-
1. Data: 2013-11-12 13:55:45
Temat: pietno dla Millennium - brak kontaktow bezposrednich
Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
Ave!
Muszę nieco pomarudzić na filozofię Millenium. Generalnie wiele
rozwiązań mają bardzo fajnych, ale nie rozumiem ich polityki braku
kontaktu telefonicznego do oddziału - żeby można było po zdobyciu
wszystkich dokumentów zadzwonić i szybko umówić się na dany dzień.
Kontakt via e-mail czasem działa, czasem nie (jak np. dana osoba jest na
urlopie), nie ma ogólnego kontaktu do oddziału i trzeba stosować protezę
kontaktu przez ogólną infolinię.
Skąd takie rozwiązanie? Chyba nawet mBank ma bezpośrednie telefony do
swoich placówek...
--
Świadomie psujący kodowanie i formatowanie wierszy
są jak srający z lenistwa i głupoty na środku pokoju.
I jeszcze ci durnie tłumaczą to nowoczesnością...
-
2. Data: 2013-11-12 21:17:35
Temat: pietno dla Millennium - brak kontaktow bezposrednich
Od: RobertS <b...@x...pl>
> Skąd takie rozwiązanie? Chyba nawet mBank ma bezpośrednie telefony do
> swoich placówek...
>
no u nich tak już jest, na wizytówkach nie mają telefonów....skąd taka
polityka? pojęcia nie mam
--
pozdrawiam
RobertS
-
3. Data: 2013-11-13 09:15:29
Temat: Re: pietno dla Millennium - brak kontaktow bezposrednich
Od: Kris <k...@g...com>
W dniu wtorek, 12 listopada 2013 21:17:35 UTC+1 użytkownik RobertS napisał:
> no u nich tak już jest, na wizytówkach nie mają telefonów....skąd taka
> polityka? pojęcia nie mam
Sporo banków tak ma. Kontakt poprzez ogólna infolinię.
Chociaz akurat do oddzialu millenium w moim miescie telefon znalazłem i pewne rzeczy
bez problemu umawiam.