-
11. Data: 2004-08-05 11:24:11
Temat: Re: pochwała dla centrum kart mBanku - czas reakcji 12 minut
Od: Radoslaw P. <r...@a...net.pl>
Thu, 5 Aug 2004 11:14:18 +0200, w <cesu0k$ali$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Wrzos"
<w...@w...pl> napisał(-a):
> > pozdrawiam mBank :)
> >
> A do mnie zaraz zadzwonili, bo dwa razy w bankomacie pomylilem PIN! To
> budujace przyklady, ze tak dbaja o nasze pieniadze.
Szkoda, że do mnie przez pół roku nie dzwonili dlaczego wpłacam na nieaktywne
konto. :]
-
12. Data: 2004-08-05 13:27:38
Temat: Re: pochwała dla centrum kart mBanku - czas reakcji 12 minut
Od: gornik <g...@g...w.pl>
Osoba zwana Radoslaw P. <r...@a...net.pl> napisała:
>Thu, 5 Aug 2004 11:14:18 +0200, w <cesu0k$ali$1@nemesis.news.tpi.pl>, "Wrzos"
><w...@w...pl> napisał(-a):
>> > pozdrawiam mBank :)
>> A do mnie zaraz zadzwonili, bo dwa razy w bankomacie pomylilem PIN! To
>> budujace przyklady, ze tak dbaja o nasze pieniadze.
>Szkoda, że do mnie przez pół roku nie dzwonili dlaczego wpłacam na nieaktywne
>konto. :]
Bo to jest dobry sposób oszczędzania na emeryture - nie masz pokusy żeby
kasę wyciągnąć ;-)
--
Górnik | "Więc kimże w końcu jesteś ?
| - Jam częścią tej siły
g...@g...w.pl | która wiecznie zła pragnąc
eridanus.no-ip.com | wiecznie czyni dobro." (J.W.Goethe "Faust")