  • 61. Data: 2010-02-07 18:16:27
    Temat: Re: płatnośćkartą
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 7 Feb 2010 19:01:22 +0100, Valdi napisał(a):

    > I słusznie bo na warto zaśmiecać grupę szerszą dyskusją o politycznej
    > miernocie, która "zarządza" Polską.

    Obawiam się, że powinieneś zrobić sobie odwyk od polityków i rządzących.
    Nikt tu o nich nie rozmawia. Poglądy polityczne to coś zupełnie innego.
    A ty uparcie w kolejnych watkach nawiązujesz do polityków.

    --
    Kojer

  • 62. Data: 2010-02-07 18:38:04
    Od: bzdreg <b...@o...pl>

    Robert Kois pisze:

    > Obawiam się, że powinieneś zrobić sobie odwyk od polityków i rządzących.
    > Nikt tu o nich nie rozmawia. Poglądy polityczne to coś zupełnie innego.
    > A ty uparcie w kolejnych watkach nawiązujesz do polityków.

    Rozczaruję Cię.
    Gadamy sobie tutaj o bankach, a w gruncie rzeczy o traktowaniu naszych
    pieniędzy.
    Niestety, nasze pieniądze są we władaniu bandy rządzącej na tym
    terytorium. To jest właśnie polityka. Nie możemy tego zignorować.
    Nie unikniemy odniesień do polityki, jeśli chcemy mówić o naszych
    pieniądzach. Wszak cała polityka sprowadza się do tego - "jak dobrać się
    do naszych pieniędzy".
    Jedni wolą dobrać się natychmiast i bezpardonowo (lewica), a inni wolą
    poczekać aż będziemy mieli więcej (prawica) i wtedy przekształcą się w
    lewicę. ;)

    --
    Tnx. Regards. Bzd.

  • 63. Data: 2010-02-07 18:44:46
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@k...eu>

    Pewna osoba, czyli Valdi,
    oświadczyła nam oto tak, jak widać poniżej:

    > "Henryk "Plumski" Plumowski" news:hkm04e$hba$1@inews.gazeta.pl

    > Dyskutowaliśmy o tym jakiś czas temu na grupie.
    > Biedronka jak by chciała przyjmować karty to by mogła sobie przy
    > swojej ilości sklepów x ilość kas w nich znajdujących się, takie
    > warunki sobie wynegocjować, że ho ho :)

    Czyli wychodzi na to,
    że ktoś z drugiej strony stołu nie ma w tym interesu.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek

  • 64. Data: 2010-02-07 18:52:50
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Robert Kois" news:7qkdmwxomcb5.dlg@kojer.kojer

    > Obawiam się, że powinieneś zrobić sobie odwyk od polityków i rządzących.
    > Nikt tu o nich nie rozmawia. Poglądy polityczne to coś zupełnie innego.
    > A ty uparcie w kolejnych watkach nawiązujesz do polityków.

    szczególnie wspomniana przez ciebie prawicowość i lewicowość, z polityką nie
    ma nic wspólnego :)
    Jeżeli zaś chodzi o odpowiedź na twój post, odsyłam do wypowiedzi bzdreg'a
    :) Wszystko ładnie wyjaśnił a ja nie zamierzam dublować jego słusznych
    przemyśleń. Chyba wystarczy, że się z nimi zgadzam.

  • 65. Data: 2010-02-07 19:34:52
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 07 Feb 2010 19:38:04 +0100, bzdreg napisał(a):

    > Nie unikniemy odniesień do polityki, jeśli chcemy mówić o naszych
    > pieniądzach. Wszak cała polityka sprowadza się do tego - "jak dobrać się
    > do naszych pieniędzy".

    Jeżeli będziesz dyskutował o konkretnych działaniach to proszę bardzo.
    Powtarzanie w co drugim poście, że wszyscy politycy to złodzieje i
    skurwiele nic nie wnosi.
    A wracając do tematu, odpowiesz na pytanie? To twoje swięte prawo własności
    i prawo robienia czego się chce na własnym terenie zezwalają na łamanie
    umów? Czy może prawa bzdrega sa swięte a prawa innych mamy w głębokim
    poważaniu?

