  • 1. Data: 2009-10-22 09:32:10
    Temat: pasmo sukcesow
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl>

    ---Cytat---
    Szybkie założenie działalności gospodarczej to fikcja. Urzędnicy wrócili
    do starych procedur. Dziennikarz ,,Rz" uczestniczył w rejestracji firmy
    > Szybkie założenie działalności gospodarczej to fikcja. Urzędnicy wrócili
    > do starych procedur. Dziennikarz ,,Rz" uczestniczył w rejestracji firmy
    > ---Koniec---

    To najmniejszy pryszcz i wszystko mozna praktycznie zrobić w jeden dzień.
    Są o wiele większe kichy juz w czasie prowadzenia działalności.
    Albo takie 3 przelewy do ZUS - a miał byc 1 jak obiecywano, no ale głód
    banków jest niezmierzony

  • 3. Data: 2009-10-22 09:54:58
    Od: "viper" <v...@o...pl>

> [...]
    wrĂłcili
    > do starych procedur. Dziennikarz „Rz” uczestniczył w rejestracji firmy

    Tego że ten dziennikarz był z Rz to już nie musiałeś dodawac...

  • 4. Data: 2009-10-22 10:00:10
    Od: "pluszowy miś" <s...@g...pl>

    Użytkownik "viper" <v...@o...pl> napisał w wiadomości
    > wrĂłcili
    >
    > Tego że ten dziennikarz był z Rz to już nie musiałeś dodawac...
    >
    > --

    To "jedno okienko" to wielki niewypał, potwierdzają to praktycy... a jak
    widzimy/czytamy zamiast usprawniać procedury wraca się do starego ... no ale
    mamy rządy profesjonalistów przecież .... pozdr :)

  • 5. Data: 2009-10-22 10:02:22
    Od: "Grzes" <p...@o...pl>

    Użytkownik "skippy" <...@n...ma> napisał w wiadomości

> [...]
    > Są o wiele większe kichy juz w czasie prowadzenia działalności.
    > Albo takie 3 przelewy do ZUS - a miał byc 1 jak obiecywano, no ale głód

    W gminach jest gorzej niż przed "cudowną reformą" _jednegookienka_.

    Kiedyś robiło się tylko wpis w urzędzie i samemu wszystko załatwiało
    (i fakt można to było załatwić w 1 dzień), to teraz wypełnia się jakiś
    durny
    druk EDG-1 polecam sprawdzić w sieci jaki on uproszczony ;))
    Dopiero ten druk rozsyła gmina do US, ZUS, i UStatystyczny, a i tak nadal
    samemu trzeba pozałatwiać sprawy w tych urzedach ....
    Dochodzi do tego niekompetencja urzedników, którzy informują czesto
    potencjalnego petenta, ŻE JUŻ SAM NIE MUSI NIC ROBIĆ.....
    Dodatkowy minus, że trzeba czekać aż gmina wyśle ten druk (ma na to 3 dni)
    do np. statystycznego a ten ma 7 dni na odesłanie nadania nr REGON...

    i tak to właśnie skrócił się czas oczekiwania.

    Podziękować można za to Tuskowi (technik teoretyk od DG) i Palikotowi
    (szkoda gadać ile OBIECYWAŁ w Lublinie i samej Lubelszczyźnie) ... :>

    pozdr
    Grzegorz
    ps. opis z życia wzięty, dobrze, że można było pomóc takiej osobie, bo
    urzędas w ładne kwiatki by go wpakował....

  • 6. Data: 2009-10-22 10:10:38
    Od: "viper" <v...@o...pl>

    > To "jedno okienko" to wielki niewypał, potwierdzają to praktycy... a jak
    > widzimy/czytamy zamiast usprawniać procedury wraca się do starego ... no ale
    > mamy rządy profesjonalistów przecież .... pozdr :)

    tak, sprawa jest naprawdę poważna... powszechnie wiadomo że przeciętny Polak
    zakłada firmę co najmniej 3 razy w tygodniu...

  • 7. Data: 2009-10-22 10:35:13
    Od: "skippy" <...@n...ma>

    to jest g. istotne juz wam sie nie chce szukac prawdziwych problemów w
    działalnosci gospodarczej ale nie bede podpowiadał.
    BTW tu najwięcej na plus zrobiło LSD wasz cichy prawicowy koalicjant.

  • 8. Data: 2009-10-22 11:00:54
    Od: "Grzes" <p...@o...pl>

    > to jest g. istotne juz wam sie nie chce szukac prawdziwych problemów w
    > działalnosci gospodarczej ale nie bede podpowiadał.
    > BTW tu najwięcej na plus zrobiło LSD wasz cichy prawicowy koalicjant.

    Sorry, że tak napisze, ale totalnie musisz być już nakręcony na politykę i
    partie,
    którę w gruncie rzeczy są podobne do siebie.
    Jak tylko, któraś jest u władzy tak samo pieprzy co może spieprzyć.

    Ja pisałem o konkretnym fakcie, i o tym jak to wygląda w praktyce,
    i kto był tego pomysłodawcą, a Ty od razu wrzucasz jakieś teksty
    typu "ty, wy, wasz"......
    Nie wiąż mnie z partiami, nie jestem ani zwolennikiem sld, po czy pis.

    Wracająć do meritum to wiem, że problem założenia DG to żaden problem,
    jeśli ktoś go ma to nie powienien zaczynać DG, w warunkach polskich.
    Wystarczyłoby gdyby nie przeszkadzali ludziom się rozwijać, działać,
    nie "pomagali" na siłę i nie "uszcześliwiali".... długo pisać, zresztą
    można
    i chyba każdy mający coś wspólnego z DG to wie,

    mimo wszystko pozdrawiam i życzę więcej dystansu do piszacych
    Grzegorz

  • 9. Data: 2009-10-22 13:51:49
    Od: skawet <s...@o...eu>

    viper pisze:

    > tak, sprawa jest naprawdę poważna... powszechnie wiadomo że przeciętny Polak
    > zakłada firmę co najmniej 3 razy w tygodniu...

    właśnie, tyle zamieszania o wielkie nic
    dziwiłem sie, że w ogóle się tym zajęli, bo ile razy zakłada się firmę?
    a raz można się przemęczyć, są większe "upierdliwości" w codziennej
    praktyce.

    jeśli by już tu coś zmieniać to zlikwidował bym REGON, a dane GUS
    powinie brać sobie z US, tak żeby przedsiębiorca nie musiał nawet o tym
    wiedzieć.

  • 10. Data: 2009-10-22 16:56:24

    Thu, 22 Oct 2009 11:48:31 +0200, w <hbp9pk$4l7$1@news.onet.pl>, "skippy"
    <...@n...ma> napisał(-a):

    > Albo takie 3 przelewy do ZUS - a miał byc 1 jak obiecywano, no ale głód
    > banków jest niezmierzony

    Wpisuję w jedną formatkę od razu 3 przelewy. Są robione za free. To gdzie
    problem?