  • 11. Data: 2010-01-14 20:30:54
    Temat: Re: po prostu, po ludzku!?
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    " jk" news:hinu7j$sia$1@inews.gazeta.pl

    > A czym te placówki się różnią dla klienta? Jak poznać która jest która?

    Francyza mniej może i w moim subiektywnym odczuciu klient jest tam bardziej
    zlewany niż w tradycyjnym oddziale (patrz getin).
    Jak je poznać? - IMHO bank powinien taką informacje umieszczać na swojej
    stronie (patrz getin).

  • 12. Data: 2010-01-14 22:15:10
    Od: RobertS <b...@x...pl>

> [...]
    > zlewany niż w tradycyjnym oddziale (patrz getin).
    > Jak je poznać? - IMHO bank powinien taką informacje umieszczać na swojej

    to była duża i w miarę nowa placówka

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 13. Data: 2010-01-14 22:17:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > a nad nią jest podobny pan/pani, i gdy bedziesz chciał tam=wyżej sładać
    > skargę, to także prawdopodobnie przeszkodzisz w śniadanku albo kawie
    > imieninowej ryśla-z-kredytów-co-na-kartach-się-nie-zna

    wybaczcie, postawa pracowników o tyle mnie zszokowała, że wiem jaki
    (jeszcze kilka lat temu)
    był w banku rygor...jedzenie na stanowisku? w życiu nie wpadłbym na taki
    pomysł, przemycenie jakiegoś napoju na salę to był już prawie cud!

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 14. Data: 2010-01-14 22:29:59
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 14 Jan 2010 23:17:43 +0100, RobertS napisał(a):

> [...]
    > był w banku rygor...jedzenie na stanowisku? w życiu nie wpadłbym na taki
    > pomysł, przemycenie jakiegoś napoju na salę to był już prawie cud!

    A mi się tam podoba ten grecki styl, czy tam hiszpański. Ilekroć jestem w
    Hiszpanii to nie mogę się nadziwić busy-easy i maniana, nikt się nie
    denerwuje, bo każdy się nie spieszy. Myślę, że tego nam potrzeba i nie ma
    się co spinać.

    --
    xbartx

  • 15. Data: 2010-01-14 22:31:57
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    xbartx wrote:

> [...]
    > Hiszpanii to nie mogę się nadziwić busy-easy i maniana, nikt się nie
    > denerwuje, bo każdy się nie spieszy. Myślę, że tego nam potrzeba i nie ma

    za jakies 200-300 lat i my sie tego nauczymy.

  • 16. Data: 2010-01-14 22:51:39
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > za jakies 200-300 lat i my sie tego nauczymy.

    Hiszpanie się do pracy mogą tak po ludzku spóźniać? nie jestem biegły w
    tamtejszej kulturze więc nie wiem...a może maniana i wcale nie trzeba
    przychodzić? nikomu się nie spieszy, robota nie zając, nie ucieknie

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 17. Data: 2010-01-14 23:00:54
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    RobertS wrote:

    > Hiszpanie się do pracy mogą tak po ludzku spóźniać? nie jestem biegły w
    > tamtejszej kulturze więc nie wiem...a może maniana i wcale nie trzeba
    > przychodzić? nikomu się nie spieszy, robota nie zając, nie ucieknie

    nikomu sie nie spieszy,
    robota nie zajac nie ucieknie.

    generalnie południowcy tak maja,
    przejedz sie po ameryce południowej
    bida aż piszczy, a ludzie sa tam naprawde zyczliwi i usmiechnieci.
    do niech na szczecie wielka cywilizacja jeszcze nie dotarła.

  • 18. Data: 2010-01-15 00:21:22
    Od: Jacenty <j...@w...pl>

    A propos luźnego stylu, jakiś rok temu w Warszawie na Bemowie
    przypadkowo zwróciłem uwagę na pewną urodziwą doradczynię SKOK-u
    ubraną... w bluzę od dresu i dżinsy. W niektórych instytucjach
    finansowych jest luuuzik.

  • 19. Data: 2010-01-15 07:47:34
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Thu, 14 Jan 2010 23:51:39 +0100, RobertS napisał(a):

    > Hiszpanie się do pracy mogą tak po ludzku spóźniać? nie jestem biegły w
    > tamtejszej kulturze więc nie wiem...a może maniana i wcale nie trzeba
    > przychodzić? nikomu się nie spieszy, robota nie zając, nie ucieknie

    Jak byłem ostatnio to raczej tak. U nich na godziny otwarcia/zamknięcia
    nie ma co raczej patrzeć. PKS to prawdziwa zagadka hłe hłe. Na początku
    też było to szokiem i w ogóle, ale po kilku dniach załapałem o co chodzi.
    I chyba to jest metoda, na cały ten zgiełk i pęd za nie wiadomo za czym
    (głównie kasą). Tak jak wspomniał Witek kraje ameryki południowej - bieda
    i technologiczne zacofanie a ludzie szczęśliwi, jak mało którzy, na
    świecie. No i ten ich język i ekspresja wypowiedzi - cudowne!

    http://przekroj.pl/wydarzenia_swiat_artykul,5215.htm

    Xenocide

  • 20. Data: 2010-01-15 09:22:53
    Od: "MarekZ" <b...@a...w.pl>

    Użytkownik "xbartx" <b...@h...net> napisał w wiadomości grup

> [...]
    > i technologiczne zacofanie a ludzie szczęśliwi, jak mało którzy, na
    > świecie. No i ten ich język i ekspresja wypowiedzi - cudowne!

    Yes, yes, yes. Mnie też bardzo odpowiadają tego rodzaju klimaty. I jak już
    kompletnie nie będę mógł znieść polsko-unijnego państwa, to tam będę
    mieszkał. :-)