  • 1. Data: 2009-04-03 19:32:33
    Temat: pko bp
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Hej, jak to jest z tą planowaną emisją na dokapitalizowanie pko bp, czy to
    będzie emisja z prawem poboru czy nie?
    Ktoś coś wie?

  • 2. Data: 2009-04-05 21:19:08
    Temat: Re: pko bp
    Od: "stary" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Fidelio" <t...@o...eu> napisał w wiadomości
    > Hej, jak to jest z tą planowaną emisją na dokapitalizowanie pko bp, czy to
    > będzie emisja z prawem poboru czy nie?
    > Ktoś coś wie?

    A co chcesz kupić?To na razie plotka wic nic nie wiadomo.
    Brakuje bankowi kapitału,i tu jest problem.Trudno bedzie znaleźc jelenia na
    akcje teraz.

    pozdr stary

  • 3. Data: 2009-04-05 21:31:19
    Od: "skippy" <m...@o...the.moon>

    Użytkownik "stary" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > A co chcesz kupić?To na razie plotka wic nic nie wiadomo.
    > Brakuje bankowi kapitału,i tu jest problem.Trudno bedzie znaleźc jelenia

    PP to znaczy przymus poboru, a nie prawo poboru.

  • 4. Data: 2009-04-06 09:52:46
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "stary" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Fidelio" <t...@o...eu> napisał w wiadomości
    >
    > A co chcesz kupić?To na razie plotka wic nic nie wiadomo.

    Już wiadomo dość dużo (przecieki, przecieki;-). Do lipca ma dojść do tej
    emisji, ma być z prawem poboru.
    Nie chcę kupić, ale mam akcje pkobp więc będę mógł z prawa poboru skorzystać
    lub zbyć je na giełdzie.
    Nie wiem jednak jak to w praktyce wygląda, nigdy w tym nie uczestniczyłem.
    Zastanawiam się po prostu ile tych praw poboru otrzymam na akcję i po jakim
    kursie będzie je można zbyć na giełdzie.
    No i jak będzie wyglądał kurs pko po tej emisji.

    > Brakuje bankowi kapitału,i tu jest problem.Trudno bedzie znaleźc jelenia
    > na akcje teraz.

    Z tego co widzę jest dokładnie odwrotnie, kurs rośnie właśnie o 5% więc
    chętni na akcje są ;-)

    > pozdr stary
    pozdr.
    T.

  • 5. Data: 2009-04-06 09:54:45
    Od: "Fidelio" <t...@o...eu>

    Użytkownik "skippy" <m...@o...the.moon> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "stary" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > PP to znaczy przymus poboru, a nie prawo poboru.

    A gdzie widzisz to PP ;-)?

  • 6. Data: 2009-04-06 10:47:03
    Od: Jan Werbiński <j...@j...com>

> [...]
    > jakim kursie będzie je można zbyć na giełdzie.
    > No i jak będzie wyglądał kurs pko po tej emisji.

    PP będzie osobno notowane i jeżeli cena emisji będzie niższa od
    przewidywanego kursu akcji w czasie emisji, to PP będzie warte więcej niż 1
    grosz. :-)
    Prawami handlujesz tak samo, jak papierami.

    Prywatna http://www.janwer.com/
    Nasza siec http://www.fredry.net/

  • 7. Data: 2009-04-07 15:23:21
    Od: "Loser" <l...@W...gazeta.pl>

    Ciao

    no, Prawie tak samo jak papierami

    Zazwyczaj byla (do asymilacji) dosc krotki okres handlowania prawami poboru i
    w ostatnim dniu "spoznialscy" potrafia wyprzedawac

    :-)

    Pozdrowko

    Loser

    Bedzie stosunkowo Jan Werbiński <j...@j...com> napisał