eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankipłatność kartą
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 16

  • 1. Data: 2005-02-11 20:19:31
    Temat: płatność kartą
    Od: "Todi" <m...@i...pl>

    Witam !

    Dokonywałem płatności on - line karą kredytową za rachunek tel. komórkowego.

    Jak wynika z wyciągu i informacji banku rachunek został obciążony tą
    należnością. Jednak dotychczas nie wpłynęła on na rachunek operatora. Minęło
    7 dni.



    U kogo mam to reklamować ? W banku czy u operatora ?



    Z góry dziękuję.

    Pozdrawiam


  • 2. Data: 2005-02-11 20:33:51
    Temat: Re: płatność kartą
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 11 Feb 2005 21:19:31 +0100, Todi naskrobał(a):

    > Witam !
    >
    > Dokonywałem płatności on - line karą kredytową za rachunek tel. komórkowego.
    >
    > Jak wynika z wyciągu i informacji banku rachunek został obciążony tą
    > należnością. Jednak dotychczas nie wpłynęła on na rachunek operatora. Minęło
    > 7 dni.
    >
    >
    >
    > U kogo mam to reklamować ? W banku czy u operatora ?

    do banku a oni dają do wypisania reklamację i zwracają środki na konto.




    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org
    lobo_(małpa)autograf.pl


  • 3. Data: 2005-02-11 21:04:19
    Temat: Re: płatność kartą
    Od: "Todi" <m...@i...pl>


    Użytkownik "Sebol"

    >> Witam !
    >>
    >> Dokonywałem płatności on - line karą kredytową za rachunek tel.
    >> komórkowego.
    >>
    >> Jak wynika z wyciągu i informacji banku rachunek został obciążony tą
    >> należnością. Jednak dotychczas nie wpłynęła on na rachunek operatora.
    >> Minęło
    >> 7 dni.
    >>
    >>
    >>
    >> U kogo mam to reklamować ? W banku czy u operatora ?
    >
    > do banku a oni dają do wypisania reklamację i zwracają środki na konto.
    >

    Dzięki :-)

    Pzdr.


  • 4. Data: 2005-02-12 09:28:02
    Temat: Re: płatność kartą
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    Sebol napisał(a):

    > do banku a oni dają do wypisania reklamację i zwracają środki na konto.

    Z jakiej racji w banku? Nie dokonał tej płatności? Dokonał. Kwota się
    nie zgadza? Zgadza.

    A jeśli operator nie potrafi wpłaty znaleźć u siebie to nie sprawa banku
    a operatora.


  • 5. Data: 2005-02-12 10:25:07
    Temat: Re: płatność kartą
    Od: "Todi" <m...@i...pl>


    Użytkownik "Wojciech Nawara"

    > Sebol napisał(a):
    >
    >> do banku a oni dają do wypisania reklamację i zwracają środki na konto.
    >
    > Z jakiej racji w banku? Nie dokonał tej płatności? Dokonał. Kwota się nie
    > zgadza? Zgadza.
    >
    > A jeśli operator nie potrafi wpłaty znaleźć u siebie to nie sprawa banku a
    > operatora.

    No to już nie wiem u kogo :-)


  • 6. Data: 2005-02-12 12:55:35
    Temat: Re: płatność kartą
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>


    Użytkownik "Todi" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:cuklsn$mo1$2@atlantis.news.tpi.pl...
    >
    > Użytkownik "Wojciech Nawara"
    >
    >> Sebol napisał(a):
    >>
    >>> do banku a oni dają do wypisania reklamację i zwracają środki na konto.
    >>
    >> Z jakiej racji w banku? Nie dokonał tej płatności? Dokonał. Kwota się nie
    >> zgadza? Zgadza.
    >>
    >> A jeśli operator nie potrafi wpłaty znaleźć u siebie to nie sprawa banku
    >> a operatora.
    >
    > No to już nie wiem u kogo :-)
    >
    upewnij się czy kwota opuściła rachunek i na dobry numer konta, jak tak tu
    odbiorcy, jak nie to w banku



  • 7. Data: 2005-02-12 13:28:38
    Temat: Re: płatność kartą
    Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>

    Seba napisał(a):
    >
    > upewnij się czy kwota opuściła rachunek i na dobry numer konta, jak tak tu
    > odbiorcy, jak nie to w banku

    Genialna rada, zwłaszcza w kontekście pierwszego postu w wątku:

    "Dokonywałem płatności on-line karą kredytową za rachunek tel. komórkowego.
    Jak wynika z wyciągu i informacji banku
    rachunek został obciążony tą należnością"

    --
    Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl


  • 8. Data: 2005-02-12 13:57:42
    Temat: Re: płatność kartą
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    Todi wrote:
    >
    > Użytkownik "Wojciech Nawara"
    >
    >> Sebol napisał(a):
    >>
    >>> do banku a oni dają do wypisania reklamację i zwracają środki na konto.
    >>
    >>
    >> Z jakiej racji w banku? Nie dokonał tej płatności? Dokonał. Kwota się
    >> nie zgadza? Zgadza.
    >>
    >> A jeśli operator nie potrafi wpłaty znaleźć u siebie to nie sprawa
    >> banku a operatora.
    >
    >
    > No to już nie wiem u kogo :-)


    W banku
    Nie że transakcja jest lewa, tylko, że transakcja nie została wykonana.
    Dobrze jest mieć jakieś pismo od odbiorcy, że kwoty do dnia dzisiejszego
    nie ma na koncie i dołączyć ją do treści reklamacji.



  • 9. Data: 2005-02-12 15:16:41
    Temat: Re: płatność kartą
    Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>


    Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:5878.000000b1.420e0486@newsgate.onet.pl...
    > Seba napisał(a):
    >>
    >> upewnij się czy kwota opuściła rachunek i na dobry numer konta, jak tak
    >> tu
    >> odbiorcy, jak nie to w banku
    >
    > Genialna rada, zwłaszcza w kontekście pierwszego postu w wątku:
    >
    > "Dokonywałem płatności on-line karą kredytową za rachunek tel.
    > komórkowego.
    > Jak wynika z wyciągu i informacji banku
    > rachunek został obciążony tą należnością"
    >

    a co Wujek Dobra Rada poleci ?



  • 10. Data: 2005-02-12 17:10:22
    Temat: Re: płatność kartą
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>

    witek napisał(a):

    > W banku

    No ludzie. Jak w banku?
    Klient zgodził się na płatność daną kartą o danej kwocie danego dnia?
    Zgodził się.

    Transakcja była? Była. Więc co tu reklamować w banku? Chyba oczywiste
    jest, że winny jest operator i u niego należy reklamować.
    Płatnośc pobrał i to JEGO problemem jest odnalezienie się we WŁASNEJ
    księgowości.

    De facto można (nie "trzeba") by go tylko poinformować, że klient
    płatność uważa za zapłaconą z dniem takimi takim, ewentualnie dołączyć
    dowód transakcji.

    Szukanie środków w systemie operatora nie leży w gestii banku.

    W sumie to najlepiej byłoby czekać, aż operator SAM się odezwie do
    klienta z informacją, że niby nie zapłacił...

    > Nie że transakcja jest lewa, tylko, że transakcja nie została wykonana.
    > Dobrze jest mieć jakieś pismo od odbiorcy, że kwoty do dnia dzisiejszego
    > nie ma na koncie i dołączyć ją do treści reklamacji.

    Ale przecież to wierzyciel niech sie kłóci ze swoim bankiem, księgową,
    czy kimkolwiek, aby płatnośc znaleźć.

    Dopiero następnym krokiem (gdy pierwszy nie wypali i wierzyciel uparcie
    twierdzi, że pieniędzy nie dostał i obciążenie karty zgodnie z
    upoważnieniem od klienta się nie odbyło) może być reklamacja do banku...

strony : [ 1 ] . 2


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1