  • 1. Data: 2006-09-27 10:00:23
    Temat: płatność PayPal ale nie przez KK ?
    Od: "xXx" <n...@o...pl>

    sprzedawca napisał że przyjmuje płatności PayPal ale nie z kart kredytowych z
    powodu wysokich prowizji. Czy w takim razie da się jakoś zapłacić za towar jeśli
    mam polskie konto PayPal oraz KK czy sobie odpuscić licytację ?

  • 2. Data: 2006-09-27 10:29:56
    Temat: Re: płatność PayPal ale nie przez KK ?
    Od: "cienislaw" <c...@c...pvravfynj>

    W artykule news:4261.00000084.451a4bb5@newsgate.onet.pl,
    niejaki(a): xXx napisał(a):

> [...]
    > kredytowych z powodu wysokich prowizji. Czy w takim razie da się jakoś
    > zapłacić za towar jeśli mam polskie konto PayPal oraz KK czy sobie

    moze po 12 pazdziernika (o ile nie przesuna terminu), a na razie zapomnij.

    --
    cienislaw

  • 3. Data: 2006-09-27 20:43:18
    Od: "slawek" <w...@r...com>

    > moze po 12 pazdziernika (o ile nie przesuna terminu), a na razie zapomnij.

    Skąd ten termin? nigdzie nie doczytałem. Pewnie kiepsko czytałem?

  • 4. Data: 2006-09-27 22:24:12
    Od: Markus Sprungk <m...@g...com>

    slawek napisał(a):

    > Skąd ten termin? nigdzie nie doczytałem. Pewnie kiepsko czytałem?

    Najprawdopodobniej

    http://www.aukcje.org

    ICQ: 79050392 m...@g...com
    Tlen: msprungk