  • 1. Data: 2009-10-05 18:20:08
    Temat: platnosc karta mbanku via internet - jaki kurs?
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    mbank;
    gdy placi sie w internecie w euro z konta zlotowkowego zwykla karta - to po
    kursie sprzedaży euro tego dnia ?

  • 2. Data: 2009-10-05 19:06:51
    Temat: Re: platnosc karta mbanku via internet - jaki kurs?
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > mbank;
    > gdy placi sie w internecie w euro z konta zlotowkowego zwykla karta - to
    > po kursie sprzedaży euro tego dnia ?

    tak jest w multi, a w mbanku powinno byc identycznie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 3. Data: 2009-10-05 19:14:46
    Od: "Sinus" <s...@g...SKASUJ-TO.pl>

    1634Racine <1...@R...pl> napisał(a):
    > mbank;
    > gdy placi sie w internecie w euro z konta zlotowkowego zwykla karta - to po
    > kursie sprzedaży euro tego dnia ?

    Po kursie sprzedaży z dnia zaksięgowania transakcji.

    --
    Sinus

  • 4. Data: 2009-10-05 19:36:52
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > Po kursie sprzedaży z dnia zaksięgowania transakcji.

    czyzby w multi bylo inaczej? ostatnio placilem za eur po kursie z dnia
    wykonania transakcji, a nie ksiegowania...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 5. Data: 2009-10-05 19:38:52
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    "RobertS" <b...@x...pl> wrote in message

    > czyzby w multi bylo inaczej? ostatnio placilem za eur po kursie z dnia
    > wykonania transakcji, a nie ksiegowania...

    IMO powinieneś płacić po kursie z dnia wpływu transakcji do banku...

  • 6. Data: 2009-10-05 20:28:06
    Od: Chris <chris94@WYTNIJ_TO.poczta.fm>

    Dnia Mon, 5 Oct 2009 20:20:08 +0200, 1634Racine napisał(a):

    > mbank;
    > gdy placi sie w internecie w euro z konta zlotowkowego zwykla karta - to po
    > kursie sprzedaży euro tego dnia ?

    mBank załatwia to dwuetapowo:
    najpierw na koncie jest blokowana jakaś kwota chyba po kursie karty
    VISA, a kilka dni później następuje rozliczenie transakcji kwotą większą
    o jakieś 2-4% (tak jakby prowizja banku).

    --
    Pozdrowienia,
    Krzysztof

  • 7. Data: 2009-10-05 23:30:38
    Od: "1634Racine" <1...@R...pl>

    Chris in news:hadlp5$218$1@nemesis.news.neostrada.pl
    > mBank załatwia to dwuetapowo:
    > najpierw na koncie jest blokowana jakaś kwota chyba po kursie karty
    > VISA, a kilka dni później następuje rozliczenie transakcji kwotą większą
    > o jakieś 2-4% (tak jakby prowizja banku).

    zztcw [mlinia?], to nie ma prowizji.

  • 8. Data: 2009-10-06 06:30:09
    Od: Michal Tyrala <w...@b...com.pl>

    On Mon, 5 Oct 2009 22:28:06 +0200, Chris wrote:

    > mBank załatwia to dwuetapowo:
    > najpierw na koncie jest blokowana jakaś kwota chyba po kursie karty
    > VISA, a kilka dni później następuje rozliczenie transakcji kwotą większą
    > o jakieś 2-4% (tak jakby prowizja banku).

    Nie wiem czy w rozliczeniu jest jakas bonusowa prowizja, aczkolwiek
    wahania kursu moga byc w druga strone, ja juz miewalem nie raz
    rozliczenie na kwote *mniejsza* niz blokada. Moze po prostu miales pecha
    i kurs waluty przez te kilka dni wzrastal jak placiles?

    pozdrawiam,
    --
    Michał http://kbns.digart.pl/

    wiesiu jest spamtrapem. ja jestem kbns

  • 9. Data: 2009-10-06 07:18:17
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "Michal Tyrala" news:slrnhclovh.6fd.wiesiu@hydra.ck.polsl.pl

> [...]
    > rozliczenie na kwote *mniejsza* niz blokada. Moze po prostu miales pecha
    > i kurs waluty przez te kilka dni wzrastal jak placiles?

    Otóż to :)
    Luba w zeszłym roku (lipiec) płaciła delfinem w DE. Po rozliczeniu
    transakcji zdjęli jej z konta mniej niż miała zablokowane (euro wtedy było
    po 3,2...) :)

  • 10. Data: 2009-10-06 07:34:13
    Od: "Valdi.Pavlack" <V...@P...NOspam.pl>

    "1634Racine" news:haddep$pf6$1@inews.gazeta.pl

    > mbank;
    > gdy placi sie w internecie w euro z konta zlotowkowego zwykla karta - to
    po
    > kursie sprzedaży euro tego dnia ?

    1. W dniu zakupu masz blokadę przeliczoną po kursie z danego dnia.
    2. W dniu rozliczenia kwota euro, za którą kupowałeś dany towar/usługę jest
    rozliczania po kursie z danego dnia.

    Jeżeli masz szczęście zapłacisz mniej. Masz pecha - zapłacisz więcej :)