  • 1. Data: 2003-04-10 17:50:54
    Temat: pochwala mBanku
    Od: "jaru" <j...@a...bsd.black.pl>

    W piatek zamowilem vise electron. Dzis rano juz lezala u mnie w skrzynce.
    Koperta cala, nierozdarda. A karta jest b. ladna, nie jakiestam guziki :).

  • 2. Data: 2003-04-10 19:07:12
    Temat: Re: pochwala mBanku
    Od: "Latet" <N...@p...onet.pl>

    > W piatek zamowilem vise electron. Dzis rano juz lezala u mnie w skrzynce.
    > Koperta cala, nierozdarda. A karta jest b. ladna, nie jakiestam guziki :).

    To i ja sie dolacze do pochwal:
    dzis sprobowalem uzyc w sklepie karty Visa Electron nieaktywowanej
    (symulowalem, co moglby zrobic zlodziej, gdyby wyjal mi karte ze skrzynki
    pocztowej).
    Oczywiscie transakcja sie nie powiodla, a 5 minut pozniej zadzwonila moja
    komorka
    - i mila pani z mBanku spytala mnie, czy wiem, ze wlasnie ktos probowal
    uzyc mojej karty, ktorej nigdy nie aktywowalem!

    Pozdrawiam,

    latet

  • 3. Data: 2003-04-10 19:13:54
    Od: "Radoslaw Krzyzan" <1...@s...com.pl>

    "Latet" <N...@p...onet.pl> wrote in message

> [...]
    > - i mila pani z mBanku spytala mnie, czy wiem, ze wlasnie ktos probowal
    > uzyc mojej karty, ktorej nigdy nie aktywowalem!

    Ja chcę do mBanku, mamooo :)

    --

    ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
    Radoslaw Krzyzan , radek (at) storm.com.pl

  • 4. Data: 2003-04-10 20:29:18
    Od: "Artur Filipczak" <a...@w...pl>

    Użytkownik "Latet" <N...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
> [...]

    [dwie pochwaly]

    to ja bym chcial dolaczyc trzecia pochwale ;p

    zamowilem eKarte i po godzinie koszt jej wydania byl wliczony w rachunek
    (oczywiscie za moja zgoda)

    --
    -------
    Rozmawiam tylko publicznie.

  • 5. Data: 2003-04-10 21:45:01
    Od: "GreG" <g...@n...wp.pl>

    Użytkownik "Artur Filipczak" <a...@w...pl> napisał w wiadomości

    > zamowilem eKarte i po godzinie koszt jej wydania byl wliczony w rachunek
    > (oczywiscie za moja zgoda)

    Oooo, to teraz cos dla przeciwwagi:
    Jak zamawiam zestawienie operacji na rachunku, to koszt jego wydania
    obciaza moj rachunek po 4-5 dniach. Generalnie na koperte musze czekac
    ponad tydzien.

    GreG

  • 6. Data: 2003-04-11 11:01:26
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    Artur Filipczak wrote:
> [...]
    >
    > to ja bym chcial dolaczyc trzecia pochwale ;p
    >
    > zamowilem eKarte i po godzinie koszt jej wydania byl wliczony w rachunek

    To ja też. Dziś wszedłem do serwisu transakcyjnego i...
    ...jest jak zawsze ;)
    Pieniądze na SFI narosły jak trzeba, inne są, gdzie trzeba ;)
    świetnie jak zawsze :D

  • 7. Data: 2003-04-11 15:03:42
    Od: "Artur Filipczak" <a...@w...pl>

    Użytkownik "mPa(n)K" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

    > To ja też. Dziś wszedłem do serwisu transakcyjnego [...]

    hmm, chyba mnie nie zrozumiales

    PS tnij posty

    --
    -------

  • 8. Data: 2003-04-11 15:03:58
    Od: n...@p...onet.pl

    > To i ja wtrącę 3 grosze:

    mBank reaguje na słowa krytyki,
    i to w dodatku w niecałe 24h.

    źródło: http://www.cafe.mbank.com.pl/php/read.php3?f=1&i=649
    11&t=64802

  • 9. Data: 2003-04-14 06:34:29
    Od: "mPa(n)K" <k...@w...pl>

    Artur Filipczak wrote:
    > Użytkownik "mPa(n)K" <k...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]

    A jednak zrozumiałem
    ps. nie chce mi się :P

  • 10. Data: 2003-04-14 20:29:15
    Od: "Artur Filipczak" <a...@w...pl>

    mPa(n)K wrote:

    > A jednak zrozumiałem

    tak, na pewno

    > ps. nie chce mi się :P

    chamstwo mozna zwalczyc, to rzecz nabyta

    Artur