  • 1. Data: 2005-06-16 00:40:56
    Temat: pkointeligo.pl
    Od: "HardwireD" <hardwired WYWAL TO @interia.pl>

    witam ponownie :-)

    mam konto inteligo, i widze na stronce Historia rachunku. czy ta historia
    pokazuje wszelkie operacje jakie byly wykonane na koncie, czy tylko te za
    posrednictwem strony www (jakies przelewy itd). chodzi mi o ty czy jesli np
    wplace kase z "zewnatrz" czy tez wyplace w bankomacie, to w tej historii
    bedzie ?

  • 2. Data: 2005-06-16 07:44:31
    Temat: Re: pkointeligo.pl
    Od: Michał 'Amra' Macierzyński <m...@p...pl>

    HardwireD wrote:
> [...]
    > chodzi mi o ty czy jesli np wplace kase z "zewnatrz" czy tez wyplace
    > w bankomacie, to w tej historii bedzie ?

    tak
    Zadbaj o swoje pieniądze!

  • 3. Data: 2005-06-16 21:20:24
    Od: Michał Dąbrowski <d...@S...pl>

    Dnia Thu, 16 Jun 2005 09:44:31 +0200, Michał 'Amra' Macierzyński
    napisał(a):

    > tak

    ale tylko od daty wlaczenia uslugi PKOinteligo

    --
    Michał Dąbrowski
    d...@S...pl

  • 4. Data: 2005-06-16 22:47:58
    Od: "mindex" <m...@n...idea.net.pl>

    Użytkownik "Michał Dąbrowski" napisał

    > ale tylko od daty wlaczenia uslugi PKOinteligo

    a dokładniej - od następnego dnia roboczego następującego po podpisaniu
    umowy o świadczenie usług bankowości elektronicznej.
    czyli - dzisiaj podpisujemy umowę, historia widoczna na www.pkointeligo.pl
    obejmuje okres zaczynający się od jutra.

    pzdr.

    --
    mindex
    mindex[at]idea[dot]net[dot]pl