  • 1. Data: 2002-05-11 20:31:25
    Temat: płacenie kartą Mbank w internecie
    Od: "Leszek Ćwikliński" <L...@r...pl>

    Chcę zapłaci kartą mBanku w internecie.
    Oprócz numeru karty i daty ważności muszę wpisać coś w pozycji
    "Cardholder:"
    Nie bardzo wiem co tam wpisać a bez tego nie wychodzi.
    Proszę o jakieś sugestie

    Leszek

  • 2. Data: 2002-05-11 20:38:17
    Temat: Re: płacenie kartą Mbank w internecie
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > "Cardholder:"

    Posiadacz karty ? =)

  • 3. Data: 2002-05-11 20:39:43
    Od: <b...@b...prv.pl>

    "Leszek Ćwikliński" <L...@r...pl> wrote:

    > Chc? zap?aci kart? mBanku w internecie.
    > Opr?cz numeru karty i daty wa?no?ci musz? wpisa? co? w pozycji
    > "Cardholder:"
    > Nie bardzo wiem co tam wpisa? a bez tego nie wychodzi.
    > Prosz? o jakie? sugestie

    po prostu wlasciciel, czyli imie i nazwisko!

    --
    cyfry w adresie email to anty_spam, wytnij je piszac do mnie!

  • 4. Data: 2002-05-11 20:51:00
    Od: "Pablito" <p...@p...onet.pl>

    > Chcę zapłaci kartą mBanku w internecie.
    > Oprócz numeru karty i daty ważności muszę wpisać coś w pozycji
    > "Cardholder:"

    Imie i nazwisko - najlepiej w podanej kolejnosci :))

  • 5. Data: 2002-05-11 20:55:45
    Od: "Leszek Ćwikliński" <L...@r...pl>

    > Imie i nazwisko - najlepiej w podanej kolejnosci :))

    Dzięki za pomoc.

    Leszek

  • 6. Data: 2002-05-11 21:23:45
    Od: "Leszek Ćwikliński" <L...@r...pl>

    > nie ma sprawy
    > pamietaj - nie podawaj nigdy PIN-u jesli by Ci sie nawet wydawalo ze o
    niego
    > pytaja
    > prawdziwy sklep na pewno nie zapyta
    >
    > Pablo
    >
    > PS. Mam nadziej ze z tym ostrzezeniem nie jest juz za pozno ;))

    eKarta mBanku do płacenia w internecie chyba nie ma pinu.
    Szukałem jakiegoś kodu CF jak na kartach inteligo.

    jeszcze raz dzięki.

    Leszek

  • 7. Data: 2002-05-11 21:24:58
    Od: "Pablito" <p...@p...onet.pl>

  • 8. Data: 2002-05-11 21:29:57
    Od: "minik" <m...@m...net>

    > eKarta mBanku do płacenia w internecie chyba nie ma pinu.
    > Szukałem jakiegoś kodu CF jak na kartach inteligo.

    To uzywaj karty Inteligo.

  • 9. Data: 2002-05-11 21:50:58
    Od: "Pablito" <p...@p...onet.pl>

    > niego

    > eKarta mBanku do płacenia w internecie chyba nie ma pinu.

    zartowalem
    :))

  • 10. Data: 2002-05-12 07:36:25
    Temat: Re: płacenie kart? Mbank w internecie
    Od: Wojtek Frabinski <w...@a...net.pl>

    On Sat, 11 May 2002 23:23:45 +0200, "Leszek Ćwikliński"
    <L...@r...pl> wrote:

    >eKarta mBanku do płacenia w internecie chyba nie ma pinu.
    >Szukałem jakiegoś kodu CF jak na kartach inteligo.

    Trzy cyfrowy kod CVC2 dostales do ekarty w oddzielnej przesylce.
    --
    Wojtek Frabinski ICQ 50443653
    w...@a...net.pl