj . :)

    Sugerujesz, ze prostestanci nie sa chrzescijaninami? :)

    Ostro :)

  • 74. Data: 2010-02-27 08:10:34
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" news:hm9ido$aai$2@inews.gazeta.pl

    > Na pewno nie po odmawianym różańcu -- protestanci nie odmawiają. :)

    zgoda, ale protestanci to też chrześcijanie.

  • 75. Data: 2010-02-27 08:11:19
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "BK" news:76b70509-7aba-4cbf-835c-fe53e26a096a@v20g2000yq
    v.googlegroups.com

    > Sugerujesz, ze prostestanci nie sa chrzescijaninami? :)

    Enuel chyba cos wie na temat szykujacej sie kolejnej schizmy w Kosciele :)

  • 76. Data: 2010-02-27 11:39:27
    Temat: Re: mBank - Maryja
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    napisał w wiadomości news:hm9ido$aai$1@inews.gazeta.pl...

    > Tak czy siak -- nie zdziwię się, jeśli właściciel konta będzie bronił
    > się właśnie w ten sposób -- konto moje, ale dowcip cudzy. :)

    Widzicie, a śmialiście się z Jarosława.

  • 77. Data: 2010-02-27 15:00:29
    Od: "p47" <k...@w...pl>

    Użytkownik "BK" <b...@g...com> napisał w wiadomości
    d.googlegroups.com...
    On 27 Lut, 07:32, pyrtek <u...@n...com> wrote:

    > Co Ty p..sz!?
    > Dlaczego miałbym reagować na przelewy na niewielkie kwoty z tytułem
    > "darowizna"?
    > Wszak prowadzę rozległy i uczciwy biznes i nie dziwi mnie, że niektórzy
    > klienci po skorzystaniu z mojego produktu pałają chęcią, aby mi dopłacić.
    >
    > Widzę, że rewolucjonistów spod znaku Czapajewa u nas dostatek.
    >
    > --
    >
    > Tnx. Pzdr. Pyrtek

    Pomijakac kwestie absurdalnosci waszego problemu (bo banki nie blokuja
    kont firmom na podstawie takich donosow, blokuje sie conajwyzej konta
    slupow, a konta slupow jak juz pisalem mozna odroznic golym okiem i to
    ze 99% pewnoscia :) to pewnie bys szybko reagowal na przelewy z
    tytulem "darowizna" chociazby z uwagi na kwestie ksiegowe lub
    podatkowe :)

    Oczywiście! Ale w przeciwienstwie do niego Ty wiesz co nieco i o
    ksiegowości, podatkach i o prowadzeniu przerdssiębiorstwa. A on to tylko
    teoretyk- chałupnik, co to jedynie kombinuje, jakby tu potwierdzić, że jest
    "intelygent", bo tak, jak mu GWniana kazała ks. Rydzyka atakuje;-))

    p47

  • 78. Data: 2010-02-27 17:13:32
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "p47" hma3ur$q9a$...@n...news.neostrada.pl

    > (i to mimo, ze masz żółte papiery).

    Jeśli ktoś ma dowód osobisty -- podać można numer, serię, miejsce i datę
    wydania tegoż dokumentu. Znasz numer, serię, miejsce wydania, datę wydania,
    powód itd. tych moich dokumentów? Podaj, jeśli znasz. :) Postaw jakiś skan
    -- może (może? -- na pewno, skoro tak pewnie piszesz) gdzieś ci wpadły
    w ręce te dokumenty i masz ksero.

    Do reszty trudno odnosić się, bo przypomina logikę podopiecznego
    Ozorowskiego, Jerzego Kopani -- spójność od śniadania do obiadu
    i od obiadu do kolacji z jednoczesną niespójnością od śniadania
    do kolacji. :)

    Nawet nazwiska nie widzę. :)
    Jakbym miał sądzić się z każdym, kto mnie oszuka, chyba bym zamieszkał w sądzie. :)
    W tym kraju nie oszust budzi zdumienie, lecz uczciwy. :)
    (i jest to efekt wychowawczy nauki Jana Pawła II -- to ten człowiek
    odpowiadał za kształcenie sumień Polaków w wolnej Polsce XX wieku)

