  • 1. Data: 2007-11-26 15:31:04
    Temat: platnosci KK przeliczniki.
    Od: "mevis" <...@...pl>

    informacyjnie

    lukas onet mastercard KK
    9 listopad platnosc w necie 10E
    kurs sprzedaży w NBP 3.6708 policzylo 37.00zl

    polbank visa electron dzis platnosc w necie 12,5E
    pobralo PLN 46,03 (3,6824) w NBP sprzedaż 3.7225

    pozd.

  • 2. Data: 2007-11-27 06:18:34
    Temat: Re: platnosci KK przeliczniki.
    Od: "Slavekk" <S...@g...pl>

    Użytkownik "mevis" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > informacyjnie

    > polbank visa electron dzis platnosc w necie 12,5E
    > pobralo PLN 46,03 (3,6824) w NBP sprzedaż 3.7225

    To żadna informacja.
    Napisz jak ci tą operację _rozliczą_ bo na razie to tylko (?) obciążenie

    Sławek

  • 3. Data: 2007-11-27 11:05:23
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 27 Nov 2007 07:18:34 +0100, Slavekk napisał(a):

    > To adna informacja.
    > Napisz jak ci t operacj _rozlicz_ bo na razie to tylko (?) obcienie

    W Polbanku nie pokazuje obciazen, wiec to sa juz chyba "oficjalne"
    wyniki. Polbank ma bardzo dobre przeliczniki jezeli chodzi o scislosc,
    natomiast cala reszte juz nie bardzo ale da sie przezyc ;)

    Xenocide

  • 4. Data: 2007-11-27 17:02:51
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 27 Lis, 12:05, Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>
    wrote:

    > W Polbanku nie pokazuje obciazen, wiec to sa juz chyba "oficjalne"
    > wyniki. Polbank ma bardzo dobre przeliczniki jezeli chodzi o scislosc,
    > natomiast cala reszte juz nie bardzo ale da sie przezyc ;)

    Czy Polbank stosuje przeliczniki Visa tylko do swoich KK, czy do visy
    do konta tak samo? Ten sam przelicznik czy rozne?

  • 5. Data: 2007-11-27 17:33:42
    Od: Bartosz 'xbartx' Nowakowski <b...@h...net>

    Dnia Tue, 27 Nov 2007 09:02:51 -0800, krzysztofsf napisał(a):

    > Czy Polbank stosuje przeliczniki Visa tylko do swoich KK, czy do visy do
    > konta tak samo? Ten sam przelicznik czy rozne?

    Z tego co pytałem Panie w banku przy zakładaniu konta 5% to Polbank
    przelicza wszystkie swoje karty z zadanej waluty pozpośrednio na złotówki
    według swojej tabeli kursów. I na razie się to sprawdza, bo kursy ma
    b.dobre - lepszy niż MC z ING, która do tej pory była o ile mnie pamięć
    nie myli najlepsza na grupie.

    PS szybko i niedrogo można sprawdzić przeliczniki dotując Wikipedię :)

    --
    /home/terror/sygnet.txt