  • 41. Data: 2003-11-03 23:27:15
    Temat: Re: platnosc płaską kartą - procedury
    Od: "david" <d...@W...fm>

    > Nie wiesz, nie pierdziel, bo na głupa wychodzisz.

    to mnie oświeć geniuszu w jaki sposób mogę autoryzować głosowo płaską kartę
    ??? bo ja ufam że osoba w dziale merchantów jest bardziej kompetentna niż ty
    i wie co mówi w przeciwieństwie do ciebie

  • 42. Data: 2003-11-03 23:31:08
    Od: "david" <d...@W...fm>

    > Jak nie wiesz, to nie pieprz, bo wychodzi, żeś głąb.

    hahaha

    > Mam wypukłą, nawet dwie.
    musisz być z tego dumny - prawda ?!

    > jedną złotą.
    wow, jaki ty szczęściaż jesteś.... pochwal się co masz jeszcze, tak żeby
    każdy ci zazdrościł....

    > A tak się składa, że jedynie CKC
    > przepuszcza transakcje bez autoryzacji.
    i ja tu jestem niekompetentny ???? hahaha

    > A teraz siadł i wstydził się.
    piszesz o sobie ???

  • 43. Data: 2003-11-04 08:52:01
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Mon, 3 Nov 2003 21:24:44 +0100, "david"
    <d...@W...fm> wrote:

    >to może zechciej zrozumieć że chodzi o kartę płaską a nie wypukłą a takiej
    >nie da się autoryzować głosowo

    Znów pierdzielisz...
    --
    ___________ (R)

  • 44. Data: 2003-11-04 08:52:03
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Tue, 4 Nov 2003 00:27:15 +0100, "david"
    <d...@W...fm> wrote:

    >to mnie oświeć geniuszu w jaki sposób mogę autoryzować głosowo płaską kartę
    >??? bo ja ufam że osoba w dziale merchantów jest bardziej kompetentna niż ty
    >i wie co mówi w przeciwieństwie do ciebie

    Normalnie. Dzwonisz, podajesz numer karty, dostajesz numer
    autoryzacji. Nie da się zautoryzować transakcji bez obecności tej
    karty, a nie bez autoryzacji on-line.
    A jeśli BZ-WBK nie potrafi, to czas zmienić akłajera i tyle.
    --
    ___________ (R)

  • 45. Data: 2003-11-04 08:52:04
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Mon, 3 Nov 2003 23:22:11 +0100, "Robert Tomasik"
    <r...@g...pl> wrote:

    >Spotkałem się z przypadkiem przyjmowania "fantów" czyli na przykład
    >telefonu komórkowego pod zastaw i wysyłaniem klienta na poszukiwanie
    >bankomatu. Raz facetowi kazali zostawić samochód i dymać na piechotę.

    Mi tez próbowali 'kazać'. Kłopot w tym, że ja jakos na kazania
    niepodatny.

    >jakoś wspólnie ten problem rozwiązać. Jak jest bankomat na stacji, to w
    >sumie niewielki kram z podjęciem gotówki.
    Nie ma sprawy. Ale prowizję od wypłaty sobie odliczę.

    >jest oddzielona od samego przejścia towaru na własność. Jeśli z jakiegoś
    >powodu nie mogą obsłużyć karty, to niech wystawiają faktury na opóźniony
    >termin płatności. No ale egzekwowanie tego prawa wydaje mi się być
    >przejawem krańcowego pieniactwa, choć w niektórych okolicznościach może
    >być uzasadnione.

    Dlaczego pieniactwa? Toz to normalna droga. Sklep nie może wywiazać
    się z oferty, czyli nie przyjmuje płatności kartą. WIęc idę na ręke
    sprzedawcy zgadzając sie na inna formę płatności. Co w tym
    pieniackiego? N.B. w wypadku zapłaty przelewem sklep dostanie
    pieniądze wcześniej niż w wypadku zapłaty kartą.

    --
    ___________ (R)

  • 46. Data: 2003-11-04 08:52:05
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Tue, 4 Nov 2003 00:31:08 +0100, "david"
    <d...@W...fm> wrote:

    >hahaha

    >musisz być z tego dumny - prawda ?!

    Nie, nie jestem. Natomiast Ty chyba masz kompleksy, bo chwilke
    wczesniej zarzucałeś mi, że mnie na coś nie stać.

    >wow, jaki ty szczęściaż jesteś.... pochwal się co masz jeszcze, tak żeby
    >każdy ci zazdrościł....

    Nie każdy, tylko niekompetentni pracownicy stacji benzynowej.

    >i ja tu jestem niekompetentny ???? hahaha

    Tak, jesteś niekompetentny. Piszesz o rzeczach, o których nie masz
    pojęcia. Zdradziłes juz, że w pracy masz terminal BZ WBK. To C.A.
    wymusza autoryzację każdej karty, niezależnie od jej wypukłości.

    >piszesz o sobie ???
    Nie, za to jak widze masz duże kłopoty z rozumieniem treści tekstu w
    języku polskim.
    --
    ___________ (R)

  • 47. Data: 2003-11-04 08:52:06
    Temat: Re: platnosc płaskš kartš - procedury
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...org.pl>

    On Mon, 03 Nov 2003 22:27:54 +0100, Maciej Bebenek
    <m...@u...to.komorka.org> wrote:

    >Nie tylko

    W wypadku kart Visa i owszem, tylko CKC (na terenie Polski, rzecz
    jasna).
    --
    ___________ (R)

  • 48. Data: 2003-11-04 20:20:03
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    > pieniackiego? N.B. w wypadku zapłaty przelewem sklep dostanie
    > pieniądze wcześniej niż w wypadku zapłaty kartą.

    Przy milczącym założeniu, że im to sam zapłacisz, a nie będą musieli Cię
    przez komornika ścigać, to w gruncie rzeczy masz rację.

  • 49. Data: 2003-11-04 20:40:47
    Od: "Tomasz Nowak" <n...@p...com>

    > to pozostaje
    > iodstąpić od transakcji. Znaczy się, niech stacja zabiera swoje paliwo.

    Dalej swoje. Nie zajeżdżam na stacje ponieważ tak chcę, tylko dlatego że
    najczęściej kończy mi się paliwo. Nie mam zamiaru sterczeć tam dodatkowych
    15 min na spuszczenie paliwa. Dlatego zawsze gdy mam płacić kartą a nie mam
    na wszelki wypadek gotówki to upewniam się czy karty "chodzą". Oczywiście
    zawsze może się coś zdarzyć ...
    Czy jak Pani w kasie nie ma 1 gr aby Ci wydąć resztę (towar za 99gr) to tez
    uważasz że łamią prawo i powinni zamknąć interes. I zabierają Ci dajmy na
    ten przykład gazetę.

    Tomasz

  • 50. Data: 2003-11-04 20:52:20
    Od: kam <X...@X...plX>

    Adam Płaszczyca wrote:
    > Rzeczywistość jest taka - stacja oferuje paliwo i ogłasza, że akceptuje
    > płatnośc kartą. Ta nie może być przeprowadzona. Pozostają inne formy
    > płatności. Jeśli jednak stacja żadnej z tych, jakie może zrealizować
    > klient (weksel, przelew) nie są akceptowalne przez stację, to pozostaje
    > iodstąpić od transakcji.

    A na jakiej podstawie chcesz odstąpić od juz zawartej umowy sprzedaży?

    KG