    -=-

    Jedyna rada na oszusta Rydzyka to niepłacenie mu -- i ja od dawna mu nie płacę. :)
    Reszta w rękach Boga. :) Na ulicach Rydzyk jest nienawidzony przez ludzi. Czasami
    mam dość słuchania tego, co ludzie o nim do mnie mówią i pytam -- dlaczego po prostu
    nie zaprzestaniecie płacenia temu oszustowi? :)

    Prawomocnie orzeczono, że ,,działalność charytatywna'' stoi w sprzeczności z nauką
    rzymskokatolicką -- orzeczono na przykład w dziełach Klemensa z Aleksandrii, a te
    dzieła są traktowane przez Kościół rzymskokatolicki na równi z Pismem Świętym, co
    orzeczono ;) prawomocnie na przykład w czasie Soboru Watykańskiego II, o czym można
    przeczytać w Katechizmie tegoż Kościoła. :)

    Dla tego Kościoła jego własne werdykty są nieprawomocne?

    Dla ,,szukających prawdy'' -- Rydzyk (czy inny Owsiak) zbiera i decyduje o tym,
    komu dać, a kogo skazać na głodową śmierć. :) Jeśli zbudujemy prawo nakazujące
    dawanie na przykład każdemu, kto ukończył 60 roku życia, decyzja (co tego, komu
    dać) spocznie jedynie w gestii Boga, pomijając możliwość podrobienia dokumentu
    stwierdzającego wiek, nie zaś w gestii człowieka. Bóg jest nieomylny, człowiek
    (Rydzyk czy Owsiak) jest omylny, ulega słabościom (nienawiści, zawiści,
    przewidzeniom)
    dlatego prawo (jednakowe dla każdego człowieka) ma sens, zaś zbieranie, celem którego
    jest rozdawanie -- nie ma sensu. :)

    Albo raczej takie zbieranie ma sens inny -- czyni Rydzyka bogatym, zaś społeczeństwo
    (które mu płaci i które od niego bierze) czyni biednym, co widać aż nazbyt wyraźnie
    na
    przykładzie Polaków. Swoje pieniądze wydajemy rozważnie, powoli, ale cudzymi
    szastamy.
    Na swoje cele wydajemy rozsądnie, rozważnie, kupując to, czego potrzebujemy, ale
    innym
    ludziom kupujemy niekoniecznie to, czego oni potrzebują. :) Stąd prosty wniosek --
    należy
    dążyć nie do tego, aby zbieracze opiekowali się rozdawaczami, ale aby każdy decydował
    o sobie. :)

    I Rydzyk to wie (nawet kiedyś głośno o tym mówił na antenie swego radia) i inni
    polscy duchowni. :)

    Ja (w przeciwnieństwie do Rydzyka) nie boję się sądów i mogę przed sądem bronić mojej
    tezy, iż Rydzyk jest oszustem. :) Nie kryję się za plecami innych ludzi, nie uciekam
    przed sprawiedliwością i nie posługuję się kłamstwem. :)

    Ja (w przeciwnieństwie do mego interlokutora -- p47) podaję swoje nazwisko, a także
    swoje współrzędne geograficzne. :)

    Bóg (o czym uczą księża) nadzoruje ;) życie na Ziemi i w razie potrzeby dokonuje
    interwencji.
    Według papieża, Benedykta XVI obecny kryzys gospodarczy jest efektem kryzysu
    moralnego i jest
    własnie odpowiedzią Boga -- nie jest karą, lecz szansą daną nowym ludziom. :)

    Przypomnę też, że Chrystus nie zbierał, aby rozdawać. :) Nawet nie
    chciał zabierać głosu na temat podziału spadku pomiędzy braćmi. :)
    Zobaczcie, czy życie Rydzyka przypomina życie Chrystusa, czy nie -- z uwzględnianiem
    postępu technicznego rzecz jasna. :) Nie oczekuję od Rydzyka jeżdżenia osłem. :)

    Wsłuchajcie się w wypowiedzi Rydzyka i w wypowiedzi Bendykta XVI. :)

