  • 21. Data: 2010-01-15 09:42:06
    Temat: Re: po prostu, po ludzku!?
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    RobertS pisze:
    > ten slogan doskonale do Polbanku pasuje
    >
    > chciałem namówić kobitę na kk Polbanku, po drodze była placówka więc

    to załatw to przez internet, oszczędzisz czas i nerwów :-)
    Ja tak zrobiłem, mam kartę w Polbanku, nie narzekam, obsługi nie muszę
    oglądać.

    pozdrawiam
    mario

  • 22. Data: 2010-01-15 10:40:20
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 15 Jan 2010 10:42:06 +0100, Mario napisał(a):

    > to załatw to przez internet, oszczędzisz czas i nerwów :-) Ja tak
    > zrobiłem, mam kartę w Polbanku, nie narzekam, obsługi nie muszę oglądać.

    Też fakt. Dzwoniąc z telefonu ery to nawet a miarę szybko odbierają jak
    na ich standardy ;)

    Xenocide

  • 23. Data: 2010-01-15 11:04:27
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Jacenty"
    b.googlegroups.com

    > A propos luźnego stylu, jakiś rok temu w Warszawie na Bemowie
    > przypadkowo zwróciłem uwagę na pewną urodziwą doradczynię SKOK-u
    > ubraną... w bluzę od dresu i dżinsy. W niektórych instytucjach
    > finansowych jest luuuzik.

    Mi to nie przeszkadza, w końcu nie szata zdobi człowieka itd.
    Sam nie jestem zagorzałym fanatykiem uniformizacji (szczególnie tej
    finansowej) bo uważam, że człowiek najlepiej czuje się we własnych ciuchach
    a nie firmowyj garniturku...
    Mnie osobiście mógł by nawet obsługiwać w banku facet/kobietka w hawajskiej
    koszuli i krótkich spodenkach :) - jeżeli nie czuje się zlewany z góry na
    dół i traktowany jak zło konieczne po przeszkodziłem w ploteczkach chcąc
    wpłacić pieniądze na swoje konto, to nie widzę w tym żadnego problemu.

  • 24. Data: 2010-01-15 11:05:16
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "MarekZ" news:hipc39$s4f$1@srv.cyf-kr.edu.pl

    > Yes, yes, yes. Mnie też bardzo odpowiadają tego rodzaju klimaty. I jak już
    > kompletnie nie będę mógł znieść polsko-unijnego państwa, to tam będę
    > mieszkał. :-)

    To tak jak Wojciech Cejrowski :)

  • 25. Data: 2010-01-15 12:09:21
    Od: Robert Kois <k...@h...pl>

    Dnia Fri, 15 Jan 2010 12:05:16 +0100, Valdi napisał(a):

    > To tak jak Wojciech Cejrowski :)

    Znaczy dużo gadać a i tak zostać w kraju? Bo pomimo szumnych zapowiedzi
    jakoś się nie spieszy z przenosinami (bo tam mu raczej takich pieniędzy jak
    mu płaci nasza telewizja nikt nie da).

    --
    Kojer

  • 26. Data: 2010-01-15 12:20:51
    Od: "Valdi" <V...@v...pl>

    "Robert Kois" news:53p7cb2tenku.dlg@kojer.kojer

    > Znaczy dużo gadać a i tak zostać w kraju? Bo pomimo szumnych zapowiedzi
    > jakoś się nie spieszy z przenosinami (bo tam mu raczej takich pieniędzy
    jak
    > mu płaci nasza telewizja nikt nie da).

    Si. Raczej nie brak pieniędzy Wojtuś narzekać nie może... co nie zmienia
    faktu, że DVD z jego programem kupiłem bo po prostu gościa lubię słuchać i
    oglądać (bez skojarzeń). :)

  • 27. Data: 2010-01-15 22:30:46
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > to załatw to przez internet, oszczędzisz czas i nerwów :-)
    > Ja tak zrobiłem, mam kartę w Polbanku, nie narzekam, obsługi nie muszę
    > oglądać.

    wypełniłem formularz kontaktu, myślisz, że ktoś zadzwonił? ;-/
    wizyta w placówce to ostatnia rzecz na jaką miałem ochotę...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 28. Data: 2010-01-16 08:11:01
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Fri, 15 Jan 2010 23:30:46 +0100, RobertS napisał(a):

    > wypełniłem formularz kontaktu, myślisz, że ktoś zadzwonił? ;-/ wizyta w
    > placówce to ostatnia rzecz na jaką miałem ochotę...

    A sms z ery? Jak ostatnio się starałem, to wysłałem esa i przyszedł w
    zwrotnym numer pod który trzeba zadzwonić. Zadzwoniłem i w bardzo szybko
    odebrali (jak na ich standardy), tak jakby specjalny dział, był dla kart.

    --
    xbartx

  • 29. Data: 2010-01-16 15:47:43
    Od: RobertS <b...@x...pl>

    > A sms z ery? Jak ostatnio się starałem, to wysłałem esa i przyszedł w
    > zwrotnym numer pod który trzeba zadzwonić. Zadzwoniłem i w bardzo szybko
    > odebrali (jak na ich standardy), tak jakby specjalny dział, był dla kart.

    tym razem to nie ma być kk Polbank Era tylko ichnia prestiżowa dla
    osoby, która z ery nie korzysta,
    szkoda, że nie da się załatwić ww. karty bez zaświadczenia o zarobkach...

    --
    pozdrawiam
    RobertS

  • 30. Data: 2010-01-16 17:28:43
    Od: Mario <c...@s...onet.pl>

    RobertS pisze:

    > wypełniłem formularz kontaktu, myślisz, że ktoś zadzwonił? ;-/
    > wizyta w placówce to ostatnia rzecz na jaką miałem ochotę...

    to masz pecha jakiegoś.. :-(
    do mnie dzwonili - serio.

    pozdrawiam
    mario