    --
    Kojer

  • 66. Data: 2010-02-07 19:38:21
    Od: Rafał <a...@m...invalid>

    W dniu 10-02-07 01:30, Papkin pisze:
    > Wiem ze marza na sprzet IT na rynek SOHO (czyli popularny - dla domu i
    > malego biura, nic "high-tech" za gruba kase) jest rzedu kilku procent =
    > NISKA.

    I tu się bardzo mylisz, bo akurat Vobis to sieciowiec pokroju MM. Ergo:
    ma kosmiczne marże i ceny wyjęte nie powiem skąd. Więc albo niech
    przyjmują karty, albo niech wracają pod kamień.

    --
    Raf

  • 67. Data: 2010-02-07 19:48:25
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Henryk "Plumski" Plumowski" news:hkn1p1$e93$1@inews.gazeta.pl

    > Czyli wychodzi na to,
    > że ktoś z drugiej strony stołu nie ma w tym interesu.

    I tym kimś jest biedronka... Dla firm rozliczających transakcje kartowe
    wejście do takiej sieci to łakomy kąsek. No ale do tanga jak mówią trzeba
    dwojga...

  • 68. Data: 2010-02-07 20:21:07
    Od: bzdreg <b...@o...pl>

    Robert Kois pisze:

    > Jeżeli będziesz dyskutował o konkretnych działaniach to proszę bardzo.
    > Powtarzanie w co drugim poście, że wszyscy politycy to złodzieje i
    > skurwiele nic nie wnosi.

    Niczego takiego nigdzie nie napisałem. :) , ale przychylam się do Twojej
    opinii o politykach.

> [...]
    > i prawo robienia czego się chce na własnym terenie zezwalają na łamanie
    > umów? Czy może prawa bzdrega sa swięte a prawa innych mamy w głębokim

    Wybacz - nie wiem jaką umowę zawiera sklepikarz z ekłajerem. Znam ze 2-3
    pojedyncze przypadki i nie są zbyt jednolite.
    A więc: nie wiem. Jeśli sklepikarz łamie tę umowę, to należy donieść
    ekłajerowi lub przynajmniej spróbować.
    Natomiast przyznaję sklepikarzowi prawo stanowienia warunków na terenie
    jego sklepu. Swoje preferencje powinien rzetelnie wypunktować w umowie z
    ekłajerem. Te umowy (o ile się nie mylę, inf. sprzed >5 lat) są
    precyzowane indywidualnie.

    --
    Tnx. Regards. Bzd.

  • 69. Data: 2010-02-07 20:28:21
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Sun, 07 Feb 2010 21:21:07 +0100, bzdreg napisał(a):

> [...]
    > jego sklepu. Swoje preferencje powinien rzetelnie wypunktować w umowie z
    > ekłajerem. Te umowy (o ile się nie mylę, inf. sprzed >5 lat) są

    A co mnie jako klienta obchodzą umowy sklepikarza. Ja mówie o ogólnych
    umowach między sprzedającym i kupującym. Na drzwiach przylepił nalepki, że
    akceptuje płatność kartą. Na półce przy towarze jest cena 100zł, przy kasie
    dowiaduję się, że muszę zapłacić 103zł jeżeli płacę kartą. Dla mnie ktoś tu
    oszukuje i nie jest to kupujacy. Jak nie chce obsługiwać kart nikt go nie
    zmusza, patrz Biedronka, jak ich nie lubię to tu akurat grają czysto.

    --
    Kojer

  • 70. Data: 2010-02-07 20:52:16
    Od: "Henryk \"Plumski\" Plumowski" <u...@k...eu>

    Pewna osoba, czyli Valdi,
> [...]

    > I tym kimś jest biedronka... Dla firm rozliczających transakcje
    > kartowe wejście do takiej sieci to łakomy kąsek. No ale do tanga jak

    Biedronka jak Biedronka, ale zarządzający nią.
    Mają kijowych doradców.

    --
    Pozdrawiam,
    Heniek