    Zastanówcie się nad tym, kto dla Was jest autorytetem większym -- papież czy Rydzyk,
    Chrystus czy Rydzyk... Zastanówcie się nad tym, co powinno Wami rządzić -- Rozum
    czy przewidzenia i omamy oraz ,,głosy wewnętrzne'' i strach. :)

    Ja powołuję się na dzieła Klemensa z Aleksandrii. Tenże Klemens wyraźnie pisze
    o tym, że człowiek nie powinien zastępować Boga w dziele rozdawania, :) że nie
    należy brać (a nawet zarabiać!) po to, aby rozdawać wedle swego widzimisia. :)
    Ta nauka jest uznana przez Kościół rzymskokatolicki (żeby było jasne -- to ten
    Kościół, do którego należy zdecydowana większość Polaków -- w tym i Rydzyk; to
    nie jest żaden Kościół protestancki (by było jasne -- nie jestem przeciwnikiem
    protestantów a na religii uczono mnie, że każdy Kościół jest równie dobry) czy
    samozwańczy lub alternatywny do tego Kościoła, który Polacy znają na co dzień,
    chociażby z audycji Rydzyka) i jest [Tradycja, czyli i wspominana tu spuścizna
    Klemensa z Aleksandrii] traktowana przez tenże Kościół na równi z Pismem Świętym.

    Ponoć protestanci nie uznają tej nauki -- ponoć, ale Rydzyk to nie protestant. :)

    Jeśli więc Rydzyk zaprzecza sam sobie -- ja mam nierówno pod sufitem czy on? :)

    -=-

    Innym znanym oszustwem jest sprawa stoczni. Znana, więc trudno coś do niej dodać. :)

    -=-

    Jak już wspomniałem, Caritas zbierał[a] na górnicze rodziny, ale nie wszystko :)
    oddał[a] tym rodzinom. Sam telewizja wpłaciła na konto Caritas dwa razy więcej,
    niż Caritas oddał[a] tymże rodzinom.

    Łazewskiego widziałem nocą na terenie sanktuarium w Studzienicznej, na początku
    lata ubiegłego roku -- był w asyście kilku młodych dziewcząt, które przywiózł
    tam samochodem. :)

    Wiem -- tej nocy miałem być w innym miejscu, ale ja jestem mobilny, a poza tym
    w tym innym miejscu nie byłem dlatego właśnie, że tak zarządził Kościół. :)
    A skoro już nie dane mi było być wtedy tam, gdzie miałem być, skontrolowałem
    Łazewskiwgo tam, gdzie miało mnie nie być. :)

    -=-

    A Wy wszyscy -- decydujcie o tym, czy dawać Łazeskiemu i Rydzykowi, czy
    może jednak bezpośrednio swoim dzieciom, swoim żonom, swoim sąsiadom,
    swoim pracownikom, swoim wnukom, swoim rodzicom... Pismo Święte opisuje
    człowieka, który przemierza świat, aby gdzieś na innym krańcu tego świata
    nakarmić głodnego bliźniego, choć tuż obok siebie miał głodnych. :)

    Ja jestem wychowankiem tego Kościoła. :) Ja miałem zażywać (Łazewski mówi,
    że nadal mam, ale nie chcę? -- ja jestem Elfem, nie śmieciem, panie Łazewski;
    ja z waszych śmietników nie będę czerpał) dóbr i pławić się w rozkoszy niczym
    Rydzyk czy Łazewski. :) Ale ja wybrałem świat Prawdy -- świat Boga. :) Nie mam
    nadmiaru szmalu? Mam za to czystość sumienia i spokój. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 79. Data: 2010-02-27 17:53:10
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "p47" hma43s$qah$...@n...news.neostrada.pl

    > Po prostu kłamiesz, co zresztą wcale mnie nie zdziwiło;-)

    Ale tych kłamst nie potrafisz pokazać.
    Jesteś arbitrem i koniec!
    Co mówisz -- to jest!

    > A na marginesie,- niewatpliwe straty moralne Radio Maryja poniosło!

    Poniosło -- przypomniano ludziom o stoczni.
    Rydzyk, przeklinając dzisiejszego oszusta, przeklina samego siebie.

