  • 21. Data: 2010-01-03 22:13:28
    Temat: Re: plata za karte
    Od: Homzik <h...@g...com>

    > Ja swoją kartę zakmnąłem bodajże 29.12. no i ciekawe, że nie pobrali
    > opłaty 3 PLN. W ostatnim dniu listopada pobrali opłatę. No chyba, że
    > upomną się nią jutro.

    Mi pobrali 31 grudnia

  • 22. Data: 2010-01-03 23:08:22
    Temat: Re: [Alior] plata za karte
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > Użytkownik "RobertS" <b...@x...pl> napisał w wiadomości

    > Nordea ma odpowiedni wniosek w bankowosci internetowej. DC zamyka karte
    > na podstawie dyspozycji mailowej. I tak powinno byc w kazdym banku.

    Ma to słąbe punkty. Ktoś komuś może zrobić głupi dowcip. Oczywiście list
    polecony, to przesada w drugą stronę, ale mail moim zdaniem też nie jest
    dobrym rozwiązaniem.

  • 23. Data: 2010-01-04 17:39:53
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    wiadomościnews:4b405738$1@news.home.net.pl...

    > Tak bardziej ogólnie. Nie ma sensu przenoszenie rachunku z jednego banku do
    > drugiego, bo w dłuższym okresie czasu raz będzie lepiej, a raz gorzej.

    Zmiana banku nie jest większym problemem niż zmiana operatora
    komórkowego dlatego jestem za wybieraniem zawsze lepszej oferty na
    rynku produktów bankowych.
    Skoro coś można mieć za darmo to po co płacić ?

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus

  • 24. Data: 2010-01-04 18:42:42
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    ls pisze:
    > A nie lepiej te >2500zł przenieść do np. EB, gdzie % 2x lepszy, a kartę
    > wyrobić w DB (na razie darmowa)?

    Za 2 PLN kosztów miesięcznie zdecydowanie mi się nie chce. Poza tym
    gdzie tam na zwykłym ROR jest % 2x lepszy ??

    --
    Mithos

  • 25. Data: 2010-01-04 19:16:05
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Erazmus" <j...@g...com> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
> [...]

    > Zmiana banku nie jest większym problemem niż zmiana operatora
    > komórkowego dlatego jestem za wybieraniem zawsze lepszej oferty na

    To zależy jak z tego banku korzystasz. Jak sobie pomyślę o konieczności
    przestawiania zleceń, uczeniu się nowego systemu, zmianie we wszystkich
    miejscach podanych numerów rachunku, zmianie zezwoleń na obciążenie
    rachunku, to przechodzi mi ochota do zmiany. No i wydaje mi się, ze to
    mimow szystko bardziej skomplikowane, niż zmiana operatora telefonu
    komórkowego.

  • 26. Data: 2010-01-04 19:25:27
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Robert Tomasik wrote:

> [...]
    > rachunku, to przechodzi mi ochota do zmiany. No i wydaje mi się, ze to
    > mimow szystko bardziej skomplikowane, niż zmiana operatora telefonu

    Jak pomyślę ilu osobom musiałbym dać nowy numer telefonu, w ilu
    miejscach musiałbym go zmienić, ile numerów "do oddzwaniania", systemów
    sms, automatycznych powiadomień odkręcić, to wolę zmienić bank niż telefon.
    :)

  • 27. Data: 2010-01-04 20:07:43
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    witek <w...@g...pl.invalid> writes:

> [...]
    > miejscach musiałbym go zmienić, ile numerów "do oddzwaniania",
    > systemów sms, automatycznych powiadomień odkręcić, to wolę zmienić

    No to jak bedzie zmiana banku bez zmiany numeru rachunku, to pogadamy.
    8-)

    MJ

  • 28. Data: 2010-01-04 23:13:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > musiałbym go zmienić, ile numerów "do oddzwaniania", systemów sms,
    > automatycznych powiadomień odkręcić, to wolę zmienić bank niż telefon.
    Ale zmieniając operatora numeru przeważnie nie musisz zmieniać.

  • 29. Data: 2010-01-05 07:16:53
    Od: ls <l...@w...pl>

    On 4 Sty, 19:42, Mithos <f...@a...pl> wrote:
    > Za 2 PLN kosztów miesięcznie zdecydowanie mi się nie chce. Poza tym
    > gdzie tam na zwykłym ROR jest % 2x lepszy ??

    Ha, rzeczywiście na RORze EB % spadł na 4.04 :|
    Pozostaje Ci zatem zadbać, by Twoje aliorowe konto było "główne" ;)
    --
    pozdr.
    ls

  • 30. Data: 2010-01-06 07:18:42
    Od: Erazmus <j...@g...com>

    On 4 Sty, 20:25, witek <w...@g...pl.invalid> wrote:

> [...]
    > sms, automatycznych powiadomień odkręcić, to wolę zmienić bank niż telefon.

    Wcale nie musisz zmieniać numeru możesz za darmo przenieść swój numer
    do innego operatora w ciągu 7 dni.

    --
    pozdrawiam,
    Erazmus