  • 1. Data: 2009-08-26 18:39:46
    Temat: pekao SA zmiana Eurokonta
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Przez Pekao24 zadałem pytanie i otrzymałem odpowiedź, że można zamieniać
    Eurokonta pozostając przy obecnym numerze.
    Widać zbyt dużo klientów zamieniało na EUROKONTO NET lub rezygnowało z
    usług.

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    Antyki http://foto.3mam.net/antyki/antyki_4.php

  • 2. Data: 2009-08-26 19:35:59
    Temat: Re: pekao SA zmiana Eurokonta
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Krzysztof 'kw1618' z Warszawy wrote:
> [...]
    > Eurokonta pozostając przy obecnym numerze.
    > Widać zbyt dużo klientów zamieniało na EUROKONTO NET lub rezygnowało z

    ja też zadałem takie pytanie i też dostałem odpowiedż.
    Można ale "w górę". W dół, czyli z droższego na tańsze nie.
    Ot, tak aby zachęcić klientów.

  • 3. Data: 2009-08-27 09:52:58
    Od: "AS" <N...@p...onet.pl>

> [...]
    > Eurokonta pozostając przy obecnym numerze.
    > Widać zbyt dużo klientów zamieniało na EUROKONTO NET lub rezygnowało z

    Też zadałem dziś takie pytanie i dostałem inną odpowiedź:

    "Uprzejmie informujemy, że nie ma możliwości zmiany starego Eurokonta na
    Eurokonto Net z zachowaniem dotychczasowego numeru rachunku. Istnieje
    możliwość założenia rachunku internetowego z nowym numerem.
    Jednak w przypadku długoletnich klientów po dokonaniu analizy rachunku
    pracownicy oddziału mają możliwość zaproponowania różnych rozwiązań
    obniżenia opłat. Dlatego też ponownie prosimy o bezpośredni kontakt z
    doradcą w Oddziale."