    To motyw z Pisma Świętego -- bezbożnik, przeklinając swego
    przeciwnika, przeklina samego siebie..

    To kolejna strata moralna Rydzyka. :)

    Gdyby Rydzyk był człowiekiem uczciwym, po cichu zwróciłby się do banku
    oraz do prokuratury (czy choćby policji) z tą sprawą. Dzięki temu
    odnaleziono by złodzieja, którego znalezienie teraz nie będzie łatwe. :)
    Jeśli złodziej nie zostanie zatrzymany, wycwani się i kolejne jego
    uderzenie będzie trudniejsze do udaremnienia. :)

    Rydzyk (będąc człowiekiem mądrym -- a najwyraźniej brak mu mądrości) mógłby
    nawet zakpić ze swego przeciwnika i zauważyć, że ktoś za swoje pieniądze
    drukuje i rozprowadza blankiety wpłaty na RR. Wprawdzie ten ktoś pomylił
    się w numerze konta (wszak mylenie się jest rzeczą ludzką -- trzeba więc
    błąd wybaczyć) ale na szczęście :) pieniądze trafiają pod właściwy adres. :)
    Dodałby także, że za swego dobrodzieja będzie modlił się, życząc mu łaski Bożej. :)

    Zauważyłby tym samym, że Opatrzność Boża kieruje złe postępowanie
    człowieka w kierunku dobra. :) Gdyby Rydzyk naprawdę żył dla Boga,
    mógłby złapanemu zaproponować pracę u siebie -- pracę związaną
    z poligrafią, drukiem blankietów czy książek lub czasopism...
    Takim sposobem zamieniłby zło na dobro. :) Pokonałby dobrem zło,
    czyli by nawiązał do postulatu Popiełuszki. :)

    Tymczasem Rydzyk spienił się. :)

    Jak mówi PŚ: Nie oburzaj się -- to wiedzie tylko ku złemu. :)

    -=-

    I po tym właśnie poznacie, kto komu służy. :)
    Sługa Boga ze zła wydobędzie dobro, zaś sługa zła
    z dobrego uczynku wydobędzie (choćby i nieistniejące) zło. :)
    Bo kto czego szuka -- ten to właśnie znajduje. :)

    -==-

    Rydzyk to więcej niż oszust. To pośredni demoralizator. :)
    Aby student[ka] miał[a] na studia, rodzina musi zarobić -- nierzadko
    handlując alkoholem, gdyż o normalną pracę w Polsce trudno a studia
    są drogie. Gdyby Rydzyk służył Bogu -- studia na jego uczelni byłyby
    bezpłatne lub byłyby płatne, ale byłyby refundowane pracą, którą by
    Rydzyk zapewniał swoim student[k]om...

    Tłumaczenie typu 'to naturalna selekcja! -- pijak łoży na kształcenie
    porządnego!' nie ma sensu. Pijak nierzadko przepija pieniądze zarabiane
    przez żonę (zapewne są i odwrotne sytuacje -- żona przepija pieniądze
    męża, ale ja tych nie znam) pozbawiając swe potomstwo możliwości
    kształcenia się.

    Po latach skrzywdzone dzieci nie będą kochały swych ,,wykształconych''
    koleżanek czy kolegów. :) Efekt tego mamy -- miliony Polaków wyjeżdżają
    za granicę, gdyż kształceni za pieniądze zdobywane na wódce nie potrafią
    stworzyć rynku godziwej pracy. :)

    Jak mają stworzyć coś godziwego, skoro wykształcili się dzięki niegodziwości?!

    Ale Rydzyk pomija trudny problem zarabiania na alkoholu, czyli na krzywdzie ludzkiej.
    Pomija, ale bogaci się i wierzy w to, że jego problem demoralizacji nie dosięgnie. :)
    I zapewne ma rację -- dosięgnie tych, którzy mu płacą, choć wiedzą (choćby dzięki
    mnie, który piszę o nauce Klemensa z Aleksandrii) o tym, że to płacenie mija się
    z intencjami Boga. :)

    Ja przed 20 laty też uważałem, że zło (budowane przez duchownych polskich) ominie
    mnie. Nie ominęło! Byłem kuty na wszystkie kopyta, a jednak przegrałem. :) Tysiące
    złotych słane na RR czy inne organizacje kościelne, wielokrotnie :) wyższe datki
    przekazywane innym osobom, znajomi, praca na uczelni -- raczej ;) silna pozycja,
    obietnice i sojusze -- to wszystko zawiodło! A zło wdarło się właśnie od strony
    Kościoła! Nawet ateista Jerzy Kopania przyłożył mi z polecenia arcykapłana (boję
    się słowa arcybiskup) Ozorowskiego -- co za ironia!!!!

