  • 21. Data: 2011-10-02 18:49:15
    Temat: Re: patrz i ucz się jak się zarabia na EEX na rynku regulowanym,nie na NC
    Od: "Archangell" <r...@o...pl>

    > Nie, nie rób tego bo na pewno dopatrzysz się samych pozytywów. W końcu
    > nikt
    > nikogo nie zmusza... itd. itp.

    Heh. Te jego argumenty są powalające. ;-)

    Arch

  • 22. Data: 2011-10-02 20:09:45
    Od: root <r...@v...pl>

    Dnia Sat, 1 Oct 2011 18:43:04 +0200, Przemek napisał(a):

    > tylko EEX jest na rynku glownym a nie na NC

    Dzięki za sprostowanie. Niestety to źle wróży całemu rynkowi głównemu. Im
    więcej szajsu tam dopuszczą, tym więcej inwestorów odejdzie. Dla mnie
    większość tych spółeczek kręci bizior podobny do tego który kręci Bioton,
    który w bodajże marcu dostał dofinansowanie z EU, żeby dalej nic nie robić.
    No ale co tam: "The show must go on".

  • 23. Data: 2011-10-17 07:34:40
    Temat: http://www.tvncnbc.pl/10522844,0,0,1,1,eko-export-podnosi-prognoze,tvn_cnbc.html
    Od: k...@p...onet.pl

    NOWA jakość:

    http://www.tvncnbc.pl/10522844,0,0,1,1,eko-export-po
    dnosi-
    prognoze,tvn_cnbc.html

    NOWA jakość

    ...papier jest na jakimś rynku?

  • 24. Data: 2011-10-17 09:12:30
    Od: "Jan Werbinski" <j...@N...gazeta.pl>

    Od podnoszenia prognoz, to kursy rosły ale w ubiegłym wieku. Większość
    spółek z NC ma imponujące prognozy.

    --
    Jan Werbiński

  • 25. Data: 2011-10-17 11:08:13
    Od: k...@p...onet.pl

    > Od podnoszenia prognoz, to kursy rosły ale w ubiegłym wieku. Większość

    > spółek z NC ma imponujące prognozy.

    > --

    > Jan Werbiński

    Tak też nie jest. A w EEX juz nie ważne sa prognozy ale biezaco wplywajaca
    kasa do spółki, dająca zysk netto, w np. tym miesiacu ok. 660 tys zl netto,
    juz po wszystkich odliczeniach kosztów. Żelazna głowa może od tego boleć.
    Ale to nie jest przezwisko, choc do ...Żelaznej Damy Ci daleko:-)

    kroovka

  • 26. Data: 2011-10-17 17:10:31
    Od: k...@p...onet.pl

> [...]

    .... A w EEX juz nie ważne sa prognozy ale biezaco wplywajaca

    > kasa do spółki, dająca zysk netto, w np. tym miesiacu ok. 660 tys zl netto,

    Ładnie, dzisiejszy komunikat o mozliwosci wypłaty dywidendy tylko potwierdza
    ta moją opinię. Ile tego może byc? Jesli 2011 to 6,7 mln zysku netto, a
    wlasciwie to calosc utworzona w II KWARTALE , a dodatkowo II/2011 = I/2012 =
    II /2012 to w 2012 mamy ponad 13 mln zysku netto..., wg. mnie będzie nieco
    więcej. Ale czemu wiecej. Ano mimo kosztow kolejnej moderniazcji uda si sadze
    dostac kolo 600-80 tys z Unii Europejskiiej jako wsparcie wiec 13 mln mamy
    na "bank".
    Z tego, np. 35% dywidendy ; to daje...UUUUUFF.....ładnie mi wyszło...

    kroovka