  • 11. Data: 2004-02-11 11:58:31
    Temat: Re: pekao sa
    Od: m...@o...pl

    > Przejechał (ja jestem "on")... A poza tym nie przejadę się bo nie mam
    > rachunku w Inteligo i raczej nie będę miał.
    > yamma

    No tak... To pewnie dlatego nie wiesz, że "już od lat" Euronet nie jest dla
    posiadaczy kart Inteligo bezpłatny...

    m23m

  • 12. Data: 2004-02-11 12:05:38
    Od: "yamma" <y...@w...pl>

    Użytkownik <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > No tak... To pewnie dlatego nie wiesz, że "już od lat" Euronet nie jest
    dla
    > posiadaczy kart Inteligo bezpłatny...

    A to mnie zaskoczyliście! Bo z tego co czytałem:
    http://www.pkobp.pl/napisali/news171.xml
    "W Polsce obecnie za darmo pieniądze z urządzeń Euronetu mogą podejmować
    klienci Banku Handlowego, LG Petro Banku korzystający z usług LG Net, Lukas
    Banku, Pekao SA, BPH PBK oraz posiadacze kont Inteligo (prowadzonych przez
    PKO BP)."

    Ale to artykuł sprzed roku, to może coś się zmieniło...

    yamma

  • 13. Data: 2004-02-11 12:06:52
    Od: "PMZ" <p...@b...pl>

    > 3)a moze ktos napisze jakas pochlebna opinie o pekao?

    Dużo bankomatów, Pekao24 darmowe i dość wygodne. Bezpłatne przelewy przez
    www. Wada (dla mnie):- nie widać informacji o nadawcy przelewu
    przychodzącego - trzeba dzwonić na bezpłatną linię tel. i po zalogowaniu
    zapytać panią. Pani wie od razu, nie trzeba długo czekać na znalezienie tej
    informacji. Nie wiem, czy to dotyczy wszystkich oddziałów, w każdym razie w
    moim VI o/W-wa tak jest.

    Wady:
    Oprocentowanie -żenada. Eurokonto z charge'ową Eurokartą z Chopinem (lub
    Visą) kosztuje 192 zł rocznie. To za dużo. Wynoszę się do Multibanku.

    Pozdr,
    PMZ

  • 14. Data: 2004-02-11 12:10:29
    Od: "RobertSA" <u...@o...pl>

    c0d5v9$3rh$...@n...news.tpi.pl,
    yamma <y...@w...pl>:

> [...]
    > Inteligo (prowadzonych przez PKO BP)."
    >
    > Ale to artykuł sprzed roku, to może coś się zmieniło...

    Nawet duzo sie zmienilo, nie istnieja juz tez "klienci Banku Handlowego, LG
    Petro Banku korzystający z usług LG Net".

    Rok to kupa czasu.

    --
    Robert

  • 15. Data: 2004-02-11 12:25:45
    Od: "m23m" <m...@o...pl>

    > witam
    (...)
    > 3)a moze ktos napisze jakas pochlebna opinie o pekao?

    Ależ proszę Cię bardzo. :-)

    Mam tam konto od ponad 6 lat - przeszedłem wszystkie szczeble
    od "studenckiego" do "vip" ("prestiżu" się niestety nie dochapałem - dochody
    nie te ;-)

    Jest to najdłużej istniejące z moich kont (a w życiu trochę ich już
    posiadałem ;-) choć fakt, że nie jedyne obecnie przeze mnie używane...

    W kolejkach nie stoję, bo zwykle nie bywam w oddziale. Gdybym bywał, to też
    bym nie stał, bo posiadacze mojej wersji Eurokonta są obsługiwani bez
    kolejki. :-)
    Pekao24 chodzi mi bez problemu.

    Mają w całej Polsce sporo bankomatów, szczególnie nie narzekam na to w moim
    mieście ("stolycy") :-)

    Używam kart charge i Maestro (kredytowych nie potrzebuję, bo mam z innego
    banku). Ogólnie - ten bank ma dość dobry wybór kart różnego rodzaju (choć
    daleko mu do BPH PBK)

    Mam spory (czyt.: całkowicie mi odpowiadający) limit w koncie, przyznany bez
    nadmiaru wymaganych papierów.

