  • 31. Data: 2010-01-17 00:43:06
    Temat: Re: po prostu, po ludzku!?
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    news:hims8h$1tn5$1@opal.icpnet.pl...
    > ten slogan doskonale do Polbanku pasuje
    >
    > chciałem namówić kobitę na kk Polbanku, po drodze była placówka więc
    > wstąpiliśmy (godz. 10.20, placówka czynna od 10.00), a w środku jedna pani
    > jeździ na szmacie (i dobrze, bo czystość to podstawa), poza tym wiele
    > stanowisk....

    Zaraz, 10.20 na szmacie od 10.00 to po kim sprzątała?
    Może by tak witać klientów 10.00 na czystej podłodze?
    Ale, czepiam się...Kto przychodzi do banku przed 12.00?
    Na pewno nie biznesmen... ;)) A błoto teraz straszne!

    Ja do dostępnośći obsługi zastrzeżeń nie miałem,
    ale informacje, że dostęp internetowy działa jedynie z IE
    oraz jedynie z jednego komputera okazał się nieprawdą.
    Również nie uprzedzono mnie o "domyślnym" limicie dziennym
    w wysokości 5000 zł na transakcje internetowe.

    Poza tym transakcje internetowe dokonywane "w nocy"
    czyli w normalnym dla mnie czasie na wykonywanie transakcji,
    są często odrzucane - bez powodu. Pani z infolinii doradza:
    "Operacje należy wykonywać w czasie pracy banku od 8 do 16"

    Poza tym oprocentowanie niezłe :)) jedynie do 15000 zł

    Feromon

  • 32. Data: 2010-01-17 00:44:02
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    > chyba wszedzie jest tak samo...taki bank

    Grecy inne zwyczaje mają, ot co!

    Feromon

  • 33. Data: 2010-01-17 08:08:16
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sat, 16 Jan 2010 16:47:43 +0100, RobertS napisał(a):

    > tym razem to nie ma być kk Polbank Era tylko ichnia prestiżowa dla
    > osoby, która z ery nie korzysta,
    > szkoda, że nie da się załatwić ww. karty bez zaświadczenia o
    > zarobkach...

    Prestiż wymaga poświęceń ;)

    --
    xbartx

  • 34. Data: 2010-01-17 10:07:30
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    witek <w...@g...pl.invalid> had the courage to write:

    > za jakies 200-300 lat i my sie tego nauczymy.

    My to umiemy, bośmy Słowianie i mamy słowiańską duszę - tyle że od wieków
    nasz naród ma ambicje zostania Germanami i pogardza wszystkim, co nie
    "uporządkowane"...

    k.

  • 35. Data: 2010-01-17 10:57:17
    Od: Mithos <f...@a...pl>

    W dniu 2010-01-15 08:47, xbartx pisze:
    > Jak byłem ostatnio to raczej tak. U nich na godziny otwarcia/zamknięcia
    > nie ma co raczej patrzeć. PKS to prawdziwa zagadka hłe hłe. Na początku
    > też było to szokiem i w ogóle, ale po kilku dniach załapałem o co chodzi.
    > I chyba to jest metoda, na cały ten zgiełk i pęd za nie wiadomo za czym
    > (głównie kasą). Tak jak wspomniał Witek kraje ameryki południowej - bieda
    > i technologiczne zacofanie a ludzie szczęśliwi, jak mało którzy, na
    > świecie. No i ten ich język i ekspresja wypowiedzi - cudowne!

    A w Polsce to nie ma biedy ? :)

    Średnia pensja "na rękę" w skali kraju to niecałe 500 euro, a ceny na
    wszystko takie same lub wyższe jak w zachodnich landach. Co gorsza wiele
    osób nie zarabia nawet tej średniej.

    Ludzie nie pędzą nie wiadomo za czym (czyt. kasą) tylko starają się
    dotrwać od 1 do 1 odmawiając sobie większości rzeczy. Jeśli dwie
    pracujące osoby stać na 3 pokojowe mieszkanie (w kredycie na 30 lat)
    oraz 3 letniego Golf'a i raz na rok 2 tygodniowe wakacje to już są
    bogaczami. To raczej IMO nie jest normalne, bo taki poziom życia to
    powinien być bardzo dolny stan klasy średniej.
    Przy okazji mamy bankrutujący ZUS, niedziałającą służbę zdrowia, brak
    dróg, żałosną edukację, hołotę polityczną (to nie jest klasa polityczna
    z prawdziwego zdarzenia tylko tak na dobrą sprawie nie wiadomo co) i
    wszystko doprawione narodową mentalnością.

    Tworzą to obraz swoistego piekiełka. Jak tak o tym myślę to sam nie wiem
    co ja tu jeszcze robię :)

    --
    Mithos

  • 36. Data: 2010-01-17 11:20:40
    Od: "kashmiri" <x...@g...com>

    Mithos <f...@a...pl> had the courage to write:

> [...]
    > wszystko doprawione narodową mentalnością.
    >
    > Tworzą to obraz swoistego piekiełka. Jak tak o tym myślę to sam nie wiem

    Prawda.
    Tyle że gdzie indziej jest podobnie - jako cudzoziemiec po prostu tego nie
    widzisz.
    No i mimo wszystko jest tu trochę bardzo fajnych osób...

    pozdrowienia z imigracji

  • 37. Data: 2010-01-17 18:26:04
    Od: xbartx <b...@h...net>

    Dnia Sun, 17 Jan 2010 14:07:30 +0400, kashmiri napisał(a):

    > My to umiemy, bośmy Słowianie i mamy słowiańską duszę - tyle że od
    > wieków nasz naród ma ambicje zostania Germanami i pogardza wszystkim, co
    > nie "uporządkowane"...

    A to też fakt. Nasza słowiańska dusza, a w większości przypadków i
    ułańska jednocześnie, potrafi oj potrafi :)

    --
    xbartx

  • 38. Data: 2010-01-26 21:29:05
    Od: "van" <v...@p...net>

    > za jakies 200-300 lat i my sie tego nauczymy.

    ...o ile grecja czy hiszpania nie zbankrutują wcześniej i się nie
    zorientujemy, że jednak cos jest nie tak