  • 1. Data: 2012-10-08 19:45:45
    Temat: płatność KK powyżej limitu
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    Czy da się zapłacić kartą KK więcej niż wnosi limit kredytu??

    Przykład:
    mam limit 10 000
    mam w gotówce 10 000
    potrzebuję zapłacić rachunek 20 000

    Czy np mogę nadpłacić 10 000 na kartę i wtedy zapłacić rachunek?
    Karta MasterCard w DeutscheB.

    mp.

  • 2. Data: 2012-10-08 19:56:50
    Temat: Re: płatność KK powyżej limitu
    Od: SQLwiel <"[nick]"@guglowapoczta.com>

    W dniu 2012-10-08 19:45, Michał Pysz pisze:
> [...]
    > mam w gotówce 10 000
    > potrzebuję zapłacić rachunek 20 000
    >
    > Czy np mogę nadpłacić 10 000 na kartę i wtedy zapłacić rachunek?

    Zależy od regulaminu. Czytać, kombinować, ew. zadzwonić na infolinię.
    Co karta, co bank, to inaczej.

    --

    Dziękuję i pozdrawiam. SQLwiel.

  • 3. Data: 2012-10-08 19:59:29
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

    > Zależy od regulaminu. Czytać, kombinować, ew. zadzwonić na infolinię.
    > Co karta, co bank, to inaczej.

    ok, thx
    to dzwonię w takim razie

  • 4. Data: 2012-10-08 21:28:48
    Od: Grzexs <g...@g...u-su-nto.pl>

    > ok, thx
    > to dzwonię w takim razie

    Była niedawno dyskusja na podobny temat. Prawdopodobnie limity
    transakcji są nie większe niż limity zadłużenia. A więc nawet nadpłaconą
    KK nie da się "za jednym zamachem" zapłacić więcej, niż limit zadłużenia.

    Warto, żeby to ktoś sprawdził organoleptycznie.
    --
    Grzexs

  • 5. Data: 2012-10-08 21:48:05
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Grzexs" napisał w wiadomości grup

> [...]
    > się "za jednym zamachem" zapłacić więcej, niż limit zadłużenia.
    >
    > Warto, żeby to ktoś sprawdził organoleptycznie.

    Standardowo jest raczej tak, że się właśnie da. Jeden znany mi wyjątek,gdzie
    się nie da tak zrobić to Bank BPH. Tam w ogóle jest tak, że jak np. wydasz
    jednorazowo cały limit i choćby tego samego dnia go spłacisz, kartę masz
    martwą do końca bieżącego okresu rozliczeniowego. I nic się nie da zrobić,
    jak to w tym banku. W okresie rozliczeniowym nie można wydać więcej niż
    wynosi limit kredytowy karty, a co dopiero za jednym zamachem.

  • 6. Data: 2012-10-08 23:32:35
    Od: Michał Pysz <p...@w...pl>

> [...]
    > nic się nie da zrobić, jak to w tym banku. W okresie rozliczeniowym nie
    > można wydać więcej niż wynosi limit kredytowy karty, a co dopiero za

    W DB jak spłacę to mogę ponownie używać limitu (spłata zajmuje zwykle
    jeden dzień).

    Niestety nadpłaconą kartą nie da się nic zdziałać (tak twierdzi Pani na
    infolinii).

    Tzn według niej jest tak, że mogę dobić jedynie do limitu. Coprawda
    nadpłata zacznie spłacać limit ale potrwa to jeden dzień.

    Niestety płatność jest pilna więc zrobię ją w inny sposób co nie pozwoli
    sprawdzić dokładnie jak to jest z w rzeczywistości.

    mp.

  • 7. Data: 2012-10-09 07:52:08
    Od: TrzyLinie <t...@o...pl>

    W dniu 2012-10-08 21:48, MarekZ napisał(a):
> [...]
    zamachem"

    > Standardowo jest raczej tak, że się właśnie da. Jeden znany mi wyjątek,gdzie się

    Czy zechciałbyś podać listę nazw kart wraz z nazwami banków, w których udało Ci się
    wykonać
    pojedynczą transakcję powyżej limitu kredytowego? To także prośba do innych, którym
    się to
    udało.

  • 8. Data: 2012-10-09 08:07:04
    Od: Andrzej Kubiak <n...@i...invalid>

    Dnia Tue, 09 Oct 2012 07:52:08 +0200, TrzyLinie napisał(a):

> [...]
    wykonać
    > pojedynczą transakcję powyżej limitu kredytowego? To także prośba do innych, którym

    Citi, mBank, Multibank. Raiffeisena nie testowałem, ale infolinia kiedyś
    twierdziła, że się da.

    AK

  • 9. Data: 2012-10-09 08:18:22
    Od: Piotr Hołda <p...@g...com>

    W dniu wtorek, 9 października 2012 07:52:09 UTC+2 użytkownik TrzyLinie napisał:

    > Czy zechcia�by� poda� list� nazw kart wraz z nazwami bank�w, w kt�rych
    uda�o Ci si� wykona�

    > pojedyncz� transakcj� powy�ej limitu kredytowego? To tak�e pro�ba do
    innych, kt�rym si� to

    Visa Classic mBanku.

  • 10. Data: 2012-10-09 09:09:18
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "Andrzej Kubiak" napisał w wiadomości grup
    net...

> [...]

    > innych, którym się to
    > udało.

    > Citi, mBank, Multibank. Raiffeisena nie testowałem, ale infolinia kiedyś

    Do podanych dokładam kartę ING VC (jak sądzę dotyczy to wszystkich
    kredytówek ING, choć innych nie miałem okazji testować). Natomiast gdyby
    ktoś naprawdę tego potrzebował, to warto się upewnić także na infolinii
    banku, czy obecnie nadal tak to zadziała.

    Raiffeisena także nie testowałem i nie będę miał takiej możliwości (używam
    jej wyłącznie do przelewów, poza tym notorycznie się natykam na jakiś limit
    pojedynczej transakcji 20k lub 25k ustawiany chyba na POSach (?)).