  • 1. Data: 2006-11-14 22:20:10
    Temat: po 5 latak podizekowałem TP
    Od: kosio21 <k...@i...pl>

    Miarka sie przebrała. Skoro nie potrafią dbac o klienta to nie bede
    nabijał im kasy. I od grudnia inny provider. Dziosaj zlozylem
    rezygnacje. Troche szkoda, bo przywykłem juz do tpsa - bylem jednym z
    pierwszych klientow neostrady plus w Poznaniu, a dziś nie moge
    skorzystac z oferty multipakietu bo tpsa ma błedy w systemie. Dodatkowo
    pozbywam sie telefonu i z tego ciesze sie najbardziej. (50zł w kieszeni).

    pozdroofk@ i zycze wytrwalosci z Telekompromitacja Polską (francuską)

  • 2. Data: 2006-11-14 22:29:27
    Temat: Re: po 5 latak podizekowałem TP
    Od: "yale" <b...@s...net.pl>

    To chyba pomyłka i zarazem NTG. No chyba że jakiś fundusz z twojego powodu
    zbankrutuje ale nie sądzę ;)

  • 3. Data: 2006-11-14 22:41:06
    Od: kosio21 <k...@i...pl>

    yale napisał(a):
    > To chyba pomyłka i zarazem NTG. No chyba że jakiś fundusz z twojego powodu
    > zbankrutuje ale nie sądzę ;)

    TRue True