  • 1. Data: 2002-08-12 08:36:44
    Temat: pkobp czy warto
    Od: "Garr Anonim" <l...@k...lublin.pl>

    Witam Was, pewnie kiedy jak zawsze o tym bylo.
    Mam w mBanku, ale sa lekkie problemy z jedynym bankomatem w moim miescie
    :))) mysle o zmianie. Interesuje mnie bezpieczenstwo i malo prowizji. Czy
    polecalinbyscie PKO i czemu nie ;> czy lepsze Pekao, czy jednak slaby
    kondycyjnie Lukas (ktorego sie obawiam :))
    dzieki i pozdrawiam
    Lukasz

  • 2. Data: 2002-08-12 11:19:47
    Temat: Re: pkobp czy warto
    Od: "Leonard Szczepanski" <p...@p...gazeta.pl>

    Użytkownik "Garr Anonim" <l...@k...lublin.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > polecalinbyscie PKO i czemu nie ;> czy lepsze Pekao, czy jednak slaby
    > kondycyjnie Lukas (ktorego sie obawiam :))

    Mysle ze trzeba samemu sie sparzyc na Baku. Jak Ci ktos napisze ze PKO BP do
    bani to zaraz glosy ludzi, ze dobre. Jak Ci ktos napisze ze Lukas super, to
    znajda sie i tacy co napisza ze do bani. Mysle, ze tylko samemu wyrobisz
    sobie poglad na okreslony Bank. Zalezy czego oczekujesz od Banku...

    Pozdr,

  • 3. Data: 2002-08-12 11:30:28
    Od: Wojciech Zimkowski <z...@p...wroc.pl>

    Dnia 02-08-12 10:36, Użytkownik Garr Anonim napisał:

> [...]
    >polecalinbyscie PKO i czemu nie ;> czy lepsze Pekao, czy jednak slaby
    >kondycyjnie Lukas (ktorego sie obawiam :))

    PKOBP z mBankiem to całkiem dobry duet, bankomatów pod dostatkiem, razem
    ok 2000, 3 zł za PKO to nie zdzierstwo, a w tym są bezpłatne zlecenia
    stałe, i emaila albo SMSa po każdej zmianie salda można sobie zażyczyć.
    Jakiś plastik też dają za 10 zł.

    --
    Wojciech Zimkowski PGP: 0xC7F3CBC2

  • 4. Data: 2002-08-12 12:13:06
    Od: "Janek" <j...@w...pl>

    Użytkownik "Garr Anonim" <l...@k...lublin.pl> napisał w wiadomości

    Warto. Skoro przeprowadziłeś wstępną selekcję, to PKO BP nie jest taki zły.

  • 5. Data: 2002-08-13 10:17:58
    Od: "Garr Anonim" <l...@k...lublin.pl>

    dzieki wszystkim trzem :) zobaczymy. w Lukasie mialem i sie sparzylem na tym
    ze nie chcieli mnie potraktowac indywidualnie po kradziezy karty (od razu
    debet i kara a mialem 0 na koncie..)
    pomysle, ale wlasnie ten duet mBank = duzo TANICh bankomatwo PKO mnie
    przekonuje
    Lukasz

  • 6. Data: 2002-08-14 17:41:22
    Od: Artur Gawryszczak <g...@c...edu.pl.__!__>

    Garr Anonim wrote:

> [...]
    > polecalinbyscie PKO i czemu nie ;> czy lepsze Pekao, czy jednak slaby
    > kondycyjnie Lukas (ktorego sie obawiam :))

    Zabawny bank, ale obserwując mój ulubiony oddział przez już 7 lat widzę,
    że coś tam się pomału zmienia na lepsze. Ostatnio jak chciałem podwyższyć
    limit VE z default 100 na 300 to sprawdzili historię rachunku i się
    dopytywali, czemu przez wakacje nie było wpłat ... "konto studenckie,
    rozumie pani, stypendium, rozumie pani, dopiero w listopadzie za
    październik i listopad, tego ...".

    Na pewno jest tanie i jest mnóstwo bankomatów. Kartą daje się płacić, nie
    miałem problemów. Chyba że za jakiś czas znów zaczną zmieniać "system
    komputerowy" to będzie z pół roku bajzlu ;->

    --
    Pozdrówka,
    Artur