  • 21. Data: 2009-05-16 10:25:10
    Temat: Re: pekalo nowe konta z "darmowym" internetowym
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Konto zalozylem 11 V, 12 zostal wyslany list z tabelka kodow jednorazowych.
    > Teraz lamerskie pytanie: czy mozna bezplatnie wyplacac pieniadze z konta w
    > oddziale banku (nie posiadajac karty debetowej)?

    czyżby TOiP milczał na ten temat?

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 22. Data: 2009-05-16 10:31:17
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 16 Maj, 06:25, RobertS <b...@x...pl> wrote:

    > czyżby TOiP milczał na ten temat?

    Milczy.

    http://tinyurl.com/qdxfa8

  • 23. Data: 2009-05-16 10:36:51
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    bradley.st pisze:

    > Milczy.
    >
    > http://tinyurl.com/qdxfa8

    hmmm....
    A gdzie slawna karta IKM do wyplat w oddzialach?
    Nie widze nigdzie takiej pozycji - przestano wydawac?

  • 24. Data: 2009-05-16 10:39:03
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    krzysztofsf <k...@w...pl> writes:

    > bradley.st pisze:
    [...]

    > hmmm....
    > A gdzie slawna karta IKM do wyplat w oddzialach?
    > Nie widze nigdzie takiej pozycji - przestano wydawac?

    Jeśli wierzyć prnews to tak :)

    KJ
    --
    GNU is Not Unix

  • 25. Data: 2009-05-16 10:40:07
    Od: "bradley.st" <b...@g...pl>

    On 16 Maj, 06:36, krzysztofsf <k...@w...pl> wrote:

    > hmmm....
    > A gdzie  slawna karta IKM do wyplat w oddzialach?
    > Nie widze nigdzie takiej pozycji - przestano wydawac?

    A, tak, to kolejna "rewolucyjna" cecha nowych Eurokont. :) Nawet bez
    karty IKM uwierza ze Ty to Ty. Idzie nowe!

  • 26. Data: 2009-05-16 11:15:41
    Od: "ffiona" <f...@p...onet.pl>

    Uzytkownik "bradley.st" <b...@g...pl> napisal w wiadomosci

> [...]

    A, tak, to kolejna "rewolucyjna" cecha nowych Eurokont. :) Nawet bez
    karty IKM uwierza ze Ty to Ty. Idzie nowe!

    Na infolinii powiedziano mi, ze na dowód sie wyplaca w przypadku Eurokonta
    NET.

  • 27. Data: 2009-05-16 11:26:51
    Od: "k...@g...pl" <k...@g...pl>

    On 15 Maj, 15:33, "ffiona" <f...@p...onet.pl> wrote:
> [...]
    > konto w mBanku, wiec Twoje doswiadczenia sa mi pomocne, jesli chodzi o
    > kompilacje tych dwóch kont. Choc caly czas zastanawiam sie nad zupelna
    > likwidacja konta w Pekao i otwarciem konta w Eurobanku. Testuje mBank, bo
    > moze wcale zadne inne konto nie jest mi potrzebne? Nie wiem. Mam jeszcze
    > konto w Inteligo, ale to na firme, ale od jakiegos czasu jednoosobowe firmy
    > nie potrzebuja konta firmowego, to po co mam wywalac pieniadze? Zrobilam
    > przelew na ZUS w mBanku za darmo i chyba to dziala. Jakos mam obiekcje do
    > tego, co darmowe, oczekuje gorszej jakosci.

    Szkoda, że nie umiał nic powiedzieć o Pakiecie Pomocnym.
    Znaczy to....Pekao SA poszedł w ślady innych banków i na party line
    zaczyna zatrudniać studentów.

  • 28. Data: 2009-05-16 11:48:58
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Konto zalozylem 11 V, 12 zostal wyslany list z tabelka kodow jednorazowych.
    Teraz lamerskie pytanie: czy mozna bezplatnie wyplacac pieniadze z konta w
    oddziale banku (nie posiadajac karty debetowej)?
    Radoslaw Ziomber
    www.astrofizyka.info

  • 29. Data: 2009-05-16 12:16:04
    Od: astro <r.ziomberWytnij@stop_dla_spamu!astronomia.pl>

    Uzytkownik RobertS <bob75@xpostxpl> napisal w wiadomosci
    > czyżby TOiP milczał na ten temat?

    Wyplacac pieniedzy z Inteligo (nie mylic z PKO Inteligo) w "murku" IIRC sie
    w ogole nie da. GetIN (konto e-Getin) pobiera 4 zl od wyplat ponizej 1000
    zl (no chyba, ze w oddziale nie ma bankomatu - wtedy wyplaty sa darmowe).
    PeKaO jest "ciche":
    www.pekao.com.pl/binsource/f/55/75/P1K073bccb6d03ebb
    3665575,ATTACHMENT,PL,1,4,0.pdf
    Radoslaw Ziomber