  • 11. Data: 2009-05-11 08:14:29
    Temat: Re: pekalo nowe konta z "darmowym" internetowym
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "bradley.st"
    news:99ad6359-c017-44d5-b72d-c03c109f5c11@s16g2000vb
    p.googlegroups.com

    > Czyli: nie brac karty bankomatowej ani kodow SMS w Pekao, doczepic
    > konto mBankowe i wszystko bedzie free, gratis i za darmo. Zupelnie jak
    > w Ameryce. :)

    Z getinem i innymi bankami też można robić takie kombinacje :)

    A co do tej Ameryki to widzę bradley.st, że masz dużą wiedzę na temat tego
    co za wielką wodą się dzieje. Zatem czy możesz mi powiedzieć czy w związku z
    załamaniem systemu bankowego w USA jakaś osoba straciła choć by dolara ze
    swoich oszczędności zgromadzonych w bankach? Nie mam tutaj na myśli
    oszczędności trzymanych w funduszach, akacjach czy obligacjach firm. Chodz
    mi o zwykłe depozyty (lokaty, środki pieniężne na kontach), które ludzie
    posiadali w bankach, którym chciwość i pazerność pokazała w końcu środkowy
    palec.

    Pozdrawiam.

  • 12. Data: 2009-05-11 10:23:58
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Użytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisał w wiadomości

    Pekao ma jakies setki oddzialow (do ewentualnych wplat gotowki), ale
    kosi za uzywanie karty bankomatowej. Za to mB karte daje gratis ale
    nie ma oddzialow.

    Ile biorą za uzywanie karty?
    Pozdr.
    A.

  • 13. Data: 2009-05-11 10:43:39
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 11 Maj, 04:14, "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl> wrote:

    No nie przesadzajmy z tym "zalamaniem systemu bankowego". Do Ukrainy
    jeszcze Stanom troche brakuje. :)

    Takie "zwykle" depozyty maja ubezpieczenie FDIC do $100,000 (czasowo
    podniesione do chyba $250,000).

    Czy w jednym z bankow z tej listy:
    http://www.fdic.gov/bank/individual/failed/banklist.
    html
    nie bylo jakiejs Shantishy czy innej Mary Jo z $100,001 na koncie i
    czy nie stracila tej nadwyzki ponad 100 K - tego nie wiem.

    Z info tutaj:
    https://www2.fdic.gov/drrip/afi/index.asp
    wynika, ze depozyty sa przenoszone z "upadlego" banku do innego.

  • 14. Data: 2009-05-11 10:47:46
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 11 Maj, 06:23, "ffiona" <f...@p...onet.pl> wrote:

    > Ile biorą za uzywanie karty?

    3.98 zl / miesiac jesli trzymana w szufladzie, 1.99 zl / miesiac
    jezeli w poprzednim rozliczyli 4 transakcje nie-gotowkowe.

  • 15. Data: 2009-05-11 14:32:24
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    On Fri, 10 Apr 2009 20:54:31 +0200, krzysztofsf wrote:
    > Rzucilem okiem na TOiP.
    > Hasla sms po 20 gr (same przelewy bezplatne, zalozenie i prowadzenie
    > rowniez)

    Zalozylem konto w krakowskiej filii banku (Wielicka 259). Niestety podobnie
    jak w GetIN Banku konto po zalozeniu nie jest w pelni aktywne. Oczekuje na
    list z haslem pierwszego logowania i tabelka kodow jednorazowych. Nie ma
    problemu z dopisaniem pelnomocnictwa (mozna tego dokonac pozniej w dowolnym
    oddziale banku).
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 16. Data: 2009-05-11 15:22:27
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 11 Maj, 10:32, astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>
    wrote:
> [...]
    > jak w GetIN Banku konto po zalozeniu nie jest w pelni aktywne. Oczekuje na
    > list z haslem pierwszego logowania i tabelka kodow jednorazowych.

    Tytulem uzupelnienia: list z PIN do pierwszego logowania nie jest
    obligatoryjny. Pracownik oddzialu Pekao moze wyslac do Call Center
    zlecenie oddzwonienia i wtedy ustala sie PIN (a pozniej haslo do
    logowania) samodzielnie, w trakcie rozmowy z CC.

    Lista kodow jednorazowych niestety nie do przeskoczenia. Trzeba czekac
    na list.

  • 17. Data: 2009-05-15 12:14:40
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "bradley.st"

    > Wlasnie otworzylem konto. Zamiast hasel SMS wybralem "karte kodow
    > jednorazowych", za 0 zl
    > Karty nie potrzebuje, wiec tez 0 zl. Przelewy za darmo.
    > Na razie nie mam powodow do narzekan.