    Są oczywiście i wady - niskie (prawie zerowe) oprocentowanie, niski limit
    wypłat z bankomatu, w większości mało kompetentne dysponentki (o ile wybiorę
    się jednak "od święta" do oddziału) - choć i tak są one o niebo lepsze niż np.
    w Millennium. ;-)

    Ogólnie - nie zamierzam rezygnować z Pekao SA. Tym niemniej jest to bank dla
    amatorów - większość fanów takiego np. mBanku sen o koncie w Pekao SA uznaje
    za koszmar senny na miarę Freddiego Kruegera (to ten z "Koszmaru z ulicy
    Wiązowej) ;-)

    m23m

  • 16. Data: 2004-02-11 13:47:30
    Od: g...@p...onet.pl

    > Mam spory (czyt.: całkowicie mi odpowiadający) limit w koncie, przyznany bez
    > nadmiaru wymaganych papierów.

    to może napisz jeszcze jakie jest oprocentowanie tego limitu :)))
    czy w dalszym ciagu najwyzsze na rynku?
    chcialem sam sprawdzic, ale niestety strona pekao nie dziala

  • 17. Data: 2004-02-12 00:18:04
    Od: "Robert" <r...@p...onet.pl>

    > W kolejkach nie stoję, bo zwykle nie bywam w oddziale. Gdybym bywał, to też
    > bym nie stał, bo posiadacze mojej wersji Eurokonta są obsługiwani bez
    > kolejki. :-)
    > Pekao24 chodzi mi bez problemu.

    Co do tego Pekao24 to nie zgadzam sie - istny bubel informatyczny, pisany
    bez zastanowienia i projektu - chyba wszystko robione na kolanie:

    - chodzi często bardzo wolno, wręcz trzeba czekać na załadowanie się strony
    ok 40 sek (a mam łącze 1 Mbps),
    - gdy mają przestój techniczny, najpierw musisz sie zalogować żeby
    dowiedzieć sie że serwis jest chwilowo niedostępny
    - przelew zdefiniowany pojawia sie dzień wcześniej o godzinie 23, a po dniu
    znika i pojawia się z odpowiednia datą (panie w Call Center wyjaśniły że tak
    działa system, tylko co mnie to, przelew ma być dzień później)
    - płatności kartą rejestrowane są z innymi datami, pani tłumaczy że to była
    niedziela, a potem zastanawiam się czy to moja operacja czy włam
    - modyfikacja przelewu zdefiniowanego polega na zmianie jego nazwy i nic
    wiecej
    - limity działają tylko na przelewy zewnetrzene niezdefiniowane, czyli
    limit prawie nic nie ogranicza
    - pole tytulem ma 35 znaków, a to juz przesada, ja musze podac imie i
    nazwisko, pesel i nazwe przelewu to juz sie nie zmieści, nie mówiąc o chęci
    podania adresu jak robie przelew ze swojego konta na rzecz kogoś innego
    - brak informacji o ostatnim udanym i błędnym logowaniu, a w dobie ciągłych
    prób włamania przez internet jest to istotne
    - można założyć lokatę przez WWW, ale ją zlikwidować już tylko w okienku
    - brak mozliwości utworzenia podkonta do którego nie jest podpieta karta
    płatnicza, a to jest dobre zabezpieczenie karty płatniczej kiedy wiemy że
    nie będziemy z niej korzystali (wyjazd za granicę, ....)
    - no i perełka : kod zabezpieczający to nie mniej nie więcej jak cztery
    cyfry!!!!!!!!

  • 18. Data: 2004-02-12 07:40:58
    Od: "Don PDro" <a...@p...onet.pl>

    No i nie można zobaczyć szczegółów przelewu!!!!! Ani do ani ode mnie.

    Zgadzam, się zdecydowanie ze Pekao24 jest dopiero w wieku niemowlęcym...

    Don PDro

  • 19. Data: 2004-02-12 15:39:26
    Od: m...@o...pl

    > No i nie można zobaczyć szczegółów przelewu!!!!! Ani do ani ode mnie.

    Jesteś pewien? Moim zdaniem szczegóły przelewu wychodzącego internetowego
    można zobaczyć bez żadnego problemu (sprawdziłem przed chwilą)...

    > Zgadzam, się zdecydowanie ze Pekao24 jest dopiero w wieku niemowlęcym...

    Też się z tym zgadzam. Ale przecież nie napisałem "Lubię Pekao24".
    Napisałem "Pekao24 chodzi mi bez problemu". :-)

    m23m

  • 20. Data: 2004-02-12 15:42:39
    Od: m...@o...pl

> [...]
    > bez zastanowienia i projektu - chyba wszystko robione na kolanie:
    >
    > - chodzi często bardzo wolno, wręcz trzeba czekać na załadowanie się strony

    Nigdy nie mam z tym problemu (a mam wolniejsze łącze niż Ty)

    (...)

    Tak... Tyle, że ja nie napisałem: "Uważam, że Pekao24 jest super" (bo zresztą
    wcale tak nie uważam).