  • 1. Data: 2004-06-22 10:25:25
    Temat: pasek podpisu na kartach, czym malujecie?
    Od: "janke" <j...@p...onet.pl>

    czy pasek, miejsce na podpis nie może być większy? ja akurat się mieszczę
    z "długo-płaskim" podpisem, nie mniej jest on bardzo wąski, wiele osób ma
    bardziej rozlazły, "zamaszysty" podpis?

    czym się podpisywać - zwykły długopis do podpisania karty jest mało
    skuteczny, ślizga się i trudno zostawić nim ślad...

    ostatnią, nową kartę podpisałem permanent-markerem :))) ale jest on gruby,
    szeroki ślad zostawia, i dla osób z "wysokim" podpisem jest problem z
    pierwszego zdania postu...

    czym się podpisujecie, żeby był podpis skuteczny, trwały i czytelny
    (wierny) zarazem?

    zbyszko janke

  • 2. Data: 2004-06-22 10:34:37
    Temat: Re: pasek podpisu na kartach, czym malujecie?
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "janke" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > czym się podpisujecie, żeby był podpis skuteczny, trwały i czytelny
    > (wierny) zarazem?

    Stabilo OHPen universal Permanent F :-) - dość cienki i się nie zmywa.

    --
    JaKi

  • 3. Data: 2004-06-22 10:41:14
    Od: "yayco" <i...@s...com>

    >Stabilo OHPen universal Permanent F :-) - dość cienki i się nie zmywa.

    Dokładnie to samo, albo zamiennie: Pilot super color maker
    yayco
    archiwum i przeszukiwanie newsów
    http://www.polnews.pl

  • 4. Data: 2004-06-22 10:50:58
    Od: "Bartek" <b...@f...home.pl>

    ;-)

    > czy pasek, miejsce na podpis nie może być większy? ja akurat się
    > mieszczę z "długo-płaskim" podpisem, nie mniej jest on bardzo wąski,
    wiele
    > osób ma bardziej rozlazły, "zamaszysty" podpis?

    Proponuje Karte Citi - tam w przypadku karty ze zdjeciem skanuja Twoj
    podpis - umieszczaja przy zdjeciu i po problemie ;-)

    Pozdro,
    Bartek

  • 5. Data: 2004-06-22 10:52:58
    Od: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>

    Użytkownik "janke" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > czym się podpisujecie, żeby był podpis skuteczny, trwały i czytelny
    > (wierny) zarazem?

    Zwykły długopis z wkładem parkera :) Trzyma już drugi rok bez zmian, a karty
    używam po kilka razy dziennie. Mniej używane oczywiście też tak podpisuję :)

    --
    Pozdrawiam,
    Washko

  • 6. Data: 2004-06-22 10:53:52
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Bartek" <b...@f...home.pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > Proponuje Karte Citi - tam w przypadku karty ze zdjeciem skanuja Twoj
    > podpis - umieszczaja przy zdjeciu i po problemie ;-)

    Co nie zmienia faktu, ze karte nalezy podpisac :-)

    --
    JaKi

  • 7. Data: 2004-06-22 10:59:24
    Od: "Bartek" <b...@f...home.pl>

    ;-)

    > Co nie zmienia faktu, ze karte nalezy podpisac :-)

    Eee.. nie jeden posiadacz potwierdzi ze nie trzeba.. ;-)

    Pzdr...
    Bartek

  • 8. Data: 2004-06-22 11:05:12
    Od: "JaKi" <j...@g...pl>

    Użytkownik "Bartek" <b...@f...home.pl> napisał w wiadomości
    pl...

    > Eee.. nie jeden posiadacz potwierdzi ze nie trzeba.. ;-)

    IMHO nie opinie posiadaczy są wiażące, a regulamin KK w tym wypadku
    Citibanku, a ten mówi iz:

    Rozdział IV - Zasady uzytkowania karty

    par. 7.1. Karte nalezy podpisac niezwlocznie po jej otrzymaniu

    --
    JaKi

  • 9. Data: 2004-06-22 11:58:07
    Od: Jarek Andrzejewski <j...@d...com.pl>

    On Tue, 22 Jun 2004 12:25:25 +0200, "janke" <j...@p...onet.pl>
    wrote:

    >czym się podpisujecie, żeby był podpis skuteczny, trwały i czytelny
    >(wierny) zarazem?

    pisaczki do CD (np. "TDK CD-R PEN")
    --
    Jarek Andrzejewski

  • 10. Data: 2004-06-23 06:37:50
    Od: "Grzexs" <g...@u...to.go2.pl>

    > Zwykły długopis z wkładem parkera :) Trzyma już drugi rok bez zmian,
    a karty
    > używam po kilka razy dziennie. Mniej używane oczywiście też tak
    podpisuję :)

    Ciekawe... Dużo zależy chyba też od podłoża. Ja podpisałem kiedyś
    "parkerem" ale po kilku miesiącach się jakoś tak rozmył - linie
    dostały obwódek i stały sie nieczytelne.

    Grzexs