    Ja mam jeszcze takie pytanie. Czym sie rózni to darmowe konto internetowe od
    Eurokonta z dostepem do pekao24, czyli internetu. Tylko oplatami? Bo za
    Eurokonto place 8,50 zl. miesiecznie, a za kazdy przelew internetowy
    pobieraja 1 zl. Od 1 czerwca jeszcze za karte maestro beda brali 2,98 zl.
    miesiecznie. Skoro sie za Eurokonto placi, to powinno byc w czyms lepsze?

    Pozdr.
    A.

  • 18. Data: 2009-05-15 12:32:08
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 15 Maj, 08:14, "ffiona" <f...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > Eurokonto place 8,50 zl. miesiecznie, a za kazdy przelew internetowy
    > pobieraja 1 zl. Od 1 czerwca jeszcze za karte maestro beda brali 2,98 zl.

    Pytasz o funkcjonalnosc? Na ile zdolalem sie zorientowac - niczym,
    jezeli chodzi o moje potrzeby.
    Wydaje mi sie, ze przy Eurokoncie NET nie masz 300 zl overdraft i - w
    zaleznosci od tego gdzie patrzylem na stronie Pekao - nie ma
    mozliwosci otrzymania pozyczki w Eurokoncie NET (w TOiP jest, w opisie
    na stronie podawali, ze nie ma).
    Jesli chodzi o oplaty - mam wrazenie ze placi sie wiecej za wszystkie
    transakcje w oddziale i chyba tez za wyplaty z nie-Pekaowskich
    bankomatow.

    Natomiast uzywane do celow przelewania i wplat gotowkowych - jest
    gratis.

    >Skoro sie za Eurokonto placi, to powinno byc w czyms lepsze?

    He he he...

    To chyba dokladnie taka sama sytuacja jak z kartami kredytowym Pekao,
    jak juz mi wyjasniono tutaj. Posiadacze "starych" placa wiecej. Takie
    docenienie lojalnosci. ;)

  • 19. Data: 2009-05-15 13:33:39
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Dziekuje Ci za Twoje uwagi. Dzwonilam wlasnie na infolinie, facet nie
    potrafil pokazac wyzszosci konta platnego nad darmowym. A nawet darmowe jest
    lepsze, bo nie trzeba karty identyfikacyjnej tylko dowód. Zalozylam niedawno
    konto w mBanku, wiec Twoje doswiadczenia sa mi pomocne, jesli chodzi o
    kompilacje tych dwóch kont. Choc caly czas zastanawiam sie nad zupelna
    likwidacja konta w Pekao i otwarciem konta w Eurobanku. Testuje mBank, bo
    moze wcale zadne inne konto nie jest mi potrzebne? Nie wiem. Mam jeszcze
    konto w Inteligo, ale to na firme, ale od jakiegos czasu jednoosobowe firmy
    nie potrzebuja konta firmowego, to po co mam wywalac pieniadze? Zrobilam
    przelew na ZUS w mBanku za darmo i chyba to dziala. Jakos mam obiekcje do
    tego, co darmowe, oczekuje gorszej jakosci.
    Pozdr.
    A.

  • 20. Data: 2009-05-15 14:02:15
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 15 Maj, 09:33, "ffiona" <f...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > likwidacja konta w Pekao i otwarciem konta w Eurobanku. Testuje mBank, bo
    > moze wcale zadne inne konto nie jest mi potrzebne? Nie wiem.

    Moze zrezygnuj z tego "wysokoplatnego" starego Eurokonta i otworz nowe
    Eurokonto Net, albo jakies inne gratisowe w innym w banku z
    oddzialami. Zaleta Eurokonta NET - dla mnie - jest gratisowosc w
    polaczeniu z duza liczba oddzialow. No i to, ze moglem otworzyc konto
    bez przyjazdu do Polski, ale to juz wymaganie specjalne.

    > Mam jeszcze
    > konto w Inteligo, ale to na firme, ale od jakiegos czasu jednoosobowe firmy
    > nie potrzebuja konta firmowego, to po co mam wywalac pieniadze?

    O to, to! Wlasnie! Po co?

    > Jakos mam obiekcje do
    > tego, co darmowe, oczekuje gorszej jakosci.

    Nieslusznie. Ja sobie stawiam za punkt honoru ze NIE bede placil za
    zwyczajne, codzienne uslugi bankowe.
    A i zaplacenie 8.50 czy 19.00 zl miesiecznie wcale nie daje gwarancji,
    ze wszystko bedzie szlo bezproblemowo. Niestety.