  • 1. Data: 2003-09-18 12:57:08
    Temat: po jakim czasie zamkna mi konto?
    Od: "Pablo" <t...@W...onet.pl>

    Mam pytanie kiedys prowadizlem rachunek w w banku millenium
    poszedlem do nich uregulowalem wszystko i kazalem zamknac konta.
    koles powiedzial ze zamknal. do dnia dzisiejszego dostaje
    wyciag zerowy. nie mam dowody na papierze ze wydalem dyspozycje zamkniecia
    konta.
    czy millenium zamknie te konto kiedys z automatu? czy lepiej jeszcze raz sie
    wybrac z pisem i otwierdzeniem zamkniecia? ile czasu minac musi by z automatu
    zamkneli konto?

  • 2. Data: 2003-09-18 13:25:10
    Temat: Re: po jakim czasie zamkna mi konto?
    Od: "maja" <m...@g...pl>

    ja mam to samo z pekao sa - też niby konto miało być zamknięte, a tu dalej
    przychodziła jakaś makulatura...

  • 3. Data: 2003-09-18 14:55:51
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    maja wrote:
    > ja mam to samo z pekao sa - też niby konto miało być zamknięte, a tu
    > dalej przychodziła jakaś makulatura...

    a ja z Citi :)

  • 4. Data: 2003-09-18 15:48:04
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:bkch3c$irf$1@news.onet.pl...
    > a ja z Citi :)

    To ja do puli dorzuce jeszcze raz pekao sa. Teraz doslali jeszcze karte
    kodow jednorazowych i PIN do karty - to juz 3 papier od czasu zamnkniecia
    konta i napisania prosby o nieprzetwarzanie...

    Zastanaiam sie coraz mocniej, czy nie poszukac gdzies tego slynnego juz
    wyroku, nie spiac tego z papierami ktore mamy w sprawie tego nieistniejacego
    juz konta i nie przejsc sie do dyrektora wlasciwego oddzialu. W sumie byloby
    milo, jak by w ramach zadoscuczynienia udzielil nam kredytu hipotecznego bez
    prowizji i oprocentowanie rzedu 1/2 WIBOR :-)))) (Tak wiem, ale nie
    wybudzajcie mnie z tego pieknego snu....)

    Pozdro

    Maseł

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962

  • 5. Data: 2003-09-18 15:48:09
    Od: "Michał 'Amra' Macierzyński" <m...@p...pl>

    Maseł wrote:
    > To ja do puli dorzuce jeszcze raz pekao sa. Teraz doslali jeszcze
    > karte kodow jednorazowych i PIN do karty - to juz 3 papier od czasu
    > zamnkniecia konta i napisania prosby o nieprzetwarzanie...

    No to mnie chyba domkneli do konca konto -bo 3 razy z tym lazilem bo cos
    dosyali :)
    Natomiast PKO BP odezwal sie po dwoch latach jakis czas temu :)
    Trzy konta zamykalem do tej pory - zadnego nie udalo sie zamknac za
    pierwszym razem :D

  • 6. Data: 2003-09-18 19:35:19
    Od: "Maseł" <m...@p...onet.pl>

    napisał w wiadomości news:bkck6f$qiu$1@news.onet.pl...
> [...]
    > Natomiast PKO BP odezwal sie po dwoch latach jakis czas temu :)
    > Trzy konta zamykalem do tej pory - zadnego nie udalo sie zamknac za

    My wlasnie tez probojemy zamknac jeszce jedno w PKO BP. Pani nie chce
    uwierzyc, ze jak oni maja balagan w papierach, to my tez mozemy miec (idzie
    z jednej strony jakies 15 zl comiesiecznych oplat - 15 miechow temu
    skonczyly sie srodki na koncie a automac co miesiac odnotowuje sobie zlotowe
    za prowadzenie a z drugiej o to, ze panie zapomnialy sie z nami rozliczyc za
    kredyty studenckie "bo wie pan, my tera mamy ksiegowosc gdzie indziej i to
    pewnie oni przez rok nie wyslali wam swistka, ze splaciliscie, a weksle tez
    niby po co wam jak kredyt splacony, przeca juz je zniszczylismy").

