  • 151. Data: 2006-08-05 11:02:11
    Temat: Re: po co karta kredytowa?
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Tomek napisał:

    > To ciekawe, bo citek nie wydaje takim osobom KK, chyba, że poszła po
    > koncie.
    Kolega nie miał i nie ma żadnego konta w Citim. Kartę dostał przez repa
    w zakładzie pracy :-).

    > Po roku zaproponowali mu goldiego bodajże z

    > Bodajże to pewnie dostał limit z 15 tys na goldzie. W citku lepiej
    > robić obroty 2-3 tys m/c na srebrnej niż na złotej. Srebrna będziesz
    > miał bez opłat.

    Oj nie wiem - w końcu to nie moja sprawa. Coś mi raz wspomniał i tyle....

    Przemek

  • 152. Data: 2006-08-05 11:07:14
    Od: "złodziej podatków." <e...@p...onet.pl>

    > Zauwaz tez,
    > >

    >  bo musza miec. wymusza to rynek.co nie znaczy ze chca.
    >  "na zasadzie skoro konkurencja obok ma i vise i mc i amex to i my musimy !"
    >  zeby se kto nie pomyslal ze my gorsi. a to sa koszty powazne. wdrozenia,
    >  certyfikacji i innych pierdol.kazdy osobny BIN kosztuje .
    >  zalozmy ze bank ma w ofercie 20 produktow kredytowych typu kk. ma bo ma.
    >  koniec koncow sie okazuje ze dochodowych jest 5 gora 7.
    >  reszta to "klaserek" ;)
    >  przyczepilem sie nieco , sorry. ale po prostu "klaserek" mnie rozawala ;)
    >
    >  SW
    Mnie też. Totalnie.

  • 153. Data: 2006-08-05 11:07:57
    Od: Przemysław Kowalik <p...@A...pl>

    Użytkownik Michal Jankowski napisał:

    > Ciekawe dlaczego mnie nikt niczego nie proponuje.

    Bo we wsi Lublin muszą łapać kogo popadnie ;-)?

    Aha, i jeszcze a propos tego, co kiedyś pisałeś, że posiadanie dzieci na
    utrzymaniu podnosi zdolność kredytową - kolega dzieci nie posiada, a
    jego żona zarabia ok. w okolicach 1700-1900 netto (jak przypuszczam).

    Przemek

  • 154. Data: 2006-08-05 11:19:01
    Od: "złodziej podatków." <e...@p...onet.pl>

    > 5 Aug 2006 12:43:53 +0200, w <1...@n...onet.pl>,

    > A po co KK z większym limitem?

    Wobec tego jest Ci raczej potrzebna karta płatnicza a nie kredytowa. Gdyby mi "
    mój " bank zaproponował kartę z takim limitem to bym ich śmiechem wykończył.
    Nie uważam się za Kulczyka, ale bez takiej kwoty w kieszeni to z domu nie
    wychodzę, że o wyjeździe samochodem nie wspomnę. Z karty korzystam w sytuacjach
    przymusowych, naprawdę wyjątkowych, oraz czasem gdyż tak wypada, gdyż płacenie
    gotówką było by pase.

  • 155. Data: 2006-08-05 11:23:31
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości

    > KK z limitem 3 kPLN ???? Nie rozśmieszaj mnie. To za zapałki w
    > kiosku też
    > zapewne nią płacisz.

    A tak w zasadzie to co widzisz smiesznego w wysokosci limitu ?
    Chocby on wynosil i 1k ?

    marekz

  • 156. Data: 2006-08-05 11:23:56
    Od: "r...@a...net.pl" <r...@a...net.pl>

    5 Aug 2006 13:19:01 +0200, w <1...@n...onet.pl>,

> [...]
    > Nie uważam się za Kulczyka, ale bez takiej kwoty w kieszeni to z domu nie
    > wychodzę, że o wyjeździe samochodem nie wspomnę.

    Może po prostu źle zarządzasz swoimi finansami? A może raczej bezmyślnie?

    > Z karty korzystam w sytuacjach
    > przymusowych, naprawdę wyjątkowych, oraz czasem gdyż tak wypada, gdyż płacenie
    > gotówką było by pase.

    Rozumiem. Karta jest ci prawie całkowicie zbędna, ale absolutnie musi być z
    limitem 10k ;D.

  • 157. Data: 2006-08-05 11:28:31
    Od: "MarekZ" <m...@t...irc.pl>

    Użytkownik "złodziej podatków." <e...@p...onet.pl>
    napisał w wiadomości

    [...]
    > oraz czasem gdyż tak wypada, gdyż płacenie
    > gotówką było by pase.

    Jezeli chodzilo Ci o synomin "niemodne", to to slowo piszemy przez
    dwa "s". ;D

    pozdrawiam, marekz

  • 158. Data: 2006-08-05 11:29:57
    Od: Krzysztof Halasa <k...@p...waw.pl>

    "złodziej podatków." <e...@p...onet.pl> writes:

    [KK 3000 zl]

    > Wobec tego jest Ci raczej potrzebna karta płatnicza a nie kredytowa.

    Jaki to ma zwiazek? KK z limitem 3000 zl moze miec jakis sens (jasne,
    ze troche mniejszy niz taka z 30 kzl) - jesli jest darmowa, zakupy
    w supermarkecie 1000 zl miesiecznie mozna nia oplacic.

    Rozumiem ze to nie bylo serio.
    --
    Krzysztof Halasa

  • 159. Data: 2006-08-05 11:31:11
    Od: "złodziej podatków" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    >
    > Rozumiem. Karta jest ci prawie całkowicie zbędna, ale absolutnie musi być z

    Dokładnie tak. I jeżeli już jest jest to z limitem dużo wiekszym chociaż nigdy
    nie wykorzystanym nawet w 5%. Po co mi karta na 3k ? Przecież to nie wystarczy
    na zapłacenie noclegu w porządnym hotelu. Chyba tylko po to aby ją mieć w "
    klaserku " ale to mnie już jakieś 30 lat temu przestało bawić.

  • 160. Data: 2006-08-05 11:42:55
    Od: "złodzeij podatków" <e...@p...onet.pl>

> [...]
    > napisał w wiadomości

    > A tak w zasadzie to co widzisz smiesznego w wysokosci limitu ?

    W zasadzie to nic, patrz kilka postów wyżej.