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'

  • 80. Data: 2010-02-27 18:08:30
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>

    "p47" hma4ql$qio$...@n...news.neostrada.pl

    > A wpłaciłes choc grosz.

    Gdybym nie wpłacił, Rydzyk by powiedział, że mi oddał. :)
    Ty naprawdę uważasz mnie za głupca. :) Wpłaciłem i odliczyłem od dochodu. :)

    > Mimo ze masz 'żółte papiery" to niewątpliwie , gdybys uprzednio wpłacił, a

    Już pisałem -- jeśli wiesz o moich papierach, napisz o ich numerach, miejscu
    i dacie wydania. :) Możesz też postawić skan tychże papierów. :)

    Kłamstwo jest właśnie logiką od śniadania do obiadu. :)
    Po obaleniu jednego kłamstwa, wymyśla się kolejne itd. :)
    Walka z tym to strata czasu. :)

    To taktyka oficjalnie zaproponowana przez Leszka Struka -- księdza
    teologa. Taką taktykę zalecał do walki ze mną przed kilku laty. :)
    (tego uczą teologów? -- chyba nie)

    Gdzie on teraz jest -- ten Struk? Jest proboszczem w Choroszczy, czyli
    w mieście/miasteczku, gdzie są szpitale dla tych, którzy mają żółte
    papiery, jak to określasz. :)

    Mogę jechać do Choroszczy kiedy chcę, aby na własne oczy zobaczyć karę,
    przygotowaną Strukowi przez Boga. Jakiekolwiek opisywanie tej kary mija
    się z sensem -- to trzeba zobaczyć. Nawet nie przeżyć, ale zobaczyć
    -- przeżyć się chyba tego nie da bez trafienia ,,na oddział''. :)

    Ale Struk modli się -- spraw Boże, aby ludzie uważali, że mnie tu
    jest dobrze. :) I ja przyłączam się do tej modlitwy -- spraw, Boże,
    aby tak ludzie myśleli, :) bo dzięki temu Struka z Choroszcy nie
    wyciągnie już żadna litość ludzka. :)

    Ja, przed chyba 10 laty, wyciągnąłem Samula z podobnej sytuacji. :)
    To był błąd, którego żałuję. :)

    > nastepnie, gdy Radio Raryja OGŁOSIŁO, że będzie zwracać wpłaty tym, którzy
    > nie zgadzają się z nowym celem zbiórki (bo władze państwowe odmówiły
    > negocjacji z załoga nt. utworzenia spólki pracowniczej, a więc fundusze
    > okazały się nieprzydatne) i mimo tego ogłoszenia ci nie zwróciło to
    > powinienes zgłosić to do organów scigania jako próbe wyłudzenia. Byłbys
    > jedynym! Nieliczni, którzy żadali zwrotu otrzymali pieniądze.
    > Poniewaz jednak nic zapewne nie wpłacałeś, nie żądałes zwrotu, ani nie
    > zawiadamiałes organów ścigania, to teraz jesteś jedynie marnym oszczercą.

    Słuchałem wówczas tego radia uważnie, ale o żadnym takim ogłoszeniu nie usłyszałem.
    Tworzysz więc fakty. Fakty takie, jak ten fakt z moimi papierami żółtymi. Nie
    podajesz
    nawet swego nazwiska. :) Rozmowa z Tobą nie ma sensu -- piszesz to, co jest Ci
    wygodne.

    Rydzyk nigdy nie zwrócił mi wpłaconych pieniędzy, które zbierał na stocznię. :)

    Ale dam mu szansę -- niech zwróci mi teraz. :)
    Ponoć nigdy nie jest za późno na nawrócenie się. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'