-
1. Data: 2005-02-11 20:19:31
Temat: płatność kartą
Od: "Todi" <m...@i...pl>
Witam !
Dokonywałem płatności on - line karą kredytową za rachunek tel. komórkowego.
Jak wynika z wyciągu i informacji banku rachunek został obciążony tą
należnością. Jednak dotychczas nie wpłynęła on na rachunek operatora. Minęło
7 dni.
U kogo mam to reklamować ? W banku czy u operatora ?
Z góry dziękuję.
Pozdrawiam
-
2. Data: 2005-02-11 20:33:51
Temat: Re: płatność kartą
Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>
Dnia Fri, 11 Feb 2005 21:19:31 +0100, Todi naskrobał(a):
> Witam !
>
> Dokonywałem płatności on - line karą kredytową za rachunek tel. komórkowego.
>
> Jak wynika z wyciągu i informacji banku rachunek został obciążony tą
> należnością. Jednak dotychczas nie wpłynęła on na rachunek operatora. Minęło
> 7 dni.
>
>
>
> U kogo mam to reklamować ? W banku czy u operatora ?
do banku a oni dają do wypisania reklamację i zwracają środki na konto.
--
United Devices Cancer Research Project
www.grid.org
lobo_(małpa)autograf.pl
-
3. Data: 2005-02-11 21:04:19
Temat: Re: płatność kartą
Od: "Todi" <m...@i...pl>
Użytkownik "Sebol"
>> Witam !
>>
>> Dokonywałem płatności on - line karą kredytową za rachunek tel.
>> komórkowego.
>>
>> Jak wynika z wyciągu i informacji banku rachunek został obciążony tą
>> należnością. Jednak dotychczas nie wpłynęła on na rachunek operatora.
>> Minęło
>> 7 dni.
>>
>>
>>
>> U kogo mam to reklamować ? W banku czy u operatora ?
>
> do banku a oni dają do wypisania reklamację i zwracają środki na konto.
>
Dzięki :-)
Pzdr.
-
4. Data: 2005-02-12 09:28:02
Temat: Re: płatność kartą
Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
Sebol napisał(a):
> do banku a oni dają do wypisania reklamację i zwracają środki na konto.
Z jakiej racji w banku? Nie dokonał tej płatności? Dokonał. Kwota się
nie zgadza? Zgadza.
A jeśli operator nie potrafi wpłaty znaleźć u siebie to nie sprawa banku
a operatora.
-
5. Data: 2005-02-12 10:25:07
Temat: Re: płatność kartą
Od: "Todi" <m...@i...pl>
Użytkownik "Wojciech Nawara"
> Sebol napisał(a):
>
>> do banku a oni dają do wypisania reklamację i zwracają środki na konto.
>
> Z jakiej racji w banku? Nie dokonał tej płatności? Dokonał. Kwota się nie
> zgadza? Zgadza.
>
> A jeśli operator nie potrafi wpłaty znaleźć u siebie to nie sprawa banku a
> operatora.
No to już nie wiem u kogo :-)
-
6. Data: 2005-02-12 12:55:35
Temat: Re: płatność kartą
Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>
Użytkownik "Todi" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
news:cuklsn$mo1$2@atlantis.news.tpi.pl...
>
> Użytkownik "Wojciech Nawara"
>
>> Sebol napisał(a):
>>
>>> do banku a oni dają do wypisania reklamację i zwracają środki na konto.
>>
>> Z jakiej racji w banku? Nie dokonał tej płatności? Dokonał. Kwota się nie
>> zgadza? Zgadza.
>>
>> A jeśli operator nie potrafi wpłaty znaleźć u siebie to nie sprawa banku
>> a operatora.
>
> No to już nie wiem u kogo :-)
>
upewnij się czy kwota opuściła rachunek i na dobry numer konta, jak tak tu
odbiorcy, jak nie to w banku
-
7. Data: 2005-02-12 13:28:38
Temat: Re: płatność kartą
Od: "S.T." <n...@p...onet.pl>
Seba napisał(a):
>
> upewnij się czy kwota opuściła rachunek i na dobry numer konta, jak tak tu
> odbiorcy, jak nie to w banku
Genialna rada, zwłaszcza w kontekście pierwszego postu w wątku:
"Dokonywałem płatności on-line karą kredytową za rachunek tel. komórkowego.
Jak wynika z wyciągu i informacji banku
rachunek został obciążony tą należnością"
--
Wysłano z serwisu OnetNiusy: http://niusy.onet.pl
-
8. Data: 2005-02-12 13:57:42
Temat: Re: płatność kartą
Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>
Todi wrote:
>
> Użytkownik "Wojciech Nawara"
>
>> Sebol napisał(a):
>>
>>> do banku a oni dają do wypisania reklamację i zwracają środki na konto.
>>
>>
>> Z jakiej racji w banku? Nie dokonał tej płatności? Dokonał. Kwota się
>> nie zgadza? Zgadza.
>>
>> A jeśli operator nie potrafi wpłaty znaleźć u siebie to nie sprawa
>> banku a operatora.
>
>
> No to już nie wiem u kogo :-)
W banku
Nie że transakcja jest lewa, tylko, że transakcja nie została wykonana.
Dobrze jest mieć jakieś pismo od odbiorcy, że kwoty do dnia dzisiejszego
nie ma na koncie i dołączyć ją do treści reklamacji.
-
9. Data: 2005-02-12 15:16:41
Temat: Re: płatność kartą
Od: "Seba" <b...@w...gazeta.pl>
Użytkownik "S.T." <n...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
news:5878.000000b1.420e0486@newsgate.onet.pl...
> Seba napisał(a):
>>
>> upewnij się czy kwota opuściła rachunek i na dobry numer konta, jak tak
>> tu
>> odbiorcy, jak nie to w banku
>
> Genialna rada, zwłaszcza w kontekście pierwszego postu w wątku:
>
> "Dokonywałem płatności on-line karą kredytową za rachunek tel.
> komórkowego.
> Jak wynika z wyciągu i informacji banku
> rachunek został obciążony tą należnością"
>
a co Wujek Dobra Rada poleci ?
-
10. Data: 2005-02-12 17:10:22
Temat: Re: płatność kartą
Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info>
witek napisał(a):
> W banku
No ludzie. Jak w banku?
Klient zgodził się na płatność daną kartą o danej kwocie danego dnia?
Zgodził się.
Transakcja była? Była. Więc co tu reklamować w banku? Chyba oczywiste
jest, że winny jest operator i u niego należy reklamować.
Płatnośc pobrał i to JEGO problemem jest odnalezienie się we WŁASNEJ
księgowości.
De facto można (nie "trzeba") by go tylko poinformować, że klient
płatność uważa za zapłaconą z dniem takimi takim, ewentualnie dołączyć
dowód transakcji.
Szukanie środków w systemie operatora nie leży w gestii banku.
W sumie to najlepiej byłoby czekać, aż operator SAM się odezwie do
klienta z informacją, że niby nie zapłacił...
> Nie że transakcja jest lewa, tylko, że transakcja nie została wykonana.
> Dobrze jest mieć jakieś pismo od odbiorcy, że kwoty do dnia dzisiejszego
> nie ma na koncie i dołączyć ją do treści reklamacji.
Ale przecież to wierzyciel niech sie kłóci ze swoim bankiem, księgową,
czy kimkolwiek, aby płatnośc znaleźć.
Dopiero następnym krokiem (gdy pierwszy nie wypali i wierzyciel uparcie
twierdzi, że pieniędzy nie dostał i obciążenie karty zgodnie z
upoważnieniem od klienta się nie odbyło) może być reklamacja do banku...