  • 21. Data: 2005-07-18 10:49:19
    Temat: Re: płatność kartą w Czechach - nie warto...
    Od: Michal Jankowski <m...@f...edu.pl>

    Przemysław Maciuszko <s...@h...pl> writes:

    > Masz pecha. Zastanawia mnie skąd u sporej ilości ludzi wielkie
    > zdziwienie, że za granicą można potrzebować do czegoś PIN-u dla kart
    > VC/MC...

    No nie wiem - ja tez bym byl bardzo zdziwiony. Znaczy teraz juz nie,
    skoro tak mowisz...

    Ale moze to dlatego, ze karty wypukle mialem najpierw w USA w latach
    90-91, a potem w Polsce od 1994 i nigdy, ale to nigdy, ani razu, nie
    byl mi do zakupow na takie karty potrzebny pin. Nawet nie pamietam,
    jaki ten pin do obecnie posiadanych przeze mnie kart jest, ani czy bym
    wiedzial, gdzie go szukac...

    MJ

  • 22. Data: 2005-07-19 10:38:28
    Od: "Szymon" <v...@w...epf.pl>

    Użytkownik "Olgierd" <n...@n...spam.no.problem> napisał w wiadomości
    > różnica kursu waluty z dnia dokonania transakcji (13,80) i faktycznego
    > rozliczenia (14,17)?

    W ciągu tych 3 dni rozliczenia kurs korony był stabilny. Po prostu się nie
    opłaca.