    Pozdro

    Maseł

    --
    www: http://www.cs.put.poznan.pl/mmasewicz WAP: http://wapgate.pl/masel
    ICQ uin: 21361289 gadu-gadu: 3962
    Można wszystko przypuszczać i wszystkiego się spodziewać
    ze strony zakochanej kobiety.
    Honoriusz Balzac

  • 7. Data: 2003-09-19 08:02:43
    Od: "kici12" <k...@g...pl>

    Zasada jest prosta -

    1. na wszystko brać poświadczenia na piśmie - niestety taka jest
    rzeczywistość
    2. Jeżeli to nie działa - skarga na pracownika do Dyrektora Oddziału +
    jednostki nadrzędnej - to na pewno podziała

    KICI

  • 8. Data: 2003-09-19 19:28:25
    Od: "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl>

    Eee - to wszystko nic.

    Jeżeli ktoś zauważył to w innym wątku pisałem o nie sfinalizowanej (nie
    podpisałem umowy - uff) próbie otwarcia konta Aquarius w Multibanku. Inni
    NEWSowicze zarzucali mi, że opowiadam bajki i żebym nie słuchał tego co mówi
    infolinia Multi (tylko na "żywo" jest OK) a doradca (doradczyni) w oddziale
    który przedstawił mi interpretację przepisów to chyba jakiś pokręcony musiał
    być. Jako, że byłem dzisiaj niedaleko oddziału Multi na Senatorskiej to
    postanowiłem zajrzeć i przekonać się czy inny doradca na "żywo" powiedzą coś
    innego niż infolinia i tamta doradczyni (pozdrawiam ją :) ). W oddziale
    okazało się, że ... MAM OTWARTY RACHUNEK. Cała sprawa działa się w lutym
    tego roku i powtarzam - NIE podpisałem umowy i na moich oczach wydrukowany
    wniosek (który wypełniłem przez WWW) powędrował do niszczarki. Dzisiaj Pani
    "za ladą" uprzejmie poinformowała mnie też, że naliczyło mi się już 86 PLN
    opłat i żebym lepiej coś z tym zrobił !!!!!! :)
    Ani ta uprzejma Pani ani Infolinia nie mogli/chcieli mi pomóc twierdząc że
    taka jest procedura a raczej jej brak (ciężko przewidzieć procedurę na
    zamknięcie rachunku, którego teoretycznie nie otworzyłem :)))))) ) i żebym
    napisał prośbę i złożył do rozpatrzenia.
    Delikatnie mówiąc wk..... się

    ŻENADA

  • 9. Data: 2003-09-19 20:34:44
    Od: Jarosław Lech <j...@a...net.pl>

    Użytkownik "Grzegorz Olbrys" <g...@p...onet.pl> napisał w
    wiadomości news:bkfkss$me6$1@news.onet.pl...

> [...]
    > zamknięcie rachunku, którego teoretycznie nie otworzyłem :)))))) ) i
    żebym
    > napisał prośbę i złożył do rozpatrzenia.

    Nie składaj prośby! Jeśli nie chcesz spalić mostów do tego banku, to
    opisz wszystko (nie w formie skargi - raczej informacji). Poinformuj, że
    wobec tego wyszedłeś na oszusta z winy pracownika banku, wobec czego
    prosisz o sprawdzenie, czy bank jest w posiadaniu podpisanej przez
    Ciebie umowy, a jeśli nie, to żądasz skutcznego zamknięcia konta nie
    mającego postaw istnienia i pisemnego powiadomienia Cię o tym fakcie.
    Nie jesteś klientem, nie musisz skłdać prośby - tylko uprzejmie
    wyjaśniasz sprawę.
    Poleconym bezpośrednio do centrali.

    --
    Lejak
    j...@a...net.pl

  • 10. Data: 2003-09-19 21:09:29
    Od: " RG" <m...@N...gazeta.pl>

    Pablo <t...@W...onet.pl> napisał(a):

    > Mam pytanie kiedys prowadizlem rachunek w w banku millenium...<ciach>
    ..
    ile czasu minac musi by z automatu zamkneli konto?

    > --

    Wg ustawy Prawo Bankowe, bank MUSI zamknąć rachunek,jeśli przez okres 5 lat
    nie było na nim żadnego "ruchu" oprócz dopisywania odsetek.

    pa,pa