  • 1. Data: 2009-10-26 20:11:56
    Temat: paypass alior - ksiegowanie
    Od: Gr <g...@g...com>

    Witam,

    płacił ktoś paypassem aliora bezstykowo? Zapłaciłem w czwartek kilka
    razy w ten sposób i nie ma tych transakcji ani w blokadach, ani w
    historii (i nie było). Jakieś doświadczenia?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2009-10-26 20:54:21
    Temat: Re: paypass alior - ksiegowanie
    Od: Przemyslaw Kwiatkowski <m...@m...waw.pl>

    Gr wrote:

    > płacił ktoś paypassem aliora bezstykowo? Zapłaciłem w czwartek kilka
    > razy w ten sposób i nie ma tych transakcji ani w blokadach, ani w
    > historii (i nie było). Jakieś doświadczenia?

    To są transakcje offline, więc w zasadzie nic dziwnego, że nie ma ich w
    blokadach. :-)
    Testowałem 2 razy - operacje były zaksięgowane (od razu ostatecznie, bez
    żadnych wstępnych blokad) kilka dni po zapłacie.

    --
    MiCHA