  • 11. Data: 2009-07-23 06:09:45
    Temat: Re: plan systematycznego oszczedzania
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    > spoko, ty kupuj TFI za 100% wolnej gotówki, najlepiej te MISIE,
    > tylko poczekaj az mwig40 podskoczy do 5500.

    Tak tak kupuj misie na gorce se sam.
    Moje misie daly zarobic :)

  • 12. Data: 2009-07-23 09:55:48
    Od: "george" <g...@v...pl>

    "Jan Strybyszewski" <k...@...pl> wrote in message

    > Mozna kupowac fundusze indeksowe przeciez nie ?

    podaj jakis przyklad...
    dawno temu szukalem ale cos widac slabo bo nie znalazlem..
    george

  • 13. Data: 2009-07-23 10:41:02
    Od: "Dieter" <d...@a...pl>

    Widze, ze kolega nie lubi uczyc sie historii.

    D.

  • 14. Data: 2009-07-23 17:35:24
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    > Bzdura... nie poparta liczbami, tak to jest.
    >
    > Zasadniczo kazdy fundusz bedzie dobry, czym bardziej agresywny tym lepiej
    > byle mial historie... i nie trafil go szlak likwidacji w dolu co juz sie
    > niektorym przydarzyli jak Uniuon -Investment zlikwudowal fundusz na dnie
    > bessy informatycznej.

    Panie Strybyszewski!
    Przestań Pan pierdolić i naganiać. Wszyscy wiedzą, że jesteś żenującym
    wciskaczem fundów, pewnie robisz dla jakiegoś syfu typu finamo lub
    openfajnans. Możesz wrabiać ludzi na krótkie terminy, ale jak się ktoś pyta
    o poważną sprawę jaką jest "posag" dla dziecka, to wciskaj kitu. Nie jestem
    zwolennikiem przemocy, ale za takie teksty ktoś powinien ci solidnie mordę
    obić, bo robisz krzywdę innym.
    Dombrek

  • 15. Data: 2009-07-23 17:38:20
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Dieter" <d...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Widze, ze kolega nie lubi uczyc sie historii.

    Strybyszewski to skurwysyński naganiacz. Wrabia ludzi w fundy, wciska kit.
    Przyznaję, jestem FUNDOFOBEM i wobec sprzedawców fundów zachowuję się jak
    bojówka LPRu wobec gejów.
    Dombrek

  • 16. Data: 2009-07-23 20:00:01
    Od: iktorn <n...@e...com>

    Przeca samą prawdę napisał :-)))

> [...]
    Bo dostanę prowizję

    Bo dostanę większa prowizję

    Bo z nowymi jeszcze nie podpisałem umowy

    przydarzyli jak Uniuon -Investment zlikwudowal fundusz na dnie bessy
    informatycznej.

    Ostatniego zdania nie zrozumiałem, ale to pewnie dlatego, że nie
    rozumiem również jak fundusz zrównoważony potrafi wygenerować stratę 50%
    kapitału w 2 lata (+ inflacja)