  • 21. Data: 2009-04-16 12:58:19
    Temat: Re: platne hasla w mBanku :(
    Od: z-ka | TGd <z...@g...kropeczkapeel>

    Dnia Wed, 15 Apr 2009 08:02:28 -0700 (PDT), Marcin Krasoń - Structus.pl
    napisał(a):

    > A ja uważam, że to sensowny krok. Ludzie zamawiają po 3-4 listy, które
    > leżą gdzieś po szufladach, gubią się i potem zamawiają kolejne nie
    > wykorzystując tych. A w ten sposób człek pomyśli trzy razy, nim zamówi
    > kilka na raz. A jak pomyśli sensownie to przejdzie na hasła SMS-owe i
    > będzie miał spokój, wygodę i darmochę.

    Nie do konca sensowny. Jakis czas temu zapragnalem sie pobawic w hasla
    smsowe. Jako, ze mieszkam poza PL podalem niepolski numer tel. Po jakims
    czasie w billingu zauwazylem dziwne oplaty w wysokosci 2EUR za sms. Okazuje
    sie ze to wlasnie byla oplata za sms z haslem jaki wyslal do mnie mBank.
    Oczywiscie szybko zrezygnowalem z tej uslugi, bo takich kosztow przelewu
    nie uwzglednialem w tej zabawie. A hasla moga sobie spokojnie lezec w mojej
    szufladzie i nic sie im nie stanie.

    --
    http://taniegadanie.blogspot.com

  • 22. Data: 2009-04-16 14:07:39
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Wed, 15 Apr 2009 17:34:32 +0200, m. napisał(a):
    > Użytkownik "Fantom" <s...@p...onet.pl-skasujto> napisał w wiadomości
    > a te smsowe czemu ci nie leza? dla mnie nie ma nic wygodniejszego.

    Bo nie zawsze SMS dochodzi bez problemów - np. gdy korzystasz z GPRS (nie
    UMTS) albo jesteś za granicą, albo choćby gdy ktoś Ci ukradnie komórkę ;)

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 23. Data: 2009-04-16 14:40:45
    Od: Jarek Andrzejewski <p...@g...com>

    On Apr 16, 11:31 am, "kris" <k...@p...onet.pl>
    wrote:

    > Nikt nie zabrał tobie mozliwości wyboru i chyba nikt nie nawołuje do tego
    > aby papierowe były płatne. Wybór dalej masz tylko za papierowe musisz

    mBank nawołuje...

    > zapłacić równowartość 1 dobrego piwa.

    eee, La Trappe Quadrupel albo Duvel droższe :-)

    --
    pozdrawiam,
    Jarek Andrzejewski

  • 24. Data: 2009-04-16 17:58:09
    Od: "corner" <c...@i...TOTEZpl>

    Użytkownik "z-ka | TGd" <z...@g...kropeczkapeel> napisał w wiadomości

> [...]
    > Okazuje
    > sie ze to wlasnie byla oplata za sms z haslem jaki wyslal do mnie mBank.

    Nie rozumiem. Twój zagraniczny operator komórkowy pobiera opłaty za
    przyjęcie smsa z zagranicy?! Co to za kraj?

  • 25. Data: 2009-04-16 18:36:47
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    Kamil Jońca pisze:
    > Mhm. dopóki nie wprowadzą 10gr za SMS potwierdzający operację. Dasz
    > sobie rękę uciąć, że nie?

    To wtedy zamknie się konto i problem rozwiąże się sam. Mało masz banków
    w PL ? :)

    --
    Mithos

  • 26. Data: 2009-04-16 18:43:59
    Od: k...@p...onet.pl (Kamil Jońca)

    Mithos <f...@a...pl> writes:

    > To wtedy zamknie się konto i problem rozwiąże się sam. Mało masz
    > banków w PL ? :)

    Takich które są w miarę wygodne? Może wcale nie być za dużo.

    1. przelewy wewnętrzne on line, również o północy?
    IMO już to wymaganie wycina całkiem sporo instytucji.

    2. sfi (czy raczej możliwość bezkosztowego nabywania jednostek FI?)

    KJ

    --
    If fifty million people say a foolish thing, it's still a foolish thing.
    -- Bertrand Russell

  • 27. Data: 2009-04-16 22:15:25
    Od: "m." <t...@o...pl>

    Użytkownik "Jarek Andrzejewski" <p...@g...com> napisał w
    wiadomości
    e.googlegroups.com...

    >I uważasz to wystarczający powód, żeby zabierać innym możliwość
    >wyboru? Ja nie. Nie używam SMSów, ale nie nawołuje do ich likwidacji
    >lub wprowadzenia opłat za ich używanie.
    >Ja wolę listy papierowe.

    absolutnie tak nie uwazam i nie nawolywalam nigdzie do ich likwidacji lub
    wprowadzenia oplat.
    natomiast listy papierowe wydaly mi sie tak archaiczne i niewygodne, ze
    zastanawialam sie, kto z nich jeszcze korzysta:) ale widze, ze sporo osob.

  • 28. Data: 2009-04-17 12:06:39
    Od: "z-ka | TGd" <z...@g...pl>

    On 16 Kwi, 19:58, "corner" <c...@i...TOTEZpl> wrote:
> [...]
    >
    > Nie rozumiem. Twój zagraniczny operator komórkowy pobiera opłaty za
    > przyjęcie smsa z zagranicy?! Co to za kraj?

    Dokladnie tak. Sporo sie naglowkowalem co to za oplata. Ten kraj to
    Belgia. Kiedy zrezygnowalem z tej uslugi w mBanku smsy premium (bo
    chyba inaczej tego nazwac sie nie da w tym przypadku) sie skonczyly.
    Oczywiscie inne smsy przysylane z polskich i nie tylko numerow sa
    naturalnie bezplatne.
    A 2EUR za jeden Allegrowy (czy tez zakupowy) przelew to troche
    przegiecie.

    http://taniegadanie.blogspot.com

  • 29. Data: 2009-04-17 17:42:18
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "m." <t...@o...pl> writes:

    > natomiast listy papierowe wydaly mi sie tak archaiczne i niewygodne, ze
    > zastanawialam sie, kto z nich jeszcze korzysta:) ale widze, ze sporo osob.

    Archaiczne - moze tak (jasne ze lepsze bylyby metody oparte o silna
    kryptografie, choc raczej nie o "podpis kwalifikowany" w sensie
    ustawowym). Niestety mBank nie ma zadnej alternatywy dla list.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 30. Data: 2009-04-17 19:01:02
    Od: Miroo <m...@C...LETTERSpl>

    Date: Wed, 15 Apr 2009 22:12:24 +0200, name: Valdi.Pavlack:

    > "Fantom" news:gs5erl$6kr$1@nemesis.news.neostrada.pl

    > Z jakiś tydzień temu. Informacja o tym fakcie została zamieszczona na
    > śmiesznym blogu (czy jak się tam to nazywa) mBanku oraz na naszym rodzimym
    > podwórku tj. pl.biznes.banki :)

    Dawniej. Mnie już zdążyli przysłać listy kodów, a somo to jak wiadomo
    trwa tydzień. Trzeba jeszcze doliczyć czas mojej reakcji (kilka dni),
    czas reakcji banku i wyjdzie ze 2 tygodnie.
    Pewnie teraz masowo to ślą :) współczuję pracownicom tego punktu
    pocztowego. Mimo że przesyłka nie wymaga stempla (jest umowa) to muszą
    stemplować każdy list (ja dostałem 4 sztuki) bo nadawca zapomniał
    nadrukować datę nadania np obok adresu...

    Pozdrawiam
    Miroo