  • 1. Data: 2003-11-10 10:46:44
    Temat: pkobp - PRZELEWW
    Od: Wilhelmina <o...@p...fm>

    Witem,
    Sorry za pytanie, ale nie mam czasu na szkanie po sieci
    Nie wiecie ile mnie wiecej bedzie kosztowal przelew z pkobp do innego
    banku, albo wplata w pkobp
    na kwote ok. 10 tysiecy?

    pzdr
    olga

    --
    http://www.olga.prv.pl -----> o Rosji, lataj?cym Pikusiu i nie
    tylko

  • 2. Data: 2003-11-10 11:05:35
    Temat: Re: pkobp - PRZELEWW
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Wilhelmina" <o...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Sorry za pytanie, ale nie mam czasu na szkanie po sieci
    > Nie wiecie ile mnie wiecej bedzie kosztowal przelew z pkobp do innego

    Jak masz tam ror'a
    - to wplata na wlasnego ror'a - 0 zl
    - przelew z rora - cos kolo 2,5 zl - nie pamietam, a nie chce mi sie
    zagladac na ich strone, zeby sprawdzic w cenniku...

    Jak nie masz tam ror'a - to tez sprawdz sobie w cenniku na ich www.

    Pozdro

    Maseł

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

  • 3. Data: 2003-11-10 11:58:30
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Uzytkownik "Wilhelmina" <o...@p...fm> napisal w wiadomosci
> [...]
    > Sorry za pytanie, ale nie mam czasu na szkanie po sieci
    > Nie wiecie ile mnie wiecej bedzie kosztowal przelew z pkobp do innego

    Przelew 3,00zl
    Wplata - 50,00 zl

    --
    Pozdrowienia

  • 4. Data: 2003-11-10 21:06:28
    Od: "Mikołajczyki" <o...@p...fm>

    > Przelew 3,00zl
    > Wplata - 50,00 zl

    A jesli mam lokate w pkobp i ja zlikwiduje, a kase z tej lokaty chce przelac
    na inne konto w innym banku to to bedzie jako przelew czy jako wplata?
    Dokladnie chodzi mi o to, ze mam ta lokate w pkobp (a nie mam w tym banku
    zadnego rora ani nic takiego) i musze przelac kase jako rate za mieszkanie i
    wlasnie nie wiem, czy bede musiala zaplacic to 3 zl, czy 50zl, bo wydaje mi
    sie ze wtedy to niebedzie mogl byc przelew bo z jakiego konta? skoro tej
    lokaty juz nie bedzie?? a moze sie myle??

    olga

    --------------------
    www.olga.prv.pl

  • 5. Data: 2003-11-11 11:57:28
    Od: "Slawek Kos" <s...@p...com>

    Użytkownik "Mikołajczyki" <o...@p...fm> napisał w wiadomości

    > A jesli mam lokate w pkobp i ja zlikwiduje, a kase z tej lokaty chce
    przelac
    > na inne konto w innym banku to to bedzie jako przelew czy jako wplata?

    IMHO przelew. Tak jak piszesz.
    Przeciez nie bierzesz tych pieniedzy do reki i nie idziesz do innej kasy z
    gotowka.

    --
    Pozdrowienia