  • 21. Data: 2002-03-22 16:29:18
    Temat: Re: paranoja polskiego prawa
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > "Kartę CRN Polska może otrzymać wyłącznie osoba, która jest pracownikiem
    firmy
    > komputerowej sprzedającej produkty IT użytkownikom końcowym i przesłała pod
    > adresem redakcji CRN Polska wypełnioną ankietę prenumeraty. "
    >
    > A Ty, jesteś "pracownikiem firmy komputerowej" ? :)

    ojciec jest dyrektorem firmy komputerowej i na jego pisemny wniosek dostałem
    kartę

  • 22. Data: 2002-03-22 16:36:42
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > 10 - to by nic nie widział za przez szybę

    Kwestia wzrostu do rozwiazania jest spokojnie - kobiety sa przeciez czasami
    bardzo drobne i nic im to nie przeszkadza w prowadzeniu samochodu. Moga tez
    jezdzic maluszkiami

    > 15 - burza hormonów, lepiej nie
    > 16 - wiek odpowiedni na wejście w dorosłe życie

    Rok ronicy powiadasz? zadaen argument

    > beeee niestety

    :) No wlasnie...

  • 23. Data: 2002-03-22 16:43:55
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > bardzo drobne i nic im to nie przeszkadza w prowadzeniu samochodu. Moga tez

    moim zdaniem nie powinno być kryterium wiekowego,
    zgoda rodziców, badanie lekarskie, kurs i niech jeździ.

  • 24. Data: 2002-03-22 17:14:11
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > moim zdaniem nie powinno być kryterium wiekowego,
    > zgoda rodziców, badanie lekarskie, kurs i niech jeździ.

    to jest TWOJE zdanie.
    ale wybacz. _tylko_ twoje

  • 25. Data: 2002-03-22 17:34:15
    Od: "Grzegorz" <g...@p...onet.pl>

    > moge mieć dowód osobisty, paszport, karty płatnicze (debetowe,charge i
    > kredytowe), identyfikacyjne, ubezpieczeniowe, profit idea, shell smart,
    > qualiflyer, crn polska club i tym wszystkim wystarczy że mam 16 lat (1.7.1986)
    > a fajnie ale bez sensu jest to że nie mogę mieć prawa jazdy kat.B kiedyś było
    > od 16 a teraz jest od 18 lat. i źle jest przez to (mogliby przecież dawać np.
    > prawko jako karte dodatkową do ojca).
    > co to za kraj.

    Żadnej karty kredytowej stricte swojej bez stałych dochodow nie możesz mieć, więc nie
    świruj.
    A co do prawa jazdy, to powinni je wydawać po 21 roku zycia, bo to co wyprawiają
    młodzi
    "kierowcy" na drogach, to przechodzi wyobrażenie.
    Grzegorz

  • 26. Data: 2002-03-22 17:44:49
    Od: "Rafal" <m...@f...net>

    > Poczytaj sobire o proponowanych zmianach do kodeksu drogowego i daj
    spokoj.

    Piszesz o tym, ze prawojazdy ma sie "wyrabiac" 2 lata?
    To to juz jest naprawde przegiecie :/

  • 27. Data: 2002-03-22 17:53:30
    Od: "AMRA" <a...@a...com>

    > Piszesz o tym, ze prawojazdy ma sie "wyrabiac" 2 lata?
    > To to juz jest naprawde przegiecie :/

    I mozna od 16 roku jezdzic z rodzicem..

  • 28. Data: 2002-03-22 17:57:22
    Od: <n...@p...onet.pl>

    > I mozna od 16 roku jezdzic z rodzicem..

    to może będzie jakaś szansa na prawko dla mnie

  • 29. Data: 2002-03-22 18:03:09
    Od: "Piotr \"Merlin\" Krzciuk" <m...@i...com>

    >profit idea

    Odp. z Biura Programu Idea Profit :

    "Witam, do Programu Profit zgłaszać się mogą osoby pełnoletnie. Jest to
    spowodowane tym, iż partnerzy Profitu wymagają potwierdzenia tożsamości na
    podstawie dowodu osobistego."

    Pozdr.
    Merlin

  • 30. Data: 2002-03-22 18:11:07
    Od: <n...@p...onet.pl>

> [...]
    > spowodowane tym, iż partnerzy Profitu wymagają potwierdzenia tożsamości na

    mam dowód
    czasami wydają nieletnim