  • 1. Data: 2004-12-22 15:16:08
    Temat: pilne- prosze o pomoc
    Od: "aga" <d...@p...WYTNIJTO.onet.pl>

    Dzien dobry
    Mam z mezem konto zl w Milenium (ja jestem pelnym pelknomocnikiem). Sama
    osobiscie zakladalam lokate dolarowa (robilam przelew z konta na lokate) i
    maz wtedy mial przyjsc sie podpisac pod papierkiem z zalozeniem lokaty
    zrobil to.
    Dzisiaj chcac zlikwidowac te lokate nie moge tego zrobic bo nie ma na
    papierze zalozenia lokaty mojego podpisu (chociaz jestem pelnomocnikiem do
    tej lokaty i przy pelnomocnictwie nie ma mojego podpisu).
    Chcialam od Banku na pismie ze nie chca mi wyplacic tych pieniedzy a oni na
    to ze nie moga mi takiego pisma wystawic (najpierw sie zgodzili na nie ale
    po konsultacjach z centrala ) mam zlozyc reklamacje na ktorej moge napisac
    co chce. A pieniedze dolory sa juz w banku:
    - moje pytanie- skoro ja dokonywalam przelewu to kto jest wlasciecielem
    - bank na poniedzialek zapomnial zlozyc zamowienia na dolary i mialy byc na
    srode
    - wczoraj dzwonilam i przez infolinie udzielono mi informacji ze moge to ja
    przyjsc i wyplacic te pieniadze- wyjasnialam problem z pelnomocnictwem
    - i czy ta nieszczesna reklamacja cos pomoze
    - i do kogo powinnam sie zwrocic z tym problemem- jest jakis rzecznik
    bankowy

  • 2. Data: 2004-12-22 15:53:15
    Temat: Re: pilne- prosze o pomoc
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    aga wrote:
    > Mam z mezem konto zl w Milenium (ja jestem pelnym pelknomocnikiem).

    maz ma konto, a ty pelnomocnictwo

    > (...) jestem pelnomocnikiem do tej lokaty i przy pelnomocnictwie
    > nie ma mojego podpisu).

    no to trzeba było złożyć ten podpis - często załatwiałem sprawę tak, że robiłem
    żonę pełnomocnikiem a ona w wolnej chwili, ajk była w banku składała podpis

    > A pieniedze dolory sa juz w banku:
    > - moje pytanie- skoro ja dokonywalam przelewu to kto jest wlasciecielem

    jak byly na lokacie to tez byly w banku :-) a teraz sa pewnie na rachunku
    dolarowym bo pewnie maz zerwal lokate. Wlascicielem rachunku i lokaty jest maz,
    co z tego ze ty ja zakladalas

    > przez infolinie udzielono mi informacji ze moge to ja przyjsc i wyplacic te
    > pieniadze- wyjasnialam problem z pelnomocnictwem

    no to nie powinno byc klopotow - do rachunku masz pelnomocnictwo i dlatego
    wyplata powinna byc bezproblemowa - jak przygotuja USD :-)

    > - i do kogo powinnam sie zwrocic z tym problemem- jest jakis rzecznik
    > bankowy

    jest rzecznik, google zaraz go znalazly: "Wojciech Kaczorowski rzecznik prasowy
    Banku Millennium" - tyle że on jest nie od reklamacji a od gadania z
    dziennikarzami
    A problemu juz pewnie nie ma
    *** blad ***

  • 3. Data: 2004-12-22 16:01:57
    Od: "aga" <d...@p...WYTNIJTO.onet.pl>

    > maz ma konto, a ty pelnomocnictwo

    Tak tylko ja wg banku nie mam pelnomocnictwa do konta walutowego.

    \> > (...) jestem pelnomocnikiem do tej lokaty i przy pelnomocnictwie

    > no to trzeba było złożyć ten podpis - często załatwiałem sprawę tak, że
    robiłem
    To rozwiazanie jest niezgodne z procedurami- prawdopodobnie.......

> [...]
    > dolarowym bo pewnie maz zerwal lokate. Wlascicielem rachunku i lokaty jest
    Nie to ja zlozylam dyspozycje likwidacji lokaty- bez pisma bo nie bylo
    fizycznie dolarow w banku ... Zapomnieli zmowic na poniedzialek i mialo byc
    na dzisiaj..

    > no to nie powinno byc klopotow - do rachunku masz pelnomocnictwo i dlatego

    No i jest problem- bo nie moga mi wyplacic- tej lokaty ... Mam zlozyc
    reklamacje. W ogole to jest dziwny bank, nie chca podac danych osoby z ktora
    dzisiaj rozmawialam i ktora dzwonila do mnie..

    > A problemu juz pewnie nie ma
    > *** blad ***

    A problem jest ...........

  • 4. Data: 2004-12-22 16:17:41
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    aga wrote:
    > Tak tylko ja wg banku nie mam pelnomocnictwa do konta walutowego.

    to jakim cudem przyjeli i wykonali twoją dyspozycje utworzenia lokaty w USD?

    > Nie to ja zlozylam dyspozycje likwidacji lokaty- bez pisma bo nie bylo
    > fizycznie dolarow w banku

    to jednak mąż zakłądał lokatę a ty ja chcesz tylko zerwać?
    I mimo ze nie masz pelnomocnictwa do rachunku walutowego przyjeli bez pisma
    twoja dyspozycję? i to na dodatek ustną, bez pisma?

    Nic nie da sie zrozumiec z tego co piszesz,

    > ... Zapomnieli zmowic na poniedzialek i mialo byc na dzisiaj..

    pewnie nie wiedza czy moga ci wyplacic, ja bym nie ryzykowal :-)
